21 серпня 2017, понеділок

Для ВДНГ придумали новий бренд і розповіли, чи буде там Музей тоталітаризму

В основі нового логотипу з плашок - символічне зображення головного павільйону з колонами
Олександра Горчинська

В основі нового логотипу з плашок - символічне зображення головного павільйону з колонами

Експоцентр України, більше відомий в народі як ВДНГ, знаходить нове життя. Тепер простір має сучасний бренд, який красиво виглядає і легко запам'ятовується

Виставковий простір, повна назва якого – Національний комплекс Експоцентр України, як бренд тепер називатиметься просто ВДНГ. І хоч ця абревіатура ще з радянських часів розшифровується як «Виставка досягнень народного господарства», автори бренду кажуть: тепер обійдуться без розшифровки.

- Кияни звикли називати це місце просто ВДНГ. Ніхто не каже «Експоцентр України». Навіть таксисти часто плутають, думають, що мається на увазі комплекс на Нивках. Тому ми взяли назву, звичну для людей, - розповідає під час презентації бренду Павло Клубнікін, директор рекламного агентства Banda Agency, яке і створило бренд абсолютно безкоштовно.


Полным названием - НК Экспоцентр Украины, киевляне практически не пользуются, уверены авторы нового бренда
Повною назвою - НК Експоцентр України, кияни практично не користуються, упевнені автори нового бренду


Цей бренд буде використовуватися саме в такому варіанті – ВДНГ – і російською, і українською мовами, як абревіатура без розшифровки. Юридично ж, у всіх документах простір залишиться як НК Експоцентр України.

Є в Експоцентру тепер і нове офіційне лого. В його основі – обриси головного павільйону з масивними колонами. За словами Клубнікіна, ніде в Києві більше немає такої кількості колон, як тут. Саме це вирішили використовувати як головну фішку. Лого виконане з простих прямокутних плашок. Ці самі плашки будуть використовуватися як елементи фірмового стилю в зовнішній рекламі, в соцмережах, на афішах, квитках і будь-якій забрендованій продукції.

- Ці плашки будуть як конструктор. Ми їх будемо збирати, розбирати, і представляти нові форми, нові смисли, - каже Клубнікін.


Пример обновленного брендинга в пункте велопроката и на центральном входе
Приклад оновленого брендингу в пункті велопрокату та на центральному вході


Він показує приклади брендованої продукції: стаканчики для кави, плакати, квитки на заходи, футболки, сумки та сувеніри. В такому само стилі, з використанням плашок, вже розроблена і навігація по території ВДНГ. Іконки парків, кафе, туалетів, про вигулювання собак і навіть знак «Обережно, кліщі». Кліщ, до речі, вийшов досить милим. Деякі елементи нового брендингу вже розмістили на вході в Експоцентр – покажчики паркування, каси і велике лого по обидва боки від центрального входу.

Тепер команда активно просуватиме новий бренд. Головна ідея – створити на ВДНГ зручний простір для відпочинку, використовуючи сміливі та радикальні ідеї, каже Клубнікін. Для цього запускається масштабна рекламна кампанія ВДНГ, гасло якої – «Давайте».

- Давайте пробувати нове, давайте експериментувати, давайте виходити з зони комфорту, - демонструє приклади Клубнікін. Вже зняли кілька рекламних роликів – коротких, яскравих і лаконічних, де рекламується відпочинок на території Експоцентру.


Центральный павильон, который стал основой логотипа
Центральний павільйон, який став основою логотипу


Акцент тут зроблять на сезонний відпочинок. Під кожний сезон буде запущена окрема реклама. Вже готові ролики для літа і осені. Сенс у тому, щоб показати – у кожному часі є щось особливе, і під кожний сезон є свій вид розваг і для дорослих, і для дітей. Наприклад, нещодавно відкритий басейн – для літа, ковзанка – для зими, також велосипедні прогулянки, концерти і фестивалі на свіжому повітрі, заходи в павільйонах і виставки.

За останній рік обороти ВДНГ збільшилися з 14 млн грн до 33 млн, тобто більше ніж удвічі, розповідає гендиректор НК Експоцентр України Максим Бахматов. Це дуже добрі показники для державної структури, яку власне ця держава не фінансує.

- Для порівняння, ВДНГ в Москві менше на 50 гектарів, ніж київська, але там виділено держпідтримки на 4 млрд доларів. Все перебудовують там за державні кошти. У нас такої підтримки поки що немає, тому що у держави інші пріоритети. Тому нам доводиться самостійно рухатися далі, - розповідає Бахматов.

Наприкінці літа - на початку осені керівництво комплексу представить план розвитку цієї території на найближчі 10-15 років. Бахматов побоюється, що територію можуть забрати під багатоповерхівки, адже це – ласий шматочок для київського забудовника. Насправді ж тут, за словами гендиректора, має бути інноваційно-культурний центр, цікавий для всієї країни і для всього міста.


Уличная навигация из плашек
Вулична навігація з плашок


Окремо керівництво Експоцентру коментує і вірогідність створення тут у майбутньому так званого Музею тоталітаризму – місця, де будуть зібрані пам'ятки епохи СРСР, демонтовані внаслідок декомунізації. Саме ВДНГ зараз розглядається як одна з можливих локацій для майбутньої експозиції.

- Це дуже хороша історія, яка має бути в Європі. Туди вкладають багато грошей. Це не просто звезти пам'ятники і кинути, це цілий проект. Саме на такому рівні – створення цілого музею – може щось обговорюватися. ВДНГ є одним з місць поряд з парком Нивки, Жулянами, наприклад. Як тільки з'явиться повноцінна концепція, протягом двох місяців, ми будемо розуміти, як рухатися в цьому напрямку, - каже Бахматов.

Такий музей може мати попит і бути дуже відвідуваним, вважає він. Але тільки за умови правильної подачі. З ним погоджується і директор з розвитку ВДНГ Максим Яковер. Він каже – такий музей має бути прикладом того, як не треба робити більше ніколи.

- Будуть відібрані скульптури, які становлять культурну та художню цінність. Це музей never again. Це must see для школярів і для туристів: ось так – не треба. Щоб ми приходили і своїм дітям розповідали, чому не можна голосувати за комуністів, - коментує Яковер.

Якщо концепція дійсно відповідатиме світовому рівню, ВДНГ розглядатиме можливість розміщення такого музею на своїй території.

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів

Останні новини

ТОП-3 блога

Фото

ВІДЕО

Читайте на НВ style

Крупним планом ТОП-10

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер: