7 грудня 2016, середа

Британський експерт назвав 12 способів стати щасливішими на роботі

Джейсон ДеМерс: Буквально на 15-20 хвилин вимкніть телефон, закрийте браузер і припиніть перевіряти Facebook

Джейсон ДеМерс: Буквально на 15-20 хвилин вимкніть телефон, закрийте браузер і припиніть перевіряти Facebook

Прості речі, які можуть змінити щоденну рутину

«Змінити робочу рутину на краще не так-то просто. У деяких випадках ми так звикаємо до неї, що для зміни звичних ритуалів потрібна наполеглива праця, який може розтягнутися на тижні. Та зусилля, необхідні для цього, так лякають нас, що ми вважаємо за краще залишити все, як є», - пише журналіст Джейсон ДеМерс у колонці для Motto.

Гарний настрій заразно. Посміхайтеся частіше, поки знаходитесь в офісі

Він пропонує 12 нескладних кроків, які допоможуть змінити щоденну рутину і зробити перебування на роботі приємним.

1. Частіше посміхайтеся

Гарний настрій заразно. Якщо ви будете частіше посміхатися, поки знаходитесь в офісі, це не тільки переконає ваш мозок, що ви щасливі, але і створить вам імідж позитивної людини.

2. Упорядкуйте свій робочий стіл

На це потрібно не більше п'ятнадцяти хвилин – хіба що ваш стіл величезний і похований під купами документів місячної давності. Впорядякуйте ваш стіл прямо зараз – і відчуєте, як настрій поліпшується.

3. Відключіться ненадовго

Буквально на 15-20 хвилин вимкніть телефон, закрийте браузер і припиніть перевіряти Facebook. Витратьте час, що звільнився, на роботу над проектом або просто на відпочинок.

4. Вийдіть надвір

Вдихніть свіжого повітря. Це допоможе вашому мозку відволіктися від робочих стресів. Коли ви повернетеся, то помітите, що працювати стало легше.

5. Малюйте

Візьміть ручку й аркуш паперу і намалюйте що-небудь. Це не обов'язково повинен бути шедевр: річ у тім, що малювання сприяє розвитку креативного мислення. Крім того, це просто весело.

6. Поговоріть з малознайомою людиною

Навіть якщо ви знаєте по іменах всіх колег, виберіть того, з ким спілкуєтеся рідше за все, і заведіть з ним розмову. Це поліпшить вашу взаємодію з командою.

7. Складіть список досягнень

Це допоможе вам сформувати більш позитивне ставлення до своєї роботи.

8. Складіть список цілей

Запишіть, чого хочете добитися – цього тижня, через місяць, через рік. Планування – дуже корисний навик.

9. Визначте, за яку справу ніяк не можете взятися

І зробіть це негайно. Ви відчуєте, що у вас мов камінь з серця звалився.

10. Висловіть те, що вас турбує

Бажано – людині, в силах якої виправити ситуацію.

11. Зробіть щось краще, ніж робили вчора

Знайдіть помилки або недоліки, врахуйте їх і зробіть свою роботу якомога ефективніше. Таким чином ви будете з кожним днем працювати все краще.

12. Допоможіть кому-небудь

Масштаби допомоги можуть відрізнятися – ви можете притримати двері, щоб пропустити колегу, а можете допомогти йому чи їй закінчити складний проект вчасно. Такі невеликі послуги дозволять вам пізнати колег краще і одночасно поліпшать ваш імідж.

Повну версію колонки Джейсона ДеМерса читайте на сайті Motto

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Читайте на НВ style

Ми рекомендуємо ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: