Рекламний ролик косметичного бренду про усталені стандарти краси індійських жінок став хітом мережі

коментувати
Нова акція Dove покликана надихнути індійських жінок пишатися своїм різноманіттям
© Dove

Нова акція Dove покликана надихнути індійських жінок пишатися своїм різноманіттям

Індійське представництво косметичного бренду Dove випустило рекламний ролик під назвою Давайте порушувати правила краси.

Незважаючи на те, що 631 мільйон індійських жінок проживає на території 29 штатів і говорить 22 мовами, стандарти краси в Індії дуже обмежені, пише Huffington Post. Аналітики компанії Dove з'ясували, що 76% індійських жінок вважають обов'язковим відповідати певним зразкам.

«Ці стандарти формуються під впливом Боллівуду, ЗМІ та суспільства в цілому. Особливого значення жінки Індії надають формі тіла, кольору шкіри, вирізу очей і фактурі волосся», – розповідає психолог Варха Чулані.

Нова акція Dove закликає переглянути сформовані уявлення про красу та надихнути індійських жінок пишатися своїм різноманіттям і не прагнути «переробляти» себе під певний еталон.

У рекламній кампанії Dove знялося 85 індійських жінок, які поділилися своїм баченням краси. «Ідеалом краси для мене є та жінка, яка помічає свої індивідуальні особливості та любить їх», – зазначає одна з героїнь відеоролика Етха.

Рекламний ролик косметичного бренду про усталені стандарти краси індійських жінок набрав майже два мільйони переглядів.

Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: