5 грудня 2016, понеділок

Після аварії. Чи стає небезпечніше літати сучасними лайнерами, - британський журналіст

коментувати
Саймон Колдер: Авіаційна індустрія, здається, переживає скрутні часи
bbc.co.uk

Саймон Колдер: Авіаційна індустрія, здається, переживає скрутні часи

Авіакатастрофи не стали частішими, а ризики скорочуються рік за роком

«Існують транспортні ризики, про які варто турбуватися. Велосипед, автомобіль, мотоцикл – все це становить певну небезпеку для людини. Однак політ на пасажирському лайнері є найменш небезпечним заняттям, якому ви або я могли би присвятити час», - пише британський журналіст і телеведучий Саймон Колдер у колонці для the Independent.

Після суботньої трагедії, коли російський пасажирський літак зазнав аварії над Синайським півостровом по дорозі з Шарм-ель-Шейха, думка людей щодо безпеки авіаперельотів могло стати менш оптимістичною, зазначає автор. Якою б не була причина катастрофи, авіаційна індустрія, здається, переживає важкі часи.

Минулого року на бортах літаків одного перевізника - Malaysia Airlines - загинули понад 500 пасажирів. Ми досі не знаємо, де знаходиться зниклий по дорозі між Куала-Лумпуром і Пекіном лайнер MH370, в Індійському океані все ще тривають пошуки. Всі ми добре знаємо про долю рейсу MH17, збитого над Східною Україною зенітною ракетою під час польоту з Амстердама в столицю Малайзії. В кінці 2014 року Airbus А320 компанії AirAsia забрав життя 162 осіб під час регулярного рейсу з Сурабая в Сінгапур.

Минулого року на бортах літаків одного перевізника - Malaysia Airlines - загинули понад 500 пасажирів

Цього року кошмар не закінчився, продовжує колумніст. У березні рейс А320 компанії Germanwings розбився у французьких Альпах по дорозі з Барселони в Дюссельдорф з 150 людьми на борту. Через 48 годин їхні родичі дізналися, що найкращі та найбільш сучасні інженерні технології не мають ніякого значення, якщо один з пілотів має суїцидальні нахили і задумав масове вбивство.

Тепер найгірша з авіакатастроф Росії забрала ще 224 життя, розбивши надії, мрії і життя їхніх скорботних родичів.

«З огляду на це горе, важко стверджувати, що клієнти авіакомпаній, насправді, живуть в кращі часи. Але дозвольте мені спробувати», - пише Колдер.

Понад чверть мільйона чоловік сьогодні сядуть у літаки в аеропортах Великобританії. Більшість з них будуть подорожувати авіалініями British Airways, EasyJet і Ryanair. Незалежно від того, що ви думаєте про стандарти обслуговування цих авіакомпаній, найважливіший показник їхніх послуг - прибуття живими і здоровими – дійсно видатний. Це ж стосується Virgin Atlantic, Monarch, Flybe і Jet2.

Наступного вівторка компанія Easyjet відсвяткує 20 років з моменту першого рейсу з Лутона в Глазго. За ці два десятиліття Росія пережила 20 фатальних авіаінцидентів, і суботня катастрофа була останньою з цього списку. «Проте навряд чи ви були б пасажирами цих літаків», - зазначає автор. Більшість трагедій сталися на рейсах маленьких внутрішніх російських авіакомпаній, і найчастіше літаки сідали в погану погоду.

Якщо подивитися на статистику в тривалій перспективі, то очевидно, що катастрофи не стали частішими. Враховуючи бурхливий розвиток авіації в усьому світі, ризики скорочуються рік за роком. Перельоти ще ніколи не були настільки безпечними.

Переклад НВ

Повну версію колонки Саймона Колдера читайте на Independent

Більше думок тут

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: