Найбагатша співачка стала обличчям різдвяної колекції бюджетного бренда

коментувати
Співачка стала зіркою різдвяної колекції шведської марки модного одягу

Співачка стала зіркою різдвяної колекції шведської марки модного одягу

Американська співачка Кеті Перрі очолила рекламну кампанію нової різдвяної колекції популярного шведського бренду H&M.

31-річна поп-зірка, яка очолила рейтинг найбільш високооплачуваних співачок року за версією Forbes, знялася в рекламній фотосесії найбільшої в Європі роздрібної мережі по торгівлі одягом.

Перрі з'явилася на рекламних знімках в стильних різдвяних образах: співачка позувала у светрах з новорічними принтами і орнаментами, а також продемонструвала елегантні святкові образи.

Крім рекламній фотосесії, артистка взяла участь у зйомках відеоролика, в якому виконала нову композицію під назвою Every Day is a Holiday. Прем'єра рекламного відео, автором якого виступив знаменитий шведський режисер Йонас Окерлунд, відбудеться 23 листопада.

«Я отримала неймовірне задоволення від зйомок цієї святкової реклами і з радістю приміряла ці чудові веселі вбрання з нової колекції, в яку увійшли по-справжньому чарівні святкові образи», - заявила вона.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: