Привіт з 90-х. Кейт Мосс стала обличчям нової рекламної кампанії Adidas

коментувати
Молода Кейт Мосс у кросівках Gazelle
© Adidas

Молода Кейт Мосс у кросівках Gazelle

Британська супермодель Кейт Мосс стала обличчям оновленої лінії кросівок Gazelle від Adidas.

Як повідомляє Buro 24/7, компанія Adidas перезапускає класичну модель кросівок Gazelle зразка 1993 року. Для реклами оновленої колекції маркетологи використали архівний знімок Кейт Мосс, яка сидить на дивані в чорному костюмі та своїх «газелях». Фотографія, як і випуск моделі, також датована 1993 роком.

Для креативного рекламного відеоролика знімок супермоделі був оброблений відомим нью-йоркським художником Дагом Абрахамом. Кейт Мосс прокоментувала свою участь у кампанії Adidas так: «Gazelle – це кросівки, які всі ми носили в 90-х. Ця модель не підвладна часу. Я завжди була і буду дівчиною в стилі Adidas».

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: