Як першокласний сервіс може стати основним джерелом зростання бізнесу

коментувати
Як першокласний сервіс може стати основним джерелом зростання бізнесу

В умовах насиченої конкуренції і швидких змін залишатися лідером у своїй галузі неймовірно складно. Бізнес вкладає величезні кошти в маркетинг, щоб ще голосніше заявити про свою компанію..

Однак є універсальна стратегія, яка замінить будь-який, навіть найякісніший і продуманий маркетинг. Ім'я цієї стратегії - якісний клієнтський сервіс.

Саме тому KA Group - оператор бізнес-заходів преміум класу, компанія №1 в Україні, запросила в Україну світового Customer Service Guru - Джона Шоула, який проведе масштабний майстер-клас з побудови першокласного сервісу.

Де і коли: 18 февраля 2016, Ramada Encore Kyiv

Для кого: СЕО і генеральні директори, директори з розвитку, директори з продажу, Customer Experience менеджери.

«КЛІЄНТИ НА ВСЕ ЖИТТЯ» - це майстер-клас без теорії, який цілком і повністю присвячений побудові першокласного сервісу. До того ж, успіх публічних виступів Джона Шоула полягає в тому, що він завжди звертає більше уваги на впровадження змін. І він завжди говорить про ті стратегії сервісу, які легко зрозуміти і адаптувати під будь-які умови. До того ж, Джон поділиться досвідом світових лідерів, які зробили ставку на сервіс і заробили мільярди.

У результаті короткострокового навчання ви отримаєте:

- Чіткий план для побудови та покращення в компанії сервісної стратегії;
- Точні відповіді на питання щодо впровадження стратегії сервісу у вашій компанії;
- Дієві рекомендації, як розширювати можливості вашого бізнесу за допомогою турботи про клієнта;
- Інструменти, за допомогою яких необхідно вимірювати стратегії якісного сервісу.

Як коментує сам Джон Шоул:
«Перш за все, ви - лідер у СЕРВІСІ, а не банк, готель, дистриб'ютор, роздрібна мережа або фармацевтична компанія. Далі потрібно пам'ятати, що жодна реклама не скаже про вас голосніше і ефективніше, ніж ваш задоволений клієнт. І сьогодні, гарне обслуговування клієнтів вашими підлеглими - це ваша робота як топ-менеджера. Компаніям, які прагнуть зростання, потрібно думати про те, яке враження вони справляють на клієнта. Всі - від генерального директора до співробітника першої лінії - повинні показувати це словом і ділом. Зазначу, мої методи не потрібні тим, у кого є безлімітний бюджет на рекламу. Але ті, хто витрачають багато грошей на маркетинг, забувають - у компанії є такий актив, як люди, які і роблять сам бізнес. А сарафанне радіо - найдешевший і найпотужніший інструмент маркетингу: люди не вірять у те, що бачать по телевізору, але вони вірять іншим людям».

Майстер-клас: «КЛІЄНТИ НА ВСЕ ЖИТТЯ» - це можливість вивести ваш бізнес на якісно новий рівень за допомогою першокласного клієнтського сервісу.

Реєструйтесь вже сьогодні! Або телефонуйте: +38 044 374 00 94


Для довідки:

Джон Шоул - «Гуру культури обслуговування» за версією журналів Time і Entrepreneur, людина-бренд або всесвітньо відомий консультант із сервісної стратегії, автор 7 бестселерів про сервіс, серед яких - настільна книга будь-якого бізнесмена «Першокласний сервіс як конкурентна перевага», президент Service Quality Institute (США), за програмами якого навчалися понад 2 мільйони людей в 40 країнах світу.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: