11 грудня, 2016. неділя

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Торжество здорового глузду

16 квiтня, 2016
5 речей, які потрібно знати про Renault Kadjar

Щіпка правильно дібраних спецій здатна повністю змінити сприйняття страви. Renault Kadjar - напрочуд вдалий автомобіль, який показує, як цей приницип працює на автомобільному ринку. Рідний брат надзвичайно популярного в Україні кросовера Nissan Qashqai отримав порцію французького перцю і сприймається як абсолютно інший автомобіль

Бум компактних кросоверів і не думає йти на спад.

Споживачам подобаються компактні, але "підняті" машини. До сегменту вже просочилися навіть преміальні бренди. Попит загострює конкуренцію, і виробникам доводиться крутитися, щоб привертати увагу саме до своїх утворів.

Кожен робить це на свій кшталт. А найбільшу повагу викликають ті виробники, які роблять ставку не тільки і не настільки на "фішечки" і "рюшечки", скільки на добротність і якість.

Приклад такої виграшної філософії - Renault Kadjar. Цей автомобіль є досить якісною адаптацією ідей, закладених в Nissan Qashqai. Але і "витребеньки" теж є.

Розтяжка 1

Що це?

Кросовер С-класу з приємним дизайном, економічним 1,5-літровим дизельним двигуном і роботизованою коробкою передач.

Чому ми про це пишемо?

Kadjar з'явиться у продажу тільки восени, але інтерес до машини величезний. За тиждень тест-драйву в Києві до нас зверталися з питаннями "що це?", "коли це можна буде купити?" не менше двох десятків разів.

Плюси:

  • Симпатичний дизайн

  • Затишний і практичний салон

  • Просторий для цього класу салон

  • Непогана керованість

  • Комфортна підвіска

  • Економічність

Мінуси:

  • Повний привід поставлятиметься тільки з "механікою"


5 речей, які потрібно знати про Renault Kadjar
5 речей, які потрібно знати про Renault Kadjar

1Це не Qashqai

Японський кросовер відмінно продавався ще в першому поколінні, та й у другому не пасе задніх. Kadjar побудований на тій само платформі. Однак, на відсторонений погляд, це зовсім не очевидно. У француза є родові риси, присутні в багатьох нових моделях Renault - наприклад, Clio або Captur.
На відміну від досить агресивного японця, Kadjar виглядає досить миролюбно. Звісно, не настільки нейтрально, як досить безликий Koleos. Але "понти колотити" з таким авто точно не вийде. Це стриманий, зрілий дизайн. Дуже європейський за духом.


2Це таки не Qashqai

Їде Kadjar теж зовсім не так, як дизельна версія Qashqai. Хоча ходова тут власне та сама, та й двигун теж. Істотна відмінність - в коробці передач. У японця - варіатор, а у Kadjar - "робот" з двома зчепленнями. І в поведінці під час прискорення це два різних автомобілі. Варіатор відрізняється виключно "нудотним" характером, а "робот" дозволяє, що називається, попустувати з педаллю. Kadjar сприймається як досить жваве авто. А таке враження для кросовера зі скромним 1,5-літровим дизелем слід сприймати як досягнення.


3Економія - наше все

"Робот" заслуговує на похвалу не тільки за кмітливість. Навіть найенергійніший водій буде задоволений апетитом Kadjar. У місті автівці достатньо 7 л (якщо "запалювати") і 5-6 л на 100 км, якщо їздити "як усі". На трасі й поготів лафа - 4-4,5 л.


4Затишненько

Kadjar всередині - це просто бальзам на душу для тих, хто втомився від безликих корейських і японських інтер'єрів. Тут у всьому відчувається Франція. М'який і приємний пластик на панелі, дуже комфортні крісла. Регулювання керма і сидінь дозволять комфортно влаштуватися водієві будь-якої комплекції.
Окрема "пісня" - можливість налаштувати під себе дизайн і колір панелі приладів і меню бортового комп'ютера. Власне, Kadjar дозволяє по-справжньому "обжитися".


5Практичненько

Обсяг багажника Kadjar становить 472 л (до речі, це на 30 л більше, ніж у спорідненого Qashqai). Порогу у нього немає, тож габаритні речі вантажити легко і зручно. Зазначу ще дві приємні дрібниці - під підлогою багажника, над запаскою, є ще відділення для дрібних речей, а заднє сидіння складається натисненням лише однієї кнопки.
У салоні просторо, як попереду, так і ззаду. Шкода тільки, що спинка заднього ряду не регулюється за нахилом. Власне, є у світі й автомобілі, що більше годяться для статусу "сімейного", але загалом Kadjar дуже практичний і з цієї точки зору.

Розтяжка 2
Renault Kadjar - досвід експлуатації

Хоча менеджери Renault запевняють, що підвіска Kadjar така само, як і Qashqai, на практиці відмінності є. Можливо, змінені якісь налаштування, але Kadjar дещо м'якший, ніж його японський родич. Хоча до еталонного Koleos, в якому можна навіть не дізнатися, що ти щойно переїхав "лежачого поліцейського", Kadjar все ж далеко.

Шумоізоляція на висоті. Стоячи зовні, чітко чуєш звичне торохтіння дизеля. Але в салоні при цьому тиша.

1,5-літровий дизельний двигун (110 к. с.) відмінно поєднується з "роботом" - економія на висоті, динаміки достатньо для більшості водіїв. Шкода тільки, що в цьому поєднанні Kadjar буває тільки з переднім приводом. На невеличкій ожеледі цей момент був дуже помітним.

Повний привід буде доступний тільки з більш потужним 1,6-літровим дизелем (130 к. с.), який, своєю чергою, буде доступний тільки з механічною коробкою передач.

Ось такий ребус приготували Renault для тих, хто вибере Kadjar.

А їх, очевидно, буде чимало. Інтерес до машини величезний. У Києві мене запитували про машину десятки разів. Зо двійко - власники дорожчих авто. Аж надто симпатично виглядає Kadjar. А вже ті, хто заглядав в салон, і геть раззявляли рота.

У дрібницях Kadjar теж справляє приємне враження. Система безключового доступу працює бездоганно. Любителів безпеки потішить пильний контроль за рухом у смузі. Варто зловити ґав за кермом і перебудуватися, не включивши "поворотник", у динаміках миттю лунає недратівливий, але наполегливий звук.

Сподобалася і якість вбудованої стереосистеми. Не преміальний звук, звісно, але і не "вищалки", як у багатьох авто за аналогічні гроші.

До речі, про гроші. У Renault про них геть відмовляються говорити. У тому сенсі, що ціни на Kadjar в Україні залишаються таємницею за сімома печатками. У спілкуванні з приємною піарницею компанії не допомогли ні лестощі, ні компліменти, ні шоколадні цукерки. Менеджери з салону дилера Renault, який надав НВ авто на тест, теж відмовився назвати якісь цифри.

Розмірковуючи тверезо, можна припустити, що коли ціни на Kadjar будуть порівнянні з цінами на Qashqai, то японцеві доведеться потіснитися.

Якщо ж якийсь наліт французького шарму (особливо в інтер'єрі) французький виробник оцінить досить високо і ціни на Kadjar будуть значними, то успіх може бути менш значним.

У сегменті дорожчих кросоверів грають оновлені "старички" на кшталт Toyota RAV4 і Honda CR-V. Вони і більші, і з іміджевої точки зору виглядають більш виграшно.

Секрет успіху Renault завжди полягав в умінні балансувати між ціною і якістю.

Якщо здоровий глузд не підведе і у разі з Kadjar, то на небосхилі кросоверів запалає нова зірка.

Вердикт НВ:
Вердикт НВ:
Renault Kadjar - вдалий кросовер з приємним дизайном і вражаючою економічністю. Добра альтернатива набридлим корейським і японським конкурентам. Є в Renault Kadjar і японська практичність, і французький шарм. А якихось помітних слабких місць, загалом, немає.
Відео тест-драйву Renault Kadjar
16 Квiтня, 2016 08:58

    

.

.

ТЕКСТ: Олексій Бондарєв

ФОТО: Ярослав Золотників

ВІДЕО: Тимофій Бонд