30 квiтня 2017, неділя

Змусити Кремль замовкнути. Американський експерт запропонував відібрати у Путіна Russia Today

коментувати
Девід Кремер: Російський уряд все ще має колишнім акціонерам ЮКОСа $52 млрд

Девід Кремер: Російський уряд все ще має колишнім акціонерам ЮКОСа $52 млрд

Арешт активів RT не тільки допоможе справі ЮКОСа, але й завадить роботі пропагандистської машини Путіна

"Американське військове керівництво називало режим Путіна загрозою ще до того, як він відправив свої війська в Сирію - з-за його агресії в Україні. Путін, який очолює один з найбільш корумпованих і клептократичних режимів у світі, останнім часом постійно формує порядок денний, що в Україні, що в Сирії, а західним лідерам, включаючи президента Обаму, доводиться реагувати на його дії", - пише експерт інституту Маккейна Девід Кремер у своїй колонці для Washington Post.

Він пропонує Заходу перейти наступ, перекинувши Путіна і заткнувши його пропагандистську машину.

"Потрібно заморозити рахунки фінансованого державою Russia Today, не тому, що цей ресурс постійно бреше, а згідно з судовими рішеннями по справі ЮКОСа", - говорить автор і переказує історію навмисного руйнування та націоналізації владою російської нафтової компанії ЮКОС.

Час показати Путіну, що його дії не залишаться безкарними

"Російський уряд все ще винен колишнім акціонерам компанії $52 млрд. Заморозка державних рахунків РФ підштовхне керівництво Росії виконати рішення суду і компенсувати збитки, завдані акціонерам ЮКОСа", - пропонує експерт.

Він розповідає, що у липні влада Великобританії заморозили рахунки фінансованого державою новинного агентства Росія Сьогодні згідно з вердиктом суду. Бельгія і Франція також почали процедуру розслідування з тим, щоб зробити аналогічні дії відносно російської державної власності в цих країнах.

"США та інші західні країни повинні наслідувати їхній приклад і об'єднати свої зусилля, особливо у світлі петиції, яку колишні акціонери ЮКОС направили США", - говорить Кремер.

Він упевнений, що RT - ключовий елемент путінських зусиль по дискредитації Заходу і приховування правди про дії РФ. "Вона працює по всьому світу через кабель, супутник та інтернет. В RT заявляють, що їхня аудиторія становить 700 000 чоловік з 70 різних країн, хоча це, найімовірніше, перебільшення. У RT є велика студія у Вашингтоні, а також філії по всім Сполученим Штатам і Європі. Російська влада виділяє на RT і схожі пропагандистські медіа, зокрема, Sputnik news, близько півмільярда доларів", - розповідає автор.

Він каже, що відібрати будівлю посольства у Вашингтоні та інших місцях - не варіант, оскільки дипломатичні місії недоторканні. Тому RT, на його думку, повинна стати пріоритетною метою.

Автор зазначає нервозність Кремля, який вже найняв передових західних юристів, щоб оскаржувати можливе заморожування активів. Влітку Росія попередила США, що у відповідь відбере американські активи на території РФ, а Держдума прийняла закон, який робить таку конфіскацію можливою.

"Ці загрози будуть безглузді, якщо Захід буде діяти згуртовано, а у Кремля не так багато можливостей загрожувати. Будь-які ігри із закордонною власністю призведуть до втечі інвесторів і міжнародних корпорацій, а цього слабка російська економіка собі дозволити не може", - говорить автор.

Він упевнений, що арешт активів RT не тільки допоможе справі ЮКОСа, але й завадить роботі пропагандистської машини Путіна. "Пора Сполученим Штатам та їхнім західним союзникам показати російському клептократичному режиму, що його обурливі дії не залишаться безкарними", - підсумовує Кремер.

Повну версію колонки Девіда Крэмера читайте на сайті Washington Post

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: