Ребрендінг NewsOne дав свої результати

коментувати
Ребрендінг NewsOne дав свої результати

Вересневий ребрендінг каналу NewsOne дав свої відчутні результати.

Канал NewsOne значно поліпшив свої показники – на 57% за аудиторією 18+ (50+) і на 54% за аудиторією 18-54 (50+)*.

З 23 по 30 вересня стартувало шоу Матвія Ганапольського дозволило в два рази збільшити глядіння в самому складному вечірньому праймі з 20:00-22:00, rat% 0,19, що вивело канал NewsOne на третє місце в цьому слоті, поступаючись тільки «112 Україна» і «5 канал».

«Ребрендинг каналу – це не тільки зміна візуально-графічного оформлення каналу, запрошення нових ведучих, головне - це грамотне визначення тенденцій і перерозподіл коштів.

Нашій команді вдалося піти від формату каналу – короткі інформаційні сюжети в циклі з невеликим оновленням, причому ми змогли це зробити без збільшення бюджету на утримання каналу і з збільшенням аудиторії.

 


newsone_october.


Зараз ми ведемо мовлення в форматі online з 9 ранку до 22 години вечора. Динаміка розвитку NewsOne, його правильний вектор і сучасність, дозволили каналу не тільки надати телеглядачеві цікаву інформаційну палітру подій, що відбуваються. Ми задали новий темпоритм в медіа, ми збільшили обсяг інформації, що виходить з екрану. І нехай поки ми не лідери по цифрах – телеглядачеві потрібно час,-ми впевнені в тому, що ми лідери в глобальному сенсі цього слова. Ми – сучасні модельєри, які точно знають, що будуть «носити» телеглядачі через півроку. І це буде NewsOne. А іншим каналам я бажаю інтенсивніше продовжувати нас копіювати, інакше рейтингова панель зміниться набагато стрімкіше. За місяць ми вже випередили за аудиторією 18+ (50+) телеканали UBR, Business і UNIAN. І ми продовжимо», - прокоментував ситуацію генеральний продюсер каналу NewsOne Олексій Семенов.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: