3 грудня 2016, субота

Франкенштейн і тузик. Як протистояти брудній пропаганді Кремля, - американські експерти

Паула Добрянська: Рогозін порівняв Арсенія Яценюка з гумовою лялькою з секс-шопу»
www.iisd.ca

Паула Добрянська: Рогозін порівняв Арсенія Яценюка з гумовою лялькою з секс-шопу»

Найбридкіша кампанія російської пропаганди була заготовлена для американського президента Барака Обами

«Антиамериканська пропаганда і в радянські часи була гострою, але вона не доходила до образ. Однак в останні роки расистські брудні випади в бік закордонних лідерів увійшли в широкий ужиток офіційного дискурсу РФ», - пишуть заступник держсекретаря США в адміністрації Джорджа Буша-молодшого Паула Добрянська та фахівець з конституційного права Девід Рівкін-молодший у колонці для The Washington Post.

Турецьких, німецьких та українських чиновників в Росії називають улесливими маріонетками США, відзначають автори. Осуджуючи Анкару за збитий російський літак, що порушив повітряний простір Туреччини, російський президент Володимир Путін висловив думку, що «хтось в турецькому керівництві вирішив лизнути американців в одне місце». Сергій Глазьєв, старший радник Путіна, назвав президента України Петра Порошенко «нацистським Франкенштейном», а віце-прем'єр Росії Дмитро Рогозін порівняв українського прем'єр-міністра Арсенія Яценюка з гумовою лялькою з секс-шопу».

Тим не менш, найбридкіша кампанія російської пропаганди була заготовлена для американського президента Барака Обами. Образливі твіти у бік голови Білого дому публікуються безпосередньо офіційними особами РФ. Коментуючи щорічне звернення Обами «Про стан країни», Рогозін порівняв американського президента з «Тузиком». Депутат російської Держдуми Ірина Родніна, тим часом, опублікувала відредаговане фото Барака та Мішель Обами, які з тугою дивляться на банан.

Фраза «Обама - чмо» написана на злітно-посадковій смузі російської авіабази в сирійській Латакії

Євген Сатановський, російський учений та частий гість програми «Вести» Дмитра Кисельова, нещодавно назвав Обаму «мавпою», чим викликав іронічний сміх і оплески глядачів, розповідають колумністи. Фраза «Обама - чмо» стала настільки популярною, що її написали на злітно-посадковій смузі російської авіабази в сирійській Латакії.

Російські друковані та електронні засоби масової інформації зображують Обаму ледачим і некомпетентним, продовжують автори. Магазини продають наклейки на машини, плакати і футболки, де Обама зображений мавпою або сажотрусом. Такі бридкі випади не випадкові – за допомогою пропаганди Путін мобілізує підтримку своєї політики серед росіян. Кремль контролює новинні та розважальні ЗМІ. Різні пропагандистські теми вміло грають на ностальгії російського народу про імперське минуле Москви, яке часто сприймається у вельми ідеалізованому світлі.

«Американці повинні бути обурені меседжами кремлівської пропагандистської кампанії, а також підтримати сильну реакцію США на такі дії російської влади, - підсумовують автори. - Перемога в глобальній битві ідей є невід'ємною частиною забезпечення стабільного демократичного світопорядку. Слідуючи нашим основним цінностям, Сполучені Штати повинні очолити кампанію з протистояння расистської пропаганди Москви і підкреслити моральний наратив демократії, толерантності, прав людини та верховенства права».

Переклад НВ

Повну версію колонки Паули Добрянської та Девіда Рівкіна-молодшого читайте на The Washington Post

Більше точок зору тут

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: