21 вересня 2017, четвер

#Зрада або #перемога. Професор психології про нестандартних жінок у календарі Pirelli

коментувати
Пеггі Дрекслер: Акцент все одно зроблений на те, як ці жінки виглядають

Пеггі Дрекслер: Акцент все одно зроблений на те, як ці жінки виглядають

Жінки, зняті для Pirelli 2016, стали знаменитими завдяки досягненням, у список яких не входив їхній обсяг талії або гарне обличчя

«Ви бачили заголовки на цьому тижні? Практично оголені жінки, передають нібито феміністичні ідеї за допомогою – чого б ви подумали? – своїх тіл», - пише професор психології Пеггі Дрекслер у своїй колонці для CNN.

«Почнемо з самого календаря Pirelli 2016 року. З середини 1960-х виробник шин Pirelli випускав щорічний календар зі знімками практично оголених моделей. Календар цього року трохи вибився з тренда. На зроблених Анні Лейбовіц фото присутні жінки, які не є моделями, повністю одягнені (здебільшого) і, як сформулював Today, «проміняли сексуальність на силу», - розповідає Дрекслер.

Можливо, мізків у цьому календарі більше, ніж оголення, але оголення теж достатньо

Вона відзначає, що з усіх учасниць проекту найбільше уваги привернули актриса і комедіант Емі Шумер, котра позувала топлес, прикриваючи груди рукою, зі здивованим виразом обличчя; зірка тенісу Серена Вільямс, яка позує спиною до глядача, але, мабуть, теж топлес; і письменниця Фран Лебовіц, яка спершу подумала, що запрошення знятися для календаря – жарт.

У відповідь інтернет заповнився божевільними захватом та оголошенням про перемогу фемінізму. «Сімдесятирічні жінки, злісні автори й актриси, що важать на добрячих 7 кілограмів більше, ніж належить голлівудським стандартам. Ми перемогли!»

Автор не поділяє оптимізму тих, кого так захопив новий календар Pirelli. Вона не вважає, що публікація сигналізувала про остаточну перемогу над сексизмом.

«Календар Pirelli цього року дійсно відрізняється від своїх попередників. І так: жінки, зняті для нього, стали знаменитими завдяки досягненням, в список яких не входив їхній обсяг талії або обличчя. Проте, складно заперечувати, що фокус – як у календарі, так і в реакції на нього – як і раніше, залишається на тому, як ці жінки виглядають», - нагадує вона.

«Навіть якщо мета в тому, щоб похвалити Pirelli за вибір жінок, які не є традиційно красивими, описуючи їх таким чином, ми все одно привертаємо увагу до їх зовнішності (а заодно ще й ображаємо їх своїми коментарями). Лейбовіц сказала, що Pirelli попросили її «зробити щось нетрадиційне». Ось тільки привернення уваги до зовнішності жінок – цілком у традиціях Pirelli», - вважає Дрекслер.

«Можливо, мізків у цьому календарі більше, ніж оголення, але оголення теж достатньо», - обурюється автор.

Її засмучує, що трюк спрацював, і календар Pirelli знову виявився у всіх заголовках новин, хоча компанія не зробила нічого принципово нового.

«Хіба це еволюція? Якби фемінізм дійсно перемагав, хіба наша оцінка жінок, як і раніше, залежала б від їхньої зовнішності?», - запитує Дрекслер.

«Ви можете заперечити, що стандарти і очікування змінюються, і календар Pirelli це підтверджує. Але можна також задати питання, підтверджує реакція суспільства на календар цей факт – або ж говорить про прямо протилежне», - підсумовує вона.

Повну версію колонки Пеггі Дрекслер читайте на сайті CNN

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: