10 грудня 2016, субота

Врахуйте це. 8 найпоширеніших помилок на першій роботі, – експерти

коментувати
Сем Зэбелл: Уникайте зайвої наполегливості в спілкуванні з колегами
Фото: Facebook Сем Зэбелл

Сем Зэбелл: Уникайте зайвої наполегливості в спілкуванні з колегами

Перші кроки в кар'єрі – той час, коли треба питати, як що правильно робити і чого від вас чекають

«Ви запізнилися на нараду. Ви забули відправити начальниці матеріали, про які вона питала. Ви не можете запам'ятати, як включити комп'ютер, не кажучи вже про те, як знайти свій стіл. Перший день (або навіть перший рік) роботи на новому місці може бути страшним і незрозумілим», – пише американська журналістка Сем Забелл у колонці для Real Simple.

Щоб визначити, які помилки люди найчастіше скоюють на першому робочому місці і як з ними справлятися, автор звернулася до Ліндсі Поллак, експерта в області зайнятості молоді, і вченого Сі Кей Гунсалус, автору книги «Керівництво з виживання для молодого професіонала». Ось про які вісім найбільш поширених проколів вони розповіли:

1. Ви не врахували затори

Не потрібно бути великим розумником, щоб розуміти: запізнення – велика помилка. Перші кілька днів роботи на новому місці виходьте з дому з запасом, щоб врахувати можливі затори, затримки поїздів, довгі коридори, зламані елеватори, втрачені пропуски і т. д.

Запізнення ще не говорить про те, що ви непунктуальні, однак може свідчити про безліч непрофесійних характеристик, які вам вже точно не хотілося б демонструвати в перший день роботи.

Дуже важливо розуміти різницю між набиванням в друзі і привітністю

2. Ви намагаєтеся відразу з усіма подружитися

Як Поллак, так і Гунсалус рекомендують уникати зайвої наполегливості в спілкуванні з колегами. Іншими словами, знайте рамки.

«Дуже важливо розуміти різницю між набиванням в друзі і привітністю», – говорить Гунсалус. Не поспішайте. Встановлювати чіткі межі між особистим і професійним життям – дуже правильний підхід, особливо на початку кар'єри. Коли вивчите корпоративну культуру і краще пізнаєте своїх колег, тоді вирішуйте, в яких стосунках з ними ви хочете бути.

3. Ви намагаєтеся показати, ніби все знаєте

«Перші кроки в кар'єрі – той час, коли треба питати, як що правильно робити і чого від вас чекають», - говорить Поллак. Не соромтеся запитувати й уточнювати. «Важливо вміти сказати «я не знаю», - каже Гунсалус. – Якщо ви питаєте, значить, прагнете навчитися». Якщо ж ви спробуєте прикинутися і зробите якесь завдання неправильно, новому босу це не сподобається.

4. Ви не ходите по офісу

«Перші етапи роботи – це час знайомитися з людьми і вибудовувати відносини», – говорить Поллак. Сидіти за столом, увіткнувшись носом в комп'ютер весь день, – не найкращий підхід. Якщо ви не будете перетинатися зі своїми колегами, пропустите можливість налагодити важливі зв'язки.

5. Ви постійно перевіряєте свій телефон

«У суспільстві побутує думка, що молодь прив'язана до гаджетів і не відривається від екрану. Такі стереотипи існують і це важливо», – каже Поллак. Ніколи не беріть на нараду телефон, якщо тільки не чекаєте важливого дзвінка. Всі телефонні розмови повинні бути нетривалими, підкреслює експерт.

6. Ви не користуєтеся вигодами, які надає роботодавець

Вибір медичної страховки або плану за пенсійним відрахуванням може бути непростою справою, але це не означає, що про це можна не турбуватися. «Прочитайте все, що написано дрібним шрифтом, поговоріть з HR-ром і зробіть правильний вибір для себе і для своєї сім'ї», – говорить Поллак.

7. Ви спізнюєтеся на наради

«Якщо абсолютно всі наради починаються до того, як ви з'являєтеся в кабінеті», – говорить Поллак, – не сподівайтеся, що зможете тихенько зайти і сісти ззаду. Запитайте начальника, яка ваша роль у нарадах, чи повинні ви робити нотатки, чи повинні ви активно брати участь в обговоренні або ж вам потрібнр просто спостерігати. Краще завжди бути готовим на випадок, якщо вас попросять сказати своє слово.

8. Ви приховуєте помилки

«Ніхто не чекає, що ви будете все робити ідеально, – каже Гунсалус. – Вони знають, що ви будете допускати якісь помилки». Звичайно, є невелика надія, що бос не помітить ваш прокол, особливо якщо ви зможете виправити його в рекордні терміни. Але в цілому начальство буде набагато сильніше вражене, якщо ви визнаєте свою помилку і підготуєте план, як її виправити.

Повну версію колонки Сем Забелл читайте на Real Simple

Більше точок зору тут

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: