Модель із синдромом Дауна вперше стала обличчям рекламної кампанії косметики

коментувати
Модель Кеті Мід
© Beauty & Pin-Ups

Модель Кеті Мід

32-річна Кеті Мід стала обличчям косметичного бренду Beauty & Pin-Ups.

Вперше в історії модель із синдромом Дауна очолила рекламну кампанію лінійки косметичних продуктів, повідомляє Cosmopolitan. Компанія Beauty & Pin-Ups, відома своїми засобами з догляду за волоссям, запросила Кеті до співпраці.

Оскільки Кеті Мід має розкішні пишні кучері, для реклами такої продукції її кандидатура підійшла відмінно. «Це так чудово. Я щаслива бути частиною сім'ї Beauty & Pin-ups», – розповідає Кеті.

«Бренд Beauty & Pin-Ups виступає за розширення прав і можливостей жінок з 1935 року. Цю ідею ми намагаємося донести і сучасному світу», – зазначила генеральний директор компанії Кенні Кан.


© Beauty & Pin-Ups
© Beauty & Pin-Ups


Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: