Всесвітня змова. Експерт розповів, чому в рекламі годинників стрілки завжди показують один і той же час

коментувати
Всесвітня змова. Експерт розповів, чому в рекламі годинників стрілки завжди показують один і той же час

Віце-президент преміального бренду Tourneau Ендрю Блок відповів на одне з найбільш поширених питань в історії годинникового мистецтва.

Зокрема, Блок пролив світло на феномен в рекламі годинників - всесвітню змову годинникарів і розповів про те, чому в рекламі стрілки годинника, як наручних, так і настінних, завжди показують один і той же час 10:10.

Так, за даними фахівця, таке положення стрілок надає годиннику престижності, а також дозволяє показати його «у всій красі», пише NY Post. Він пояснює це тим, що стрілки в будь-якому іншому положенні на сучасних хронометрах і годинниках закривають логотип, додаткові циферблати і прикраси, в той час, як положення стрілок на 10:10 дає потенційному покупцеві можливість розглянути у всіх деталях циферблат і дизайн годинника.

«Цей феномен можна назвати негласним правилом, про яке всі знають і всі пам'ятають. Таким чином, створюється позитивний імідж годинника, і таке положення стрілок дозволяє показати їх дизайн і циферблат», - каже Блок.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: