Гарячий маркетинг. Знаменитості в сексуальній рекламі: 20 кращих кадрів

коментувати
Поява селебріті в рекламі дозволяє привернути увагу аудиторії до продукту

Поява селебріті в рекламі дозволяє привернути увагу аудиторії до продукту

Великі світові бренди продовжують використовувати досить старий, але ефективний прийом для привертання уваги споживачів і запрошувати для участі в рекламних кампаніях знаменитостей.

Видання NY Daily News опублікувало серію знімків, в яку увійшли найбільш відверті рекламні кадри останніх років з зірками, продемонструвавши, наскільки активно бренди використовують відомих спортсменів, моделей, актрис і співачок, а також світських левиць та інших відомих персон у рекламі своїх продуктів.

Використання в рекламних кампаніях медійних осіб – прийом, який як і раніше знаходить відгук у цільової аудиторії і показує високу ефективність навіть незважаючи на те, що сучасний споживач обізнаний у тому, що знаменитості є лише приманкою для потенційного покупця.

Поява селебріті в рекламі дозволяє, насамперед, привернути увагу аудиторії до продукту. З цим завданням знаменитості справляються на відмінно, особливо якщо мова йде про провокаційні кадри, де світові суперзірки з'являються в пікантному вигляді – у нижній білизні, без одягу або в несподіваних образах.

Свою популярність використовують і самі селебріті. Зокрема, створюючи власний бренд, досить часто знаменитості привертають увагу до продукту яскравими рекламними кампаніями – найчастіше, з сексуальним підтекстом.



Слідкуйте за найцікавішими новинами з розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: