27 квiтня 2017, четвер

Американський бізнесмен назвала всього одне вміння, необхідне жінкам для досягнення успіху

Ребекка Минкофф: Я хотіла спілкуватися зі своїми клієнтами і відповідати на їхні запитання і пропозиції

Ребекка Минкофф: Я хотіла спілкуватися зі своїми клієнтами і відповідати на їхні запитання і пропозиції

Жінкам, зацікавленим в технологіях, потрібно дати знання та інструменти, які дозволять їм активніше брати участь у створенні інновацій

«Коли я тільки створила свою власну дизайнерську компанію, мені радили триматися подалі від моїх клієнтів. Інсайдери в моїй сфері розповідали, що я буду ефективніше «на відстані». Зрозуміло, я не послухалася», - розповідає Ребекка Мінкофф, дизайнер та голова компанії Rebecca Minkoff LLC у колонці для Motto.

Замість цього автор пішла іншим шляхом. «Я хотіла спілкуватися з клієнтами і відповідати на їхні запитання і пропозиції», - говорить автор, яка у свій час, за її словами, перепробувала всі існуючі соцмережі.

Якби в команді були жінки, проблеми не виникло б – її передбачали б заздалегідь

«Ще до Facebook я кожну ніч висіла в чаті, спілкуючись з клієнтами про моду. Люди не завжди вірили, що говорять зі мною, але були готові поділитися своїми думками. Це виявилося надзвичайно корисним, і в кінцевому підсумку я використовувала більшу частину отриманої інформації, щоб намітити напрямок, в якому буду вести бізнес», - зізнається Мінкофф.

«Допомога постійних клієнтів і творче використання нових технологій допомогли побудувати один з найбільш швидкозростаючих (інноваційних) брендів в індустрії моди», - зазначає дизайнер.

Вона вважає, що такий результат – дуже непогано для компанії, що починалася з квартири на шостому поверсі в будинку без ліфта, з нульовими зв'язками і майже без грошей.

«Багато хто з наших 20-30 літніх клієнток зросли на сучасних технологіях, хоча для нашої компанії вони відносно в новинку» - говорить автор. Саме тому в 2015 році вона вирішила почати співпрацювати з Intel, щоб допомогти збільшити відсоток жінок, які обирають кар'єру в STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) – у фізико-математичній та технічній сферах.

«Ми не зможемо продовжувати взаємодіяти з клієнтками за допомогою технологій, якщо наступне покоління жінок не отримає достатньої обізнаності в цій сфері. Однак щоб це відбулося, більше жінок повинні бути представлені в проектних та інженерних командах, які створюють інноваційні ідеї», - пише Мінкофф.

Вона пояснює, що технології стали невід'ємною частиною багатьох сучасних бізнес-практик. «Наприклад, створюючи свій флагманський магазин, ми зосередилися на застосуванні в примірочних новітніх технологій. Ми були в захваті від того, що вийшло – рівно до того моменту, як «протестували» новинку на наших клієнтках і здобули розгромні відгуки», - згадує автор. Вона підкреслює, якби вони не протестували прототип на своїй цільовій аудиторії, то взагалі не помітили б проблему до відкриття.

Разом з тим, виявити проблему заздалегідь було практично неможливо, оскільки в інженерній команді, яка займалася розробкою, жінок не було.

«Ця історія відкрила мені очі. Якби в команді були жінки, проблеми не виникло б – її передбачали б заздалегідь. Якщо наші техніки не розуміють, що потрібно нашим клієнткам, як може наша робота бути успішною?» - задається питанням Мінкофф.

«Жінкам необхідно дати більше знань і інструментів, щоб досягти успіху в цій сфері і більш активно брати участь у створенні інновацій», - підсумовує вона.

Повну версію колонки Ребекки Мінкофф читайте на сайті Motto

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: