Філіппінський художник об'єднав логотипи популяних брендів з шедеврами живопису

Філіппінський художник Ейсен Бернандо об'єднав популярні бренди з шедеврами класичного мистецтва
У своєму арт-проекті художник розміщав логотипи всесвітньо відомих брендів і компаній на картини великих художників, щоб по-новому показати зв'язок між мистецтвом і капіталізмом, пише Mashable . Абсолютно несподівано виглядає Barbie на портреті Симонетта Веспуччі, італійського живописця П'єро ді Козімо, також як і автопортрет Фріди Кало з
коментувати
Картина Рене Магрітта Син людський з емблемою компанії Apple

Картина Рене Магрітта Син людський з емблемою компанії Apple

Філіппінський художник Ейсен Бернандо об'єднав популярні бренди з шедеврами класичного мистецтва.

У своєму арт-проекті художник розміщав логотипи всесвітньо відомих брендів і компаній на картини великих художників, щоб по-новому показати зв'язок між мистецтвом і капіталізмом, пише Mashable .

Абсолютно несподівано виглядає Barbie на портреті Симонетта Веспуччі, італійського живописця П'єро ді Козімо, також як і автопортрет Фріди Кало з логотипом Starbucks.

Даний проект є продовженням попереднього захоплення Бернардо, де він об'єднував фотографії зірок з обкладинок журналів з картинами відомих художників.



Слідкуйте за найцікавішими новинами розділу НВ STYLE у Facebook та Вконтакті

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Також на НВ style

Також на НВ style

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: