25 березня 2017, субота

За що всі ненавидять новий логотип Google, - американський журналіст

коментувати
Сара Ларсон: Свого часу я натискала на проплачені посилання, щоб допомогти Google грошима

Сара Ларсон: Свого часу я натискала на проплачені посилання, щоб допомогти Google грошима

Ми любили старий логотип. Ми любили колишній Google

«На одній із вулиць Манхеттена на кам'яній стіні є мозаїка, заросла плющем і квітами; це провокативна цитата з Юнга: «Природа не повинна перемогти, але і програти вона не може». Саме такі асоціації у мене виникають, коли я дивлюся на шрифти із засічками та без: елегантні, природні завитки проти сучасності з «чіткими лініями». Нібито чудові старомодні букви утримували нас у Середньовіччі», – пише журналістка Сара Ларсон у своїй колонці для NewYorker.

За її словами, останньою жертвою модернізації став логотип Google, який цього тижня замінили новим. «Шрифт старого логотипа (який наводив на думки про літературу, газети, друк) мав присмак історії, – каже авторка. – Новий логотип вражає веселковими кольорами, але через новий шрифт букви нагадують про дитячі магнітики для холодильника або про картоплю фрі з McDonald's».

Наприкінці 90-х простий і впевнений дизайн Google був одкровенням

«Google позбавив гідності логотип, якому ми вірили. До появи Google слово, що звучало так само, мало кілька значень. Перше – googol, вигадане дитиною число (одиниця з сотнею нулів). Прізвище Google мав і герой коміксу «Барні Гугл і Снаффи Сміт». У нього навіть пісенька була своя. Слово google асоціювалося з дитячістю, невинністю і уявою», – згадує авторка.

Потім, розповідає вона, наприкінці дев'яностих з'явилася компанія Google, яка акцентувала на своїй інтелектуальності та дружності. Інші пошуковики були забиті непотрібною інформацією, були не дуже зручними і, крім того, намагалися одночасно забезпечувати користувачів інформацією, продавати їм усілякі штукенції та виділятися. За словами автора, це стосувалося всіх альтернативних пошуковиків – від AOL до Yahoo!, HotBot, Netscape і Ask Jeeves.

«Дизайн Google був одкровенням. Простий і впевнений. Google не треба було прикидатися поштовим відділенням або дворецьким. Сяйво чистого, незаповненого екрану, яскраві старомодні літери, ім'я, яке було одночасно математичним і веселим, – усе натякало на блискучі перспективи пошуковика», – пише Ларсон.

Вона розповідає, що результати пошуку в Google з'являлися швидко, були точними та подавалися в пріоритетному порядку. Саме Google зробив інтернет логічним.

«Свого часу я натискала на проплачені посилання, які видаються у верхньому рядку, щоб допомогти Google грошима, – зізнається журналістка, – а моя подруга Аліса вбралася в костюм Google на Хелловін-2002».

«Зараз Google працює у багатьох напрямках – Android, перекладач, Chrome, карти, Earth, самокеровані машини, – отже, наша довіра йому особливо необхідна. Здавалося б, компанія має це розуміти. Але коли я дивлюся на ці нові райдужні літерки, я мимоволі відчуваю недовіру», – розповідає Ларсон.

«Ми любили старий логотип. Ми любили колишній Google. І Google, що б він не мав на меті, повинен боротися за нашу любов. Тож у ім'я любові, Google, поверни нам старий шрифт», – підсумовує журналістка.

Повну версію колонки Сари Ларсон читайте на сайті NewYorker

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: