Еротики не буде. Чому Playboy відмовляється від оголених фотографій

Оголені фото були візитною карткою Playboy все 62 роки його існування

Оголені фото були візитною карткою Playboy все 62 роки його існування

Культове видання прибере зі своїх сторінок оголені фото і розраховує на успіх серед інтелектуальної аудиторії.

У світі таке засилля порнографії, що оголеними жінками вже нікого не здивуєш. Так пояснює Скотт Фландерс, президент Playboy, рішення про кардинальну зміну іміджу видання. Його заява справила фурор в журнальної індустрії і в лічені години стало одним з найбільш обговорюваних подій в інтернеті.

В інтерв'ю The New York Times Фландерс повідомив, що Playboy припинить публікувати знімки оголених жінок, які ось вже протягом 62 років були візитною карткою видання.

Як і багато інших глянцеві видання, Playboy переживає не кращі часи. Як у друкованій версії, так і в онлайн. «Оголення, яка в свій час виділяла Playboy на тлі конкурентів, перестала бути чимось особливим в епоху інтернету», - пояснює Фландерс.


Убрав обнаженку, Playboy надеется расширить свою аудиторию
Прибравши оголення, Playboy сподівається розширити свою аудиторію


У відповідь на питання, що ж тепер буде намагатися залучити читачів видання, Фландерс згадує старий жарт про те, що «єдиний чоловік, що тримав Playboy в руках довше кількох хвилин, насправді читав статті, а не розглядав картинки».

За словами топ-менеджера видання, Playboy спробує рухатися саме в цьому напрямку. В епоху, коли оголення всього двох кліків мишкою від будь-якого користувача, видання має намір залучати читачів інтелектуальним контентом.

Експерти прийняли заяву Фландерса з меншим скепсисом, ніж можна було очікувати. На тлі численних і вельми передбачуваних заяв про те, що «оголення була головною і останньою родзинкою Playboy», звучать й інші думки.

Так оглядач The New York Times Раві Сомайя вважає, що Playboy став культурною іконою не тільки завдяки відвертим знімків на своїх сторінках, але і завдяки публікаціям талановитих авторів і інтерв'ю зі знаменитостями. В свій час не гірші інтерв'ю у своєму житті давали виданню такі видатні особистості, як Майлз Девіз, Стів Джобс, Стенлі Кубрик і Мартін Лютер Кінг.

Бажання повернути славу видання такого рівня і призвело керівництво Playboy до рішення про зміну редакційної політики. «Оголені фото на наших сторінках вели тільки до звуження кола читачів», - підкреслює Фландерс.

Перед тим, як прийняти таке радикальне рішення, керівництво компанії протягом ряду років ставило експерименти з контентом на сайті Playboy. Приміром, на сайті оголеної натури немає вже більше року і за цей час відвідуваність зросла майже в 4 рази, досягнувши позначки в 16 млн унікальних відвідувачів в місяць.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: