Маркетолог Андрій Федорів назвав НВ п'ять брендів, які викликають у нього захват

коментувати
Маркетолог Андрій Федорів назвав НВ п'ять брендів, які викликають у нього захват
© Новий Час

Засновник маркетингової компанії FEDORIV, відомий маркетолог Андрій Федорів називає НВ п'ять іноземних брендів, які викликають у нього професійний захват.

1. Land Rover (Великобританія)

Автомобільний бренд Land Rover незалежно від того, як змінюється зовнішній світ, зберігає свій потужний пригодницький характер, завзяття і провокацію. Він підштовхує до пригод, а не поганого гасання між рядами.

2. DJI (Китай)

Це китайський виробник дронів. Бренд цікавий тим, що хлопці зробили фактично доступною мрію багатьох людей про політ. Це абсолютна магія, коли можеш вилетіти на середину Дніпра або піднятися над лісом. Це дуже сильні емоції, а, на моє переконання, бренд — це саме емоція.

3. Hermès (Франція)

Коли стикаєшся з розкішшю, на перше місце виходять відчуття, тому що такі бренди працюють з органами почуттів. Коли торкаєшся до цього шкіряного сідла у флагманському магазині Hermès, тактильне відчуття абсолютно божевільне. Цей бренд володіє ДНК та традиціями, яким понад 150 років, а речі можна передавати у спадок.

4. Apple (США)

Я опирався майже десять років. Але коли у мене зламався телефон, і я вперше купив iPhone, то зрозумів, що сам себе обкрадав. Бо що таке повага до дизайну, до деталей і порядку, я не зустрічав в жодному іншому продукті. І тоді я вирішив: у мене буде Apple-company, тобто усі працівники моєї компанії будуть працювати на продуктах Apple.

5. Abercrombie & Fitch (США)

Цей бренд існує з кінця XIX століття, а в 1970‑х він збанкрутував. Але в 1990-2000‑х хлопцям вдалося здійснити революцію в casual fashion і за допомогою маркетингу вдихнути відчуття чогось особливого, чудового і дивного в найзвичайнісінький щоденний одяг.

Андрій Федорів

Один з найбільш іменитих креативних рекламістів в Україні, який доклав руку до створення багатьох вітчизняних брендів, серед яких експрес-доставка Нова пошта, Ощадбанк і багато інших. За освітою — журналіст. У 20 років став директором з розвитку рекламного агентства Adell Saatchi&Saatchi. Через три роки створив своє перше рекламне агентство Абрикос. У 2010‑му заснував маркетингову компанію FEDORIV, а через чотири роки — простір FEDORIV Hub. З 2012 року він очолює правління Всеукраїнської рекламної коаліції.

Матеріал опублікований в НВ №25 від 15 липня 2016 року

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: