Три топ-моделі оголилися для взуттєвого бренду

коментувати
Моделі стали головними героїнями нової рекламної кампанії відомого взуттєвого бренду
© Stuart Weitzman

Моделі стали головними героїнями нової рекламної кампанії відомого взуттєвого бренду

Каліфорнійська модель Джіджі Хадід, ангел Victoria's Secret Лілі Олдрідж, а також пуерторіканська топ-модель Джоан Смоллс стали головними героїнями нової рекламної кампанії відомого взуттєвого бренду Stuart Weitzman.

Три зірки фешн-індустрії з'явилися на рекламному знімку нової колекції взуття без одягу в елегантних босоніжках моделі Nearlynude, вартість яких становить близько 400 доларів за пару.

Автором відвертої рекламної фотосесії для американського бренду виступив популярний фотограф Маріо Тестіно, повідомляє Daily Mail.

«Пишаюся тим, що стала частиною нової рекламної кампанії Stuart Weitzman сезону весна-літо 2016. Кращі туфлі, краща команда, кращий день – мені більше нічого не потрібно!», - прокоментувала Джіджі Хадід свою участь у рекламі бренду.

Модель Джоан Смоллс також прокоментувала співпрацю з Stuart Weitzman:

«Ці туфлі були створені для того, щоб жінки ходили в них... голими», - написала вона в своєму Instagram.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: