6 грудня 2016, вівторок

Одкровення шопоголіка. Британська журналістка – про бійки в магазинах та інші традиції Чорної п'ятниці

коментувати
Дейзі Б'юкенен: Це я тягаю непідйомні сумки, обнюхую кожен зразок духів, кидаюся на все нове і блискуче

Дейзі Б'юкенен: Це я тягаю непідйомні сумки, обнюхую кожен зразок духів, кидаюся на все нове і блискуче

Якщо ви вмієте зосереджуватися, Чорна п'ятниця – просто можливість отримати товар, який ви хотіли придбати

«Як журналіст, я звикла говорити багато. Я постійно розкриваю ганебні секрети за гроші. Я розповідала про свій нервововий розлад та про одержимість ароматичними свічками. Але про один аспект свого життя я досі соромилася писати. Я чорта-зна як люблю шопінг», - зізнається британська журналістка Дейзі Б'юкенен у своїй колонці для The Guardian.

«Це я тягаю непідйомні сумки, обнюхую кожен зразок духів, кидаюся на все нове і яскраве. Ідея Чорної п'ятниці (дня шопінгу, перейнятого у США, де різдвяні покупки починаються з ряду знижок і розпродажів) змушує моє серце битися частіше. Але визнати це – як розповісти, що ти регулярно штовхаєш кошенят», - зазначає Б'юкенен.

Вона розповідає, що у неї і так занадто багато речей і, якщо вона більше в житті нічого не купить, у неї все одно буде перебір одягу, більше книг, ніж вона коли-небудь встигне прочитати, і більше засобів для догляду за собою, ніж може знадобитися людині за життя. «У цьому році хітом стала книга Марі Кондо про те, як позбуватися від непотрібних речей, і стиль простого життя, що просовується нею у книзі, став перейматися молоддю по всьому світу. Мода, або, принаймні, гонитва за нею, стала немодною. Ця ідея і призвела до негативного ставлення до Чорної п'ятниці», - вважає автор.

День шопінгу допомагає людям стати більш організованими і змушує задуматися про близьких

Б'юкенен згодна з тим, що логіка в цьому є, і що надмірне споживання призводить до найрізноманітніших проблем – в тому числі і до грандіозного зростання споживчих кредитів, оскільки багато людей роблять покупки, які не можуть собі дозволити. До того ж, в Чорну п'ятницю часто трапляються бійки за товари з найбільшими знижками, хоча автор вважає, що звинувачувати людей за бійки в цей день не можна (з такими знижками складно втриматися).

«Якщо ви досвідчений шопоголік і вмієте зосереджуватися, то Чорна п'ятниця – просто можливість отримати товар, який ви і так хотіли купити за вигідною ціною, - говорить Б'юкенен. – Якщо ви купуєте подарунки для родини і друзів, ви купите те, чим вони ще довго будуть користуватися. Наприклад, моя сестра завдяки Чорній п'ятниці отримає в подарунок шикарну постільну білизну, а не три липкі, дешеві і непридатні до використання блиски для губ».

Вона вважає, що день шопінгу допомагає людям стати більш організованими і змушує задуматися про близьких.

«Для деяких Чорна п'ятниця – заклик до непомірності, для інших – симптом споживчої хвороби і можливість поскиглити про втрачений дух Різдва. Для мене ж вона і є тим самим духом Різдва, оскільки дозволяє мені побути щедрою і зробити приємне моїм близьким», - підсумовує Б'юкенен.

Повну версію колонки Дейзі Б'юкенен читайте на сайті The Guardian

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: