29 квiтня, 2017. субота

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

До біса емоції

21 травня, 2016
5 речей, які потрібно знати про Toyota RAV4

Давно в минулому залишилися часи, коли RAV4 був компактним кросовером, який складно було рекомендувати в якості сімейного авто. Сьогодні це автомобіль цілком значних розмірів з просторим салоном і величезним багажником. До того ж, тепер Toyota активно просуває дизельну версію RAV4. Раніше японський бренд мало асоціювався з "важким паливом".

НВ взяв на тест саме оновлений дизельний RAV4. Подивимося, чи годиться "равчик", як його лагідно називають у народі, на роль універсального автомобіля для всієї родини.

Єстарий жарт про те, що Toyota купують тільки ті чоловіки, які дивлячись на жіночі груди, в першу чергу думають про те, скільки дітей зможе вигодувати ця жінка.

І частка правди в цьому жарті є.

Ось вже багато десятиліть буквально кожна модель японського концерну є уособленням здорового глузду і тверезого розрахунку.

Начебто те ж саме часто говорять про німецькі авто. Але між японським і німецьким раціоналізмом пролягає ціла прірва. Німці давно вважають своїм обов'язком напихати авто електронікою до такої міри, щоб вони більше нагадували гаджети на колесах.

Японці адаптуються до віянь часу повільніше, не поспішають ризикувати. Традиційно наголошують на надійності і передбачуваності. Замість різких експериментів віддають перевагу неспішній еволюції.

Такий і RAV4.

Розтяжка 1

Що це?

Рестайлінг популярного кросовера Toyota RAV4, дизельна версія з повним приводом

Чому ми про це пишемо?

Новий RAV4 підріс в розмірах, обзавівся новими двигунами і могутнім електронним "фаршем"

Технічні характеристики тестового автомобіля Toyota RAV4:

Передньопривідний кросовер
Габарити - 4605 мм в довжину, 1845 мм в ширину, 1715 мм у висоту і 2660 мм (колісна база)
Кліренс - 197 мм
Двигун - 2,2-літровий дизель з безпосереднім вприскуванням
Потужність - 150 к.с.
Крутний момент - 340 Нм
Коробка передач - 6-ступінчастий "автомат"
Типу приводу - повний, що підключається
Максимальна швидкість - 185 км/год
Розгін до 100 км/год - 10 сек
Заявлена витрата палива - 5 л на 100 км на трасі, 8,1 л на 100км в місті
Обсяг багажника - 547 л (1655 л при складених задніх сидіннях)
Вартість - від 830 тис. грн

Плюси:

  • Просторий салон

  • Великий багажник

  • Економічний дизель

  • Оновлений дизайн

  • Багата комплектація

Мінуси:

  • Жорстка підвіска


5 речей, які потрібно знати про Toyota RAV4

1Простір

У салоні запросто всядуться п'ятеро дорослих. Місця для ніг і над головою предостатньо і спереду і ззаду. Багажник у RAV4 дуже місткий (547 л), під ним - ніша для дрібних речей (ще 30 л об'єму). А якщо скласти задній ряд, цілком можна використовувати RAV4 для доставки холодильників.

2Економічність

Показники витрати палива у дизельного RAV4 вельми і вельми гідні. З урахуванням розмірів авто, звісна річ. За тиждень їзди в змішаному циклі я отримав середній показник витрати 9,2 л на 100 км. При неспішному переміщенні по трасі (в межах 110-120 км/ч) цілком можна вкластися в 7 л. загалом, мрія дачника.

3Динаміка

Розганяється RAV4 впевнено. Але не дуже жваво. 10 сек до сотні - за технічними характеристиками. А за відчуттями і зовсім повільніше. Їздити на такій машині не хочеться. З іншого боку, "овочем" RAV4 назвати не можна. В дорожньому потоці і при обгонах запас потужності під педаллю є.

4Підвіска

Ходова - теж не найсильніша сторона RAV4. З одного боку, машину не можна назвати занадто жорсткою, плавність ходу навіть на фірмовому українському "хвилястому" асфальті цілком пристойна. З іншого боку, вибоїни і нерівності, особливо поперечні шви підвіска відпрацьовує жорстко і шумно.

5Повний Фарш

7-дюймовий екран мультимедійної системи має безліч електронних чудес, включаючи досить просунуту систему допомоги при парковці, яка вміє навіть відстежувати бічні зони при русі заднім ходом. І новий 4,2-дюймовий екранчик в центрі панелі приладів також багатьом припаде до душі.

Toyota RAV4 - досвід експлуатації

Дозовнішності RAV4 можна чіплятися довго і наполегливо. На смак людини, що віддає перевагу вишуканому дизайну (як, скажімо, у французьких і британських брендів) машина виглядає трохи незграбно. Окремо більшість елементів критики не викликають (фари, ребра знизу з боків і т. д.) Але цілісного відчуття "стильного дизайну" немає.

З іншого боку, все це - смаківщина.

Toyota залишається вірна собі. Відкинувши емоції, можна констатувати, що дизайн RAV4 - нейтральний і цілком масовий. У тому сенсі, що будуть задоволені і "раціонали" і "емоціонали".

Ті, хто вибирає авто в першу чергу за характеристиками, часто не хочуть купувати щось чудернацьке по дизайну. А ті, хто обирає серцем, все таки зможуть примиритися із зовнішністю RAV4, якщо він їм підходить за іншим "хотінням".

Інтер'єр також цілком утилітарний. Захоплюватися тут нічим. Немає ні відчуття розкоші, ні особливого затишку. З іншого боку, все на своїх місцях. Зручно, практично. Нічого не ріже око.

Хіба що нижня панель клавіш центральній консолі, як і USB-роз'єм занадто сильно втоплені, дотягнутися до них складно, особливо, якщо мова йде про великого водія, який любить плавну посадку з далеко відсунутим сидінням.

Загалом, оновлений RAV4 - це все той же фірмовий "тойотівський" гімн розсудливості. Який віддає присмаком мільйонних продажів.

Адже саме через це у світі люблять Toyota - за якість, стриманість, універсальність.

При русі RAV4 також продовжує славні традиції бренду. Дизель в міру тяговитий, автомат в міру скорострільний. Особливо не поганяєш, але і пасти задніх на дорозі не доводиться.

Еко-режим враження не справив. Реакція педалі газу стає сповільненою, але витрата не особливо падає. У спортивному режимі мотор знатно гарчить, але не можна сказати, що характер RAV4 радикально змінюється.

Для більш динамічної їзди варто просто перемикати передачі вручну. На жаль, це можна робити тільки важелем коробки - підрульові пелюстки на дизельному RAV4 не передбачені.

Дизельна версія буває тільки повнопривідною. На панелі приладів можна включити трансляцію розподілу крутного моменту між колесами в реальному часі. Видно, як при старті і різких прискореннях підключаються задні колеса. І як при плавному русі по рівній дорозі тяга йде тільки на "передок".

Зате варто трохи повернути кермо на швидкості, як частина крутного моменту відразу перекидається на задню вісь - для кращої стійкості в поворотах.

І ось що радує - RAV4 дійсно непогано кермується. Це в деякій мірі відрізняє його від багатьох інших моделей Toyota, які славляться "порожнім" кермом. Але і спортивної "гостроти", яка характерна для, скажімо, німецьких машин тут теж немає. Знову ж таки, якась раціональна середина.

На бездоріжжі RAV4, звичайно, не блищить. Це не Prado. Але і безпорадним "равчик" не назвеш. Міжосьову муфту можна заблокувати спеціальною кнопкою на центральній консолі, і машина буде впевненіше "гребти" по снігу або піску. Цей режим можливий при русі зі швидкістю не більше 40 км/ч.

Вердикт НВ:
8/10
Вердикт НВ:
RAV4 - практичний, продуманий у деталях автомобіль для тверезої людини. Проте, це можна сказати про більшість моделей Toyota, так що оновлений "равчик" фанатам бренду доведеться по душі.
Відео тест-драйву Toyota RAV4
21 Травня, 2016 06:43

    

.

.

ТЕКСТ: Олексій Бондарєв

ФОТО: Ярослав Золотніков

ВІДЕО: Тимофій Бонд