29 червня 2017, четвер

Ворог в офісі. Що робити, якщо ви ненавидите свого колегу

коментувати
Олександра Франзен: Подумайте, як би конфлікт вирішився в ідеальному світі

Олександра Франзен: Подумайте, як би конфлікт вирішився в ідеальному світі

Універсальний шаблон для того, щоб вирішити проблему і не видатися ябедою

«Ну, як справи на роботі?», - запитала я подругу, з якою обідала, досвідченого бізнесмена, яка керує невеликим колективом. «Ти згадувала якийсь конфлікт. Що сталося?» - згадує американська письменниця Олександра Франзен у своїй колонці для The Muse.

«Вона розповіла мені історію про двох підлеглих, у яких не виходило разом працювати, і які окремо прийшли до неї в кабінет, щоб пожалітися один на одного», - розповідає Франзен.

Ви повинні пам'ятати, що ви шукаєте рішення, а не намагаєтеся покарати противника

За її словами, начальницю це дуже засмутило, оскільки одна людина скаржилася їй на вчинок іншої; інша стверджувала, що в житті нічого подібного не робила; перша клялася, що друга бреше – і так до нескінченності.

Франзен відзначає, що керівник була розгубленою, оскільки не мала ані найменшого уявлення, кому вірити і що робити, і тоді автор вирішила допомогти їй.

«У твоєму ідеальному світі, - сказала вона, - коли подібне відбувається, і співробітник приходить до тебе в офіс, щоб обговорити це питання, що б ти хотіла від нього почути?»

Співрозмовниця автора сказала, що не хоче скарг і взаємних звинувачень, і воліла б позитивного підходу до справи. Після деякого обговорення автор і її подруга створили ідеальний шаблон для розмови з керівником про ненависного колегу.

«Дякую, що погодилися зі мною зустрітися.

Я знаю, що у вас багато справ, і я не хочу вас ще більше навантажувати, але є питання, яке я хотів би обговорити. Сподіваюся, більше кількох хвилин це не забере.

Перш ніж почати, я хочу підкреслити, що я прийшов сюди не ябедничати і не скаржитися. Є ситуація, в яку я втягнутий, і я хотів би знайти з неї вихід, з вашою допомогою.

Ситуація виникає вже не вперше (опишіть ряд випадків).

Я поважаю (ім'я ненависного колеги), і мені подобається працювати в команді, але ці емоції заважають мені працювати ефективно.

Я хочу розібратися з ситуацією, поки вона не перетворилася на серйозну проблему для нас обох.

Я намагався зробити це самостійно (опишіть докладені вами зусилля), але це, на жаль, не дало потрібного результату. Знаю, що рішення є, але мені не вдається його чітко розгледіти, тому я прошу вас допомогти. Сподіваюся, ви щось порадите чи залучите посередника, який допоможе нам вирішити проблему.

Хочу повторити, що я не прийшов скаржитися. Я розумію, що я – такий же учасник конфлікту, як і мій колега. Я хочу знайти рішення, яке влаштує всіх і посилить нашу команду.

Дякую, що вислухали».

Франзен пропонує користуватися цим шаблоном або його варіаціями в таких непростих ситуаціях.

Її головний аргумент – ви повинні пам'ятати, що ви шукаєте рішення, а не намагаєтеся покарати противника. Якщо ви будете слідувати цьому правилу, конфлікти стануть набагато менш серйозними.

Повну версію колонки Олександри Франзен читайте на сайті The Muse

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: