Сила знижок та акцій: Як українці навчилися недорого відпочивати

Сила знижок та акцій: Як українці навчилися недорого відпочивати

В умовах кризи українці стали більше економити. Такі результати вже другий рік показують різні статистичні агентства, в тому числі і державні.

У 2013 році було 35% населення, в 2014 – 40%, в цьому році ситуація ще більше ускладнилася. Більшість з опитаних зовсім відмовилися витрачати на дозвілля, або ж перейшли на більш дешеві види розваг. Тішить те, що деякі люди зуміли знайти можливість зберегти минулий комфорт, значно зменшивши видатки.

 

Називай речі правильно: не економія, а розумні витрати

 


1_09


У цьому випадку відразу ж згадується відома фраза Михайла Булгакова: «розруха не в клозетах, вона в головах». І дійсно, вся сутність правильної економії полягає в розумінні цього терміну. У нас прийнято цим словом називати скорочення витрат, не уточнюючи при цьому, яким чином і за рахунок чого це буде відбуватися. З цього випливає відмова від товарів та послуг, функція яких – робити життя кращим.

У своєму повному розумінні економія мається на увазі як розважливість при витрачанні. Криза нас починає цьому вчити і вже все більше громадян намагаються наперед планувати свої витрати, скорочувати витрати, одним словом економити. Залишилося тільки навчитися робити це правильно, тобто отримувати все те ж, але за меншу суму.

Як це зробити? Відповідь на поверхні – акції, знижки, купони на послуги. Це унікальна можливість отримати товар чи послугу за низькою ціною. Але, на жаль, через недобросовісні компанії довіра до них на досить низькому рівні.

 

Не ведіться на «кота в мішку»

 


___02


Нині, практично кожен українець хоч раз купував купон на знижку. Деяким навіть доводилося платити за нього чималі гроші. Але відповідала ціна якості послуги? Бували випадки, коли люди заплатили за купон на знижку прямо на сайті, приходили в турагенство або ресторан, пред'являли вже оплачений купон і отримували послугу низької якості або фразу «товар за акції вже закінчився, беріть інший».

У підсумку виходить, що ви заплатили гроші за купон заздалегідь, купуючи "кота в мішку", і як наслідок отримали не те, на що розраховували.

 

Розрізняйте безпечні знижки

 


____02


Безпечна економія – ось, на що розраховує кожна людина. Саме тому не можна оплачувати послугу до того, як ви не відвідали місце відпочинку і на власні очі не переконалися в його якості. Також важливо, щоб компанія, яка надає вам купон, співпрацювала з відомими брендами, такими як Розетка, Аквапарк Термінал, школи Speak UP, великими торговельними центрами, та іншими. Це може свідчити лише про одне – з таким сайтом зручно співпрацювати і він - надійний.

В Україні ці якості вмістила компанія «Всемкупон». За її умовами, для економії необхідно просто вибрати відповідну послугу на сайті. Після цього, ви отримуєте SMS-повідомлення або як його ще називають «Еко купон» на ваш мобільний телефон. Купон безкоштовний і за ним не треба нікуди ходити. Головне – зберегти повідомлення і сміливо йти в турагентство, ресторан або салон краси. По приходу в заклад ви вивчаєте саму компанію, інтер'єр, докладно знайомитеся з послугою і в разі необхідності консультуєтеся з адміністратором. Після цього самостійно приймаєте рішення про використання цієї послуги, пред'являєте «Еко купон» і отримуєте знижку. Якість таких послуг по знижці, набагато вище, ніж якість наданих послуг по вже купленим купонам або сертифікатам, так як компанія, в яку Ви йдете по знижці, платить гроші за свою рекламу і зацікавлена в тому, щоб ви прийшли не один раз, а стали постійним клієнтом.

 


__27


В результаті ви отримуєте можливість отримати послугу зі знижкою 30-70%, при цьому можете бути впевненим, що скористаєтеся нею лише в разі, якщо її якість буде відповідати вашим очікуванням.

Варто відзначити, що компанія "Всемкупон" піклується не тільки про користувачів, але ще й про рекламодавців. Це потужний інструмент для пошуку нових клієнтів і для успішного розвитку бізнесу. Власників бізнесів, які працюють з "Всемкупон" не відлякують розрахунки та комісії. Чому? Тому що в компанії їх немає. Все простіше і безпечніше. Вигідні умови роботи дозволяють проводити сотні акцій щодня, тим самим, залучаючи тисячі нових клієнтів для своїх партнерів.

У компанії "Всемкупон" завжди орієнтуються на довгострокове партнерство. Короткострокові стосунки – це коли намагаються вичавити більше грошей в рамках першої угоди. Але тут такий підхід не вітається. Для "Всемупон" це невигідно. Та статистика, яку зараз показує сайт, свідчить про це — близько 70-80% перезапусків партнерів.

Зараз безкоштовні знижки набирають обертів, так як ця бізнес-модель продовжує бути цікавою для всіх сторін: знижковий сервіс, рекламодавець і покупець. Вони задовольняють потреби кожного.

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: