Жорсткий тест-драйв і пригоди пірата. Визначено 10 найфективніших рекламних кампаній року

коментувати
Кадр з реклами Always
© Always/YouTube

Кадр з реклами Always

Міжнародний сервіс інтернет-реклами Warc випустив свій щорічний рейтинг 100 найбільш ефективних рекламних кампаній.

Цей рейтинг складається на основі грамотної маркетингової стратегії, креативності, підвищення результативності бізнесу та зміни споживчої поведінки після перегляду реклами, повідомляє Business Insider.

Топ-10 найефективніших рекламних роликів 2016 року виглядає так:

Under Armour – Я буду тим, ким хочу

Оцінка експертів Warc – 53.5



Hindustan Unilever — Kan Khajura Tesan

Оцінка Warc – 58.2



Coca Cola – Поділіться колою

Оцінка Warc – 59.5



Honey Maid – Це корисно

Оцінка Warc – 59.9



Newcastle Brown Ale Якщо ми це зробили

Оцінка Warc – 66.4



Volvo — Тест-драйв Live Test Series

Оцінка Warc – 68.3



Intermarché — Безславні фрукти й овочі

Оцінка Warc – 69.9



Військово-морські сили США – Проект Architeuthis

Оцінка Warc – 81.2



Always — #ЯкДівчина

Оцінка Warc – 126.3



OPSM — Пірат Пенні

Оцінка Warc – 138.6

Найсильнішою рекламою року була визнана кампанія з просування книги та мобільного додатку компанії Optometrist – Пірат Пенні. Мережа оптик OPSM пропонує окуляри, контактні лінзи, консультації офтальмолога та корекцію зору.

Розповіді про Пірата Пенні були створені для того, щоб веселим та оригінальним чином батьки могли перевірити зір своєї дитини.



Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: