Тест-драйв НВ

Бусик для естетів

01 жовтня, 2016
Пробуємо сімейний універсал Renault Espace

Renault Espace спростовує відразу два міфи. Про те, що сімейний міні-вен з третім рядом сидінь повинен бути нудним до неможливості. І про те, що Renault не вміє робити преміальні авто

Олексій Бондарєв

Немає кращого способу викликати позіхання у цінителя хороших авто, ніж показати йому щось на зразок Opel Zafira, Mitsubishi Grandis або ... Renault Espace попереднього покоління.

Досі існувала тільки одна воістину гарна модель "сімейновоза" такого типу - Citroen Grand C4 Picasso. Але вона при досить значній ціні їхала досить посередньо.

Новий Espace – звір зовсім іншої породи. Велика й практична машина з досить пристойною динамікою, та ще й досить економічна.

Але французам здалося, що цього мало. Новий Espace ще й наділили багатьма рисами преміум-сегмента. Зокрема й досить значним цінником.

Подивимося, наскільки цікаво це творіння в дії.

Розтяжка 1
Що це?

Сімейний універсал з третім рядом сидінь. На відміну від попереднього покоління більше схожий на кросовер, ніж на міні-вен.

Буває тільки з переднім приводом. В Україну поставляється тільки з 1,6-літровим бензиновим турбомотором потужністю 160 к.с. (320 Нм) і з "роботом" з двома зчепленнями.

Ціни стартують від 1,2 млн грн.

Як їде?

Новый Espace побудований на одній платформі з Nissan X-Trail і Renault Kadjar. Обидві машини недавно побували на тесті НВ, і ми сказали про них багато хорошого.

Espace більший і важчий, тому і їде трохи інакше. Але в цілому споріднені риси проглядаються. Машина відмінно слухається керма, на швидкості крен в поворотах мінімальний. Налаштування підсилювача керма можна назвати оптимальними для неспішного водіння, хоча й любителі "позапалювати" сильно матюкатися не будуть.

На відміну від того ж Kadjar підвіска дещо жорсткувата. Позначаються розміри й вага. Загалом, горезвісної м'якості Renault тут немає. Але якщо не заглиблюватися в порівняння з "родичами", то в цілому дубовим Espace назвати не можна. Бувають машини й жорсткіші.

Рідна стихія Espace – траса. Складається відчуття, що підвіска створювалася саме з прицілом на далекі поїздки. На швидкості, наприклад, 130 км / год машина перетворюється на крейсер, який плавно переносить пасажирів крізь простір і час, не турбуючи ні розгойдуванням, ні шумами.

Espace – не призначений для бездоріжжя, та й привід тут тільки на передні колеса, але для тих, хто не вважає, що дорога закінчується там, де закінчується асфальт, скажу, що кліренс у Espace – 160 мм. Тобто на дачу ви в більшості випадків все ж доїдете.

Двигун хороший. Пристойно тягне з "низів" і до 4-5 тис. оборотів. Більше крутити немає сенсу, мотор буде лише безглуздо гарчати, що втім, характерно для більшості дизелів. "Робот" хороший, бадьоро відклацає передачі, дозволяючи весь час відчувати динаміку без явних провалів. Час розгону до 100 км / год – 9 сек. Непогано для такого великого авто.

Espace на відміну від більшості авто цього "жанру" аж ніяк не відчувається нудним овочем. Машина динамічна, їздити на ній швидко – легко і приємно.

Розтяжка 2
Як виглядає?

Кажуть, дизайнери Renault надихалися зовнішнім виглядом швидкісного поїзда TGV, який курсує по Західній Європі. Як би там не було, вийшло непогано.

Яскраво виражений капот і передні стійки з великим нахилом надають силуету Espace динаміку. А "морда" з широкими гратами радіатора, великим повітрозабірником в бампері і повністю світлодіодними фарами - вельми футуристична.

Ззаду - те ж поєднання. Задні стійки даху зігнуті і нагадують кілі реактивного літака. А великі і розлогі задні ліхтарі наче скопійовані з якогось мультяшного бетмобіля.

Серед інших цікавих дизайнерських рішень - роздуті колісні арки і лобове скло, буквально натягнуте на дах.

Ну і найголовніше - все це разом "грає". Безліч різнорідних елементів складаються в цілісну картину. Як не крути, Espace - гарна машина. І вже точно не схожа ні на одне інше авто.

Що всередині?

В інтер'єрі футуристика і зовсім торжествує. Тут майже Tesla – величезний "Айпад" на центральній консолі, лаковані накладки і вставки "під алюміній". Виглядає дорого і "не від світу цього". У хорошому сенсі слова.

Селектор трансмісії виконаний у вигляді букви Г і цілком був би на місці в кабіні новітнього винищувача.

9-дюймовий сенсорний екран на центральній панелі дає можливість керувати майже усіма параметрами авто. Не обійшлося і без "витребеньок" – можна вибрати одну з кількох тем оформлення, змінити колір світлодіодного підсвічування.

Сидіння глибокі й зручні, з безліччю регулювань. І навіть з функцією масажу! Правда, це в нашій топовій комплектації Initiale Paris.

З плюсів – багато відділень для дріб'язку. Попереду – величезний бардачок і просторий бокс в підлокітнику.

Про проствр в салоні Espace можна говорити довго. Величезна колісна база Ц 2884 мм – забезпечила неабиякий простір у другому ряду. Ну дійсно – майже мікроавтобус. Яких би розмірів тещу вам Бог не послав, вона тут поміститься і не буде бурчати.

Третій ряд сидінь, безумовно, більше підійде дітям, ніж дорослим. Але в деяких міських хетчбеках на задньому ряду місця не більше.

Для великої родини – Espace буде те, що треба. У нашій комплектації навіть клімат-контроль був трьохзонним. З огляду на величезний панорамний дах, можна резюмувати, що Espace – ідеальний автомобіль для транспортування дітей. Такий собі гігантський акваріум, поїздка в якому для малюків з легкістю перетворюється на комфортну казкову подорож.

Якщо третій ряд використовується, то обсяг багажника невеликий – 267 л. У багажнику є кнопки окремого складання третього ряду. Це зручно. Якщо скласти всі три сидіння, то багажник отримає значний обсяг 680 л.

Але це ще не все. Можна скласти і другий ряд сидінь, перетворивши Espace в двомісний "бусик" з багажником ємністю 2100 л!

Тобто, якщо у тещі на дачі вродила картопля, ви зможете задобрити її, перевізши весь урожай в Espace одним махом. І при покупці нового холодильника можна сміливо відмовлятися від послуги доставки.

Розтяжка 3
Що по грошам?

Новий Espace досить економічний. На заправках ви точно не розоритеся. На трасі при досить динамічній їзді Espace задовольняється 5-6 л на 100 км. У місті, залежно від пробок і манери водіння, витрата становить 7-9 л на 100 км.

Це дійсно велика машина. Отже такі цифри витрати не можуть не радувати.

А ще Espace – відверто недешеве авто. Ціни стартують від 1,2 млн грн.

Це серйозний цінник. Особливо для такого бренду як Renault, який у більшості асоціюється з бюджетними автомобілями.

Але у випадку з Espace це – пустопорожні розмови. Так, ви можете купити за ці гроші авто преміального бренду, але нічого схожого за розміром і сукупністю характеристик на ринку немає. Місткі сімейні кросовери іменитих конкурентів коштують дорожче.

Вердикт НВ:
7/10
Вердикт НВ:

Renault Espace – це дорогий і специфічний автомобіль. Тільки справжній естет, обтяжений численним потомством, зважиться купити дизельний "сімейновоз" Renault з таким цінником. Адже за ці гроші цілком можна стати володарем авто з більш помітним шильдиком, наприклад, Infiniti, Lexus або BMW.

Але ось сімейного авто з такими характеристиками і нальотом преміальності на ринку більше немає. Можливо, це не дуже велика споживча ніша. Але Renault Espace абсолютно точно буде в ній королем.

Відео тест-драйву Renault Espace


  

 

  

Текст: Олексій Бондарєв

Відео: Тимофій Бонд