Секрети успішної кар'єри. Сім бізнес-порад від сестри Марка Цукерберга

коментувати
Ренді Цукерберг на Всесвітньому економічному форумі

Ренді Цукерберг на Всесвітньому економічному форумі

Відомий американський підприємець, сестра засновника Facebook і колишній директор соцмережі з маркетингу Ренді Цукерберг поділилася правилами успішної кар'єри.

Сьогодні Ренді керує власною компанією Zuckerberg Media, пише книги, знімається в рекламі та телевізійних шоу. Про те, які звички та дії допомогли сестрі власника Facebook досягти результатів, Ренді Цукерберг розповіла порталу PopSugar.

Сім корисних кар'єрних порад від Ренді Цукерберг виглядають так:

1. «Ідеального» часу для втілення планів не буває. Найбільш підходящого моменту для того, щоб стати підприємцем, вийти заміж, народити дитину, просто не буває. У будь-якому випадку, важливе рішення повністю змінить ваше життя. Якщо ви відчуваєте себе нереалізованим або у вашій голові з'явилась якась ідея, не чекайте кращого часу, йдіть до мети прямо зараз.

2. Однак для досягнення цілей важливе отримання досвіду. Якщо ви загорілися ідеєю запустити власний проект, не поспішайте і нічого не створюйте зопалу. Щоб мати успішний, цікавий і ефективний бізнес, важливо пройти певне навчання, набрати команду професіоналів і прислухатися до неї.

3. У вашому розпорядженні є дуже багато інструментів. Сьогодні створити успішний бізнес набагато простіше, ніж раніше. Прекрасна техніка, WiFi в кафе і на вулицях, майданчики для створення інтернет-магазинів і багато інших переваг сучасної епохи дозволяють розвиватися якісно і швидко. Головне – мати ідею, а далі все вийде.

4. Не бійтеся показувати своє справжнє обличчя в соцмережах. Найкращий спосіб створити успішний бренд - завжди і скрізь залишатися собою. Споживачі бачать, коли людина щира, а коли прикидається. Не потрібно нікого обманювати. Нехай люди дізнаються про ваше життя більше і полюблять вашу продукцію.

5. Найкраще правило для гармонії між роботою та особистим життям. Важливо прагнути до балансу між усіма сферами життя, однак варто розуміти, що іноді на щось одне йде більше часу, ніж на інше. Щоб встигати як можна більше різнобічних справ, використовуєте правило трьох. Прокинувшись вранці, подумки перераховуйте важливі для вас заняття, наприклад, робота, сон, сім'я, друзі, фітнес, і вибирайте три з них. Щодня міняйте свої пріоритети.

6. Хороший лідер – це людина, яка відстоює свої переконання. Успішним керівником може стати лише той, хто не змінює своє бачення розвитку компанії. Коли співробітники будь-якої фірми чітко розуміють, що саме від них вимагають, робота йде злагоджено і ефективно. Однак бути досить гнучким і вміти знаходити вихід з несподіваних ситуацій теж важливо.

7. Поєднуйте особисте і професійне життя. Сучасні технології дозволяють знаходити час для всього. Завдяки соціальним мережам, інтернет-пошуку і багатьом іншим інструментам можна спокійно вирішувати сімейні проблеми в перервах між роботою і втілювати бізнес-ідеї під час прогулянок з чоловіком та дітьми.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: