Надихаючий ролик H&M про різноманітність жіночої привабливості став хітом мережі

коментувати
Відео набрало більше двох мільйонів переглядів на YouTube

Відео набрало більше двох мільйонів переглядів на YouTube

Шведський бренд H&M представив надихаючий рекламний ролик своєї нової осінньої колекції одягу, присвячений жіночності та сексуальності, яка не вписується під звичні стандарти краси.

Новий ролик його творці присвятили жінці, яка не боїться бути собою. У зйомках брали участь представниці прекрасної статі з нестандартними формами і неординарною зовнішністю.

За визнанням креативників бренду, як і сама колекція, відеоролик розкриває всі грані жіночності та сексуальності. Зокрема, в кадрі можна побачити жінок і дівчат, які насолоджуються життям, ігноруючи ідеали краси під кавер Lion Babе на знамениту пісню Тома Джонса She's a Lady.

Надихаюче відео, присвячене жінкам, набрало більше 2 мільйонів переглядів на YouTube і продовжує активно публікуватися в соціальних мережах, де набирає тисячі перепостів та лайків.

Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: