29 квiтня 2017, субота

Загадка «Когалимавіа». Чому ж розбився російський літак, - авіаційний експерт

коментувати
Річард Квест: Обов'язок провести розслідування відійде Єгипту, якщо він не захоче передати справу Росії
Фото: cnn.com

Річард Квест: Обов'язок провести розслідування відійде Єгипту, якщо він не захоче передати справу Росії

На круїзний етап польоту припадає всього 10% від загального числа інцидентів у повітрі

«Російський літак, який упав 31 жовтня над Єгиптом, розбився на найбезпечнішій ділянці польоту від Шарм ель-Шейха до Санкт-Петербурга. Літак перебував у повітрі близько 23 хвилин. На цьому етапі зазвичай працює автопілот, літак досягає стандартної висоти польоту, і дуже мало що може піти не так», - пише авіаційний експерт Річард Квест у своїй колонці для CNN.

Він розповідає, що, згідно зі статистикою, найчастіше інциденти трапляються при злеті або посадці. Експерт наводить цифри: понад 50% аварій відбувалися при посадці, тоді як на так званий круїзний етап припало лише 10% від загального числа інцидентів.

Експерта дивує, що на цьому етапі сталося щось, що призвело до краху літака, адже, якщо не з'ясується, що катастрофа була результатом теракту, а поки що доказів, які вказують на це, немає, це повинен бути найбезпечніший етап польоту.

Лайнеру було від 18 до 19 років, але в США є багато літаків такого ж віку

«Літак досяг висоти 10 000 метрів і тепер просто летів. Якщо подивитися на показники, то його спуск був дуже різким і тривав кілька секунд, перш ніж літак упав. Що б не сталося, це було досить серйозним, щоб зробити літак неконтрольованим, або ж робота пілотів призвела до того, що вони втратили контроль над літаком», - говорить Квест.

Він зазначає, що, можливо, свідки бачили, як з двигуна виривається вогонь. За словами автора, в подібних випадках на свідчення очевидців краще не покладатися, вони часто виявляються ненадійними, але навіть у разі займання двигуна є відповідні процедури безпеки. Експерт додає, що численні приклади підтверджують – навіть вибух двигуна не завжди призводить до руйнування літака.

Квест підкреслює, багато що залежить від рівня пілотів, оскільки літаки лінійки Airbus A320 забезпечені величезною кількістю автоматики, безліччю складних систем.

«Цьому лайнеру від 18 до 19 років, але в США є багато літаків такого ж віку і старше, так що це не повинно бути проблемою, за умови, що його підтримують у доброму стані і ним керують професіонали», - говорить автор, підкреслюючи, що з'ясувати ці факти дуже важливо для майбутнього розслідування.

Він нагадує про проблеми, які у РФ, як і в СРСР, виникали з безпекою. Інциденти, пов'язані з падінням літаків, тут відбуваються значно частіше, ніж у США або Європі.

«Згідно з правилами, розслідування повинна провадити країна, на території якої сталася катастрофа. Отже цей обов'язок відійде Єгипту, якщо він не захоче передати справу Росії», - розповідає Квест.

Автор вважає, що причиною падіння літака був ряд занадто складних подій, але зрештою все зведеться до помилки пілота.

Повну версію колонки Річарда Квеста читайте на сайті CNN

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: