Габор Джордж Берт: немає причин, через які компанія з України не може створити щось з глобальними гравцями світового ринку

коментувати
Габор Джордж Берт: немає причин, через які компанія з України не може створити щось з глобальними гравцями світового ринку

Проблемою усталених традиційних видів бізнесу є відсутність адаптивності, гнучкості, їх опір змінам.

В результаті підвищується ймовірність появи на ринку нових компаній, які зможуть виявити їх слабкі місця і які будуть більш гнучкими, більш клієнтоорієнтованими.

У всьому світі вже ніхто не хоче конкурувати з іншими компаніями, намагаючись безкінечно покращувати однаковий продукт, змінюючи при цьому тільки колір етикеток. Протягом останніх років застосовуються інноваційні методи ведення бізнесу, які допомагають виходити в бесконкурентний простір, названий блакитним океаном.

І саме для цього всесвітньо відомий фахівець з інновацій в бізнесі, провідний експерт «Стратегії блакитного океану» Габор Джордж Берт, створив «Стратегію Рогатки».

Ця стратегія з'єднує систематичну творчість зі смарт-стратегією, і застосовна для всіх сфер суспільства. Вона допомагає переосмислити власні ментальні обмеження в бізнесі, в політиці, в особистих стосунках.

«Найбільш важливим стратегічним фактором успіху для будь-якої компанії є її адаптивність і гнучкість. Це та спільна риса, яка об'єднує найуспішніші світові компанії. Компанія або використовує можливість активно створювати власне майбутнє, або залишається позаду» - стверджує Габор Джордж Берт.

За словами Габора Джорджа Берта, на даний момент існують три основні тренди в бізнесі:

1. Об'єднання Ринків. Традиційні кордони зникають, тому практично будь-який ринок стає доступним для всіх постачальників та клієнтів.

2. Різке скорочення інноваційних циклів. Темпи прогресу настільки швидкі, що компаніям необхідно використовувати інновації не в режимі періодичних циклів, а як постійного, безперервного процесу. Виконавчий директор компанії «Samsung» назвав це «вічною кризою».

3. Творчість є основним «паливом» успішних бізнесів. Творчість – це могутній ресурс, яким ми володіємо як індивідууми і як колективи в рамках організацій. Вміння правильно використовувати силу колективного творчого мислення є основною рушійною силою успіху організації.

Варто зазначити, що 17 грудня під час Бізнес-практики у Києві, Габор Джордж Берт порадив українським компаніям не фокусуватися тільки на внутрішньому ринку.

«Світ став одним великим ринком, і немає таких причин, за якими компанія або SturtUp з України не може створити щось з глобальними гравцями цього ринку. Все що потрібно - це правильна стратегія і план реалізації ідеї» - сказав Берт.

«Стратегія Рогатки» зможе допомогти місцевим компаніям обрати правильну стратегію. І він пояснив, як це зробити на практичних прикладах.

В результаті близько 100 учасників оволоділи навичками, як саме формулювати і структурувати інноваційні ідеї, які дозволять їм постійно розширювати межі і створювати блакитні океани.

Бізнес-практика була організована компанією OLEROM Consulting – онлайн майданчиком по створенню інноваційних освітніх програм, пошуку партнерів та запуску нових бізнесів.

За словами засновниці OLEROM Consulting Ольги Редзюк, «Стратегія Рогатки» одна з провідних інноваційних стратегій в світі на даний момент, і має мультиплікаційний ефект. Може бути використана не тільки в рамках однієї організації – вона також впливає на її партнерів, клієнтів і конкурентів. Що в підсумку приведе до необхідної трансформації мислення та зміни парадигми ведення бізнесу в Україні в цілому.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: