Nike представив рекламну кампанію з пишнотілими моделями

коментувати
Інструктор йоги Кларі Фонтейн
© nikewomen/Instagram

Інструктор йоги Кларі Фонтейн

Nike став одним з перших брендів спортивного одягу в світі, що просувають у своїх рекламних кампаніях ідею бодіпозитиву.

У спортивних рекламах всі звикли бачити струнких і довгоногих дівчат, які демонструють витончену та підтягнуту фігуру, пише Cosmopolitan. Однак у багатьох жінок, які регулярно займаються спортом, фігури далекі від «ідеалів», але тим не менше ці жінки красиві та здорові.

Nike показав природну красу пишнотілих жінок, запросивши для зйомок у своїх рекламних кампаніях інструктора йоги, письменницю і модель, які доводять, що бути у формі – не значить бути худою.

Примітно, що Nike не позиціонує новоспечених моделей як моделей plus-size. Бренд просто розповідає, як підібрати правильний розмір спортивного бюстгальтера.



Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: