21 лютого 2017, вівторок

Як Facebook контролює наше життя, - британський експерт

коментувати
Соня Содха: У 85% дорослих, що використовують інтернет, є акаунти на одному з сервісів Facebook

Соня Содха: У 85% дорослих, що використовують інтернет, є акаунти на одному з сервісів Facebook

Дітище Цукерберга прагне стати єдиною соцмережею, якою ви будете користуватися

«Зараз користувачі проводять в Facebook в середньому 50 хвилин в день. Як і більшість знайомих, я заходжу туди, щоб стежити за новинами друзів і хвалитися своїм життям. Це якоюсь мірою потішно, але я точно не витрачаю на це годину в день. А тепер Facebook планує відбирати у нас ще більше часу», - пише журналіст Observer Соня Содха у колонці для The Guardian.

Facebook хоче отримати і ті 30 хвилин, які ми проводимо в Twitter або LinkedIn

«В цілому я проводжу в соцмережах набагато більше часу, наприклад, у тому ж Twitter. Середньостатистичний британець витрачає на це 80 хвилин в день і заводить акаунти в середньому в чотирьох соцмережах», – додає автор.

Вона розповідає, що люди переглядають новинну стрічку соцмереж в громадському транспорті, під час перегляду телебачення, коли чекають в черзі в банку, і це певним чином знижує їх продуктивність.

Але, з іншого боку, позитивні сторони соцмереж для Содхи переважують негативні: вона встигає читати новини в дорозі і отримує інформацію, яка не помістилася б у формат звичайної щоденної газети.

«Думаю, як і більшість людей, я підлаштовую соцмережі під своє життя, а не навпаки. Оскільки можна одночасно сидіти в соцмережах і займатися чимось ще – подорожувати, дивитися, чекати – природно, що час їх використання може збільшитися. Але всьому настає межа, оскільки є речі, які вимагають від нас повної уваги: читання книг дітям, обіди з друзями, робочі зустрічі», - попереджає журналіст.

«Так що бажання Facebook захопити більше нашого часу, можна розглядати як прагнення відтягнути на себе час, який ми проводимо в інших соцмережах. Facebook хоче отримати і ті 30 хвилин, які ми проводимо в Twitter, LinkedIn або Pinterest. Так само, як Microsoft намагалася стати єдиним «правильним» програмним забезпеченням, а Apple – єдиним вибором для тих, хто купує телефон або планшет, Facebook хоче стати єдиною соцмережею, якою ви будете користуватися», - розповідає Содха.

Вона зазначає, що у Facebook є всі шанси на успіх: 85% дорослих, що використовують інтернет (виключаючи Китай), мають акаунти на одному з сервісів Facebook (Instagram, WhatsApp Messenger і).

Facebook пройшов шлях від скромного університетського сайту для спілкування до сайту, на якому зізнаються в коханні і таємно стежать за тими, з ким не спілкувалися роками.

«Прагнення Facebook бути «додатком для всього» викликає занепокоєння. Ми платимо за Facebook, переглядаючи рекламу. Саме тому компанія зацікавлена в тому, щоб ми проводили в цій соцмережі більше часу: більше часу, більше реклами. Стратегія зростання Facebook розрахована на постійне створення контенту під користувача, щоб ми все частіше застосовували мережу для всіх своїх потреб», - пояснює журналіст.

Це, на її думку, головний недолік плану Facebook: чим більше реклами буде проводитися, тим більше буде падати її якість, і в результаті соцмережа ризикує втопити сама себе.

Повну версію колонки Соні Сохдхи читайте на сайті Guardian

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: