Як зайнятість вбиває бізнес

коментувати
Як зайнятість вбиває бізнес

В успішних бізнес людей час - на вагу золота.

Тотальна зайнятість - це показник успіху і затребуваності, але що, якщо ця ж зайнятість може вбити ваш бізнес? Як цьому протистояти - розповість міжнародний експерт з нетворкінгу Іцик Аміель.

Ви знаєте страшну природу слів «Я зайнятий»? Уявіть собі, що ви перебуваєте на якомусь бізнес-нетворкінг івенті. І ваш знайомий (можливо, навіть ваш нинішній клієнт) підходить до вас, з метою зав'язати розмову. А ви йому відповідаєте вбивчою фразою «Я зайнятий»! Ви хоч розумієте, що ви тільки що зробили такою відповіддю? Та ви просто одним ударом зруйнували зростання вашого бізнесу. Зараз розберемося, чому.

Якщо ви потрібні - значить, ви важливі

Більшість з нас намагаються підкреслювати свою важливість за допомогою демонстрації своєї зайнятості, і показують вони цю «зайнятість» різними способами.

Відомий американський ессеїст Тім Крейдер у своїй колонці в New York Times дав дуже чітке визначення зайнятості: «Зайнятість - це як вид підтвердження, що ви існуєте; це захист від порожнечі; і це як би натяк на те, що, звичайно ж, ви просто не можете бути дурними і нудними, якщо ви весь час зайняті, повністю заброньовані, всім і завжди потрібні ... »

Складається враження, що зайнятість тепер стала символом статусу в суспільстві: якщо ви потрібні, значить, ви важливі.

Демонструвати свою зайнятість можна по-різному: постійно повторюючи в процесі діалогу слова «я зайнятий» або забираючи роботу додому, або показуючи те, що вам зовсім не вистачає часу на себе. Може бути, ви передаєте запити від ваших клієнтів для вирішення кому-небудь ще? Або ви просите залишатися на лінії більше ніж кілька секунд. Все це - непрямі знаки зайнятості, які ви наполегливо демонструєте своїм клієнтам.

Не зрозумійте мене неправильно. Якщо у вас дійсно немає часу, це класно! Немає нічого поганого в тому, що ви зайняті. Бути зайнятими означає, що у вас успішний бізнес.

Але просто виглядати зайнятими - це зовсім інший сценарій. Тут безумовно є свої мінуси, і це ніяк не на користь вашому бізнесу.

Як ваша зайнятість впливає на ваших клієнтів?

Кількість рекомендацій вас і вашого бізнесу безпосередньо залежить від вашої демонстрації зайнятості. Чим більше ваших клієнтів бачать, що ви зайняті, тим більше вони захочуть захистити свої взаємини з вами, не рекомендуючи вас іншим. У їхньому розумінні: рекомендувати вас означає ще більше вас завантажити і створити вам більше проблем і турбот. А якщо вас все ж рекомендують, але ви через свою зайнятість, виділите надто мало часу на нового клієнта, то в підсумку засмученими і незадоволеними будуть всі - і ви, і нові клієнти, і ваші старі клієнти, рекомендації яких не виправдалися.

І в принципі, щоб зайвий раз вас не турбувати, ваші клієнти можуть притримати свої питання до вас. У підсумку, вони можуть задати їх тому, у кого знайдеться час на них відповісти. Таким чином, у ваших конкурентів з'являється можливість не тільки продемонструвати свої компетенції, але й показати, що вони готові витратити свій час на вирішення проблем ваших клієнтів, тим самим переманюючи їх до себе.

Ось вам парочка ідей, як нейтралізувати свою «зайнятість» і таким чином залучити більше клієнтів:

  1. Очистіть свій розум

Перед тим, як зустрітися з клієнтом, дайте собі 10-15 секунд тиші. Така перерва дозволить вам зібратися і виділити дійсно «якісний» час для цього клієнта.

      2. Дійте розмірено і без поспіху

Розмірена поведінку без поспіху створить на вашого клієнта враження його важливості для вас, і що ви готові виділити на нього своє додатковий час.

      3. Контролюйте швидкість своєї розмови

Швидка розмова демонструє вашу «зайнятість» і бажання швидше позбутися клієнта.

     4. Задавайте питання і уважно слухайте відповіді

Так ви демонструєте щирий непідробний інтерес до свого клієнта, а щирі бізнес взаємини - запорука успіху вашого бізнесу.

     5. Створюйте несподівані можливості подякувати своїм клієнтам

Дайте своїм клієнтам про себе знати, коли вони найменше цього очікують. Надішліть, наприклад, листівку, підписану вручну. Приємні сюрпризи - показник вашої зацікавленості і готовність виділити свій цінний час і приділити увагу цьому клієнту.

І на останок

Інвестуйте свій найцінніший ресурс - час - у ваших клієнтів. Це окупиться вам сповна. Задоволені клієнти будуть повертатися до вас знову і знову, і рекомендувати вас іншим клієнтам. Таким чином, ваш бізнес буде тільки розширяться.

А якщо вас цікавить як вивести бізнес на новий рівень? Як побудувати сильну мережу рекомендацій? Як зв'язки перетворити в гроші? Тоді отримаєте відповіді на ці питання від міжнародного спікера Іціка Аміеля 8 грудня в Києві. Стань учасником майстер-класу і перетвори нетворкінг в мистецтво!

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: