Американські психологи розкрили секрети ефективної роботи

коментувати
Одне з правил - тримати робоче місце в чистоті
© Unsplash/Pixabay

Одне з правил - тримати робоче місце в чистоті

Американські психологи представили сім правил, як зробити свій день продуктивним і підвищити ефективність роботи.

В першу чергу експерти рекомендують виробити кілька нескладних звичок, пише Huffington Post. Наприклад, дотримуватися у всьому порядку, вести щоденник з розкладом справ і не забувати приділяти час собі.

7 секретів продуктивної роботи

1. Порядок

Експерти відзначають, що в першу чергу слід навести порядок на робочому столі. Незважаючи на те, що багато людей люблять творчий безлад, від нього треба відмовитися, оскільки він знижує продуктивність. Коли людина працює за чистим і прибрано столом, вона максимально фокусується на поставлених задачах.


© stux/Pixabay

© stux/Pixabay


2. Ведення списку справ

По-справжньому успішні люди завжди пишуть розклад справ на день. Це допомагає нічого не забути і правильно поставити пріоритети. Більш того, до списку слід вносити друзів і сім'ю, щоб за роботою не пропустити зустрічі із близькими.


© stevepb/Pixabay
© stevepb/Pixabay


3. Виконувати завдання крок за кроком

Якщо перед людиною стоїть складне завдання, і вона не впевнена, як його зробити, треба просто почати. Психологи стверджують, що як тільки приступити до роботи, далі крок за кроком будуть з'являтися нові ідеї та рішення.


© ddalki3003/Pixabay
© ddalki3003/Pixabay


4. Рідко перевіряти електронну пошту

Експерти стверджують, що часте переключення уваги на пошту негативно впливає на ефективність роботи. Більшість продуктивних людей перевіряють вхідні повідомлення два або три рази на день. Якщо на пошту приходять важливі повідомлення, експерти радять встановити фільтр, щоб уберегтися від оповіщень щодо спаму та інших непотрібних повідомлень.


© Robert S. Donovan/Flickr
© Robert S. Donovan/Flickr


5. Приділяти час собі

Як пояснюють експерти, продуктивність людини залежить від її самопочуття. У такому випадку потрібно знаходити час на повноцінний сон, заняття спортом, правильне харчування і відпочинок. Гарне самопочуття дає людині енергію працювати і вирішувати будь-які завдання.


© PourquoiPas/Pixabay
© PourquoiPas/Pixabay


6. Знайдіть собі заохочення

За словами психологів, заохочення для самого себе може стати хорошим стимулом для роботи. Коли навалюється багато роботи, експерти рекомендують виділити на її рішення конкретний час і вирішити чим нагородити себе, виконавши все вчасно. Зазвичай, це стимулює на швидку і якісну роботу.


© Unsplash/Pixabay
© Unsplash/Pixabay


7. Використовувати сучасні технології собі на користь

Різні додатки для смартфонів можуть стати гарними помічниками у роботі. Тому, експерти наполягають на тому, щоб використовувати технології собі на користь і перетворити планшет або телефон на кращого помічника.


© edar/Pixabay
© edar/Pixabay


Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: