Тест-драйв НВ

Тонкий і дзвінкий

27 лютого, 2016
5 міфів про Range Rover Evoque, які виявилися правдою

Найменший з культових преміальних автомобілів з шильдиком Range Rover. Він і справді годиться тільки для дівчаток? Або це відмінний вибір для тих, хто просто не хоче великий позашляховик? Чи варто купувати Range Rover Evoque?

500 000. Саме стільки примірників RR Evoque було продано на сьогоднішній день. Серйозна цифра для преміального кросовера британського бренду Land Rover, який давно став символом престижу і успіху.

Півмільйона не найбідніших у світі людей не можуть помилятися. Отже, випустивши Evoque в 2010 році, британці знайшли якусь струнку в душах людей, розбещених преміумом.

Рецепт успіху Evoque — в поєднанні спортивних звичок із комфортом лімузина і пристойними позашляховими здібностями. Унікальне поєднання характеристик.

Ви коли-небудь їли щось приємно солоне, але при цьому трохи солодке і в міру гостре? Якби щось подібне Evoque було творено в світі кулінарії, багато ресторанних критиків померли б від печії. Їм би не стало про що писати.

Evoque — це автомобіль, в який хочеться застрибнути, залишивши всі погані думки позаду і мчати вперед, поки дорога не упреться в море. Історії про погані українські дороги здаються казками, оскільки підвіска не дає знати про ями. А драйву в машині стільки, що багато власників «спортивних» машин, затонованих, зі спойлерами, будуть давитися слиною, дивлячись на віддалені задні вогні Evoque.

Що приніс популярній моделі рестайлінг? Чи залишається Evoque кросовером мрії?

BMW X1 - фотка (copy)

Що це?

Ресталінг найпопулярнішого авто в лінійці Range Rover. 190-сильний дизель, 9-ступінчастий «автомат», повний привід. Царство комфорту в салоні. І дизайн, на який не озираються хіба що сліпі.

Чому ми про це пишемо?

Рестайлінговий RR Evoque отримав нові дизельні двигуни, новий дизайн бамперів, радіаторної решітки, повітрязабірників, а також повністю адаптивні світлодіодні фари. Подивимося, чи пішло це на користь преміальному «пройдисвіту».

Плюси:

  • Відмінна керованість
  • Ураганна динаміка
  • Високий кліренс
  • Комфортна підвіска
  • Відмінна прохідність
  • Іміджевий заряд

Мінуси:

  • Тісний салон
  • Маленький багажник


5 міфів про Range Rover Evoque, які виявилися правдою

1

Кажуть, що кожна тисяча кілометрів пробігу за кермом Evoque подовжує життя на рік...

А в бардачку ховається пластичний хірург-невидимка, який видаляє жінкам зморшки, поки вони дивляться в дзеркало заднього виду. Тому про Evoque мріє кожна жінка, яка хоча б раз бачила цю машину.

Насправді, це швидше правда, ніж вигадка. Evoque однаково хороший на асфальті і на бездоріжжі. Він швидкий і економічний. Він гарний з будь-якого ракурсу. І його дизайн ніколи не застаріє. В ньому легко відчувати себе молодим та успішним.

2

Кажуть, це єдиний у світі позашляховик, на якому можна заїхати буквально куди завгодно. Тому що він маленький, і навіть якщо застрягне, його завжди можна донести до місця призначення на руках.

      

3

Кажуть, Land Rover найняв Джеймса Бонда, щоб вкрасти диригента і десяток провідних виконавців Лондонського симфонічного оркестру. А потім їх розум оцифрували і поселили всередині бортового комп'ютера Evoque. Тому навіть якщо ви слухаєте радіо Шансон, всередині машини лунають божественні симфонії...

Насправді, в Evoque просто встановлена дуже якісна акустична система Meridian. Начебто і у Jaguar така ж стоїть. Але в Evoque вона звучить відчутно краще. В плані звуку це один з найкращих автомобілів на планеті.


4Говорять, Evoque оточує невидиме енергетичне поле. Воно відображає лазерні промені, ядерні боєголовки і заздрість оточуючих...

Не виключено. У всякому разі, комфортна підвіска і феноменальна шумоізоляція роблять поїздку в Evoque більше схожою на подорож у часі. А унікальний і впізнаваний дизайн підвищує самооцінку власника.


5Говорять, Evoque приводиться в рух енергією космосу. А дизель споживає тільки для видимості. Щоб ніхто не здогадався про те, наскільки передові технології насправді є в розпорядженні Land Rover...

Ймовірно, так і є. Тому що інакше пояснити той факт, що динамічний і жвавий дизельний Evoque здатний задовольнятися 10 л на 100 км, просто неможливо.

RR Evoque — досвід експлуатації

E

voque – король парадоксів. З одного боку, в цій машині більше BMW, ніж у справжніх BMW. Відгук на педаль газу і чуйність керма дозволяють витворяти в дорожньому потоці такі штуки, які в народі прийнято називати «беха стайл».

Крени в поворотах мінімальні. Їдеш як в легковому автомобілі, але з високою посадкою.

З іншого боку, те, що відбувається під колесами, залишається для тих, хто сидить в салоні таємницею за сімома печатками.

Взяти до прикладу якусь подобу дороги, що проходить уздовж східного берега Київського водосховища від греблі в бік Косачівки. На більшості цілком пристойних машин там не виходить їхати зі швидкістю більше 100 км/ч. Тряска і шум перевершують розумні межі.

На Evoque там можна пролетіти зі швидкістю 180 км/ч. Невідомо, що відбувається з колесами, але в салоні відчутні лише легкі похитування. Рівень шуму також не високий. Можна спокійно розмовляти. Слухати музику навіть не на повній гучності.

Робити так регулярно, звичайно ж, не варто — підвіску шкода. Але сам факт вражає.

В довгих поїздках комфорт підвіски стає ще більш відчутним. Та й у цілому, Evoque немов створений для подорожей.

Налаштування підвіски, ідеальна стійкість на швидкості, феноменальна шумоізоляція...

Авто дбайливо захищає пасажирів від зовнішнього світу так, немов навколо потужне силове поле. Їдеш і дивишся у вікна, немов у монітори, на яких транслюється картинка з іншого світу. Який насправді — десь далеко.

Їздові якості повною мірою доповнюються рівнем комфорту в салоні. Передні сидіння цілком згодилися би на роль крісел пілотів винищувача Люка Скайуокера.

Відмінна бічна підтримка і декілька ступенів регулювання дозволяють зручно розміститися людині будь-якої комплекції. І пережити в цьому кріслі найбільш люту атаку на Зірку Смерті... Ну або їзду в стилі «беха рулить» на будь-якій українській трасі.

Ззаду затісно. Але поки діти маленькі — зійде. А якщо немає дітей, то сумку з тенісними ракетками можна кидати і на будівлю сидіння. Багажник-то невеликий — пара великих валіз може стати для нього випробуванням.

Інноваційний «скошений» дизайн Evoque не тільки з'їдає місце в багажнику, але і серйозно погіршує огляд з водійського місця.

І тут на допомогу приходить електроніка, якої в Evoque, схоже, більше, ніж у надрах Пентагону.

У рестайлінговій версії підвищили чуйність мультимедійної системи до рівня сучасних планшетів (у попередній версії вона більше нагадувала ПК Пошук, якщо хтось ще пам'ятає, що це).

Тепер система кругових камер і парктроників працює зі швидкістю і чіткістю протиракетного комплексу. Судячи з усього, фахівці з рихтування та фарбування авто якщо і бачать Evoque, то тільки після серйозних ДТП.

Складно уявити собі, якого роду розумові порушення повинні бути у людини, здатної зачепити сусідню машину, паркуючись на Evoque.

Це ідеальне авто на подарунок дружині, яка не вміє нормально водити

190-сильний турбодизель володіє воістину паровозною тягою. Швидкий розгін по відчуттях нагадує їзду на Tesla — швидкість просто наростає. Зусиль з боку двигуна не відчуваєш, навіть коли пробуєш перевірити, чи може 1,7-тонний кросовер розігнатися до «сотні» за обіцяні 8,5 сек (до речі, таки може).

До речi, реальні цифри витрат радують.

Потенційному покупцеві 190-сильного дизельного Evoque потрібно знати дві цифри.

Перша — 8 л/100 км. Це середній показник витрат на 100 км, який буде виходити у вашої дружини, яка так і не навчилася водити і тихенько їздить в правому ряду серед машруток та пенсіонерів на «москвичах».

Друга — 10 л/100 км л. Стільки буде виходити у досвідченого водія, який любить швидку їзду, не гребує «стартувати» зі світлофора, йти на різкі обгони.

Вердикт НВ:
9/10
Вердикт НВ:

Можливо, найкращий преміальний кросовер на ринку. Причепитися можна хіба що до тісного салону і маленького багажника. Але для любителів простягати ноги і возити з собою повне зібрання творів Діккенса є старші моделі Range Rover.

Технічні характеристики:

  • Компактний кросовер преміум-класу, доступний в 3-х і 5-дверному кузові. Довжина автомобіля складає 4370 мм, ширина - 1985 мм, висота 1635 мм
  • В Україні для Evoque доступні два дизельні мотори об'ємом 2,2 літра (150 і 190 л. с.) і 2,0-літровий бензиновий двигун (240 л. с.). У пару до них запропонована 9-швидкісна АКПП
  • Найдинамічніша версія кросовера з 2,0-літровим бензиновим агрегатом розганяється від 0 до 100 км/год за 7,6 секунди. Дизельні версії з "автоматом" споживають близько 6 літрів палива на 100 км у змішаному циклі
  • Ціни на Range Rover Evoque в Україні стартують з 1,3 мільйона гривень
Конкуренти Range Rover Evoque

R

ange Rover Evoque можна частенько побачити на дорозі або парковці в Україні, але і його конкуренти не відчувають нестачі в споживчій увазі

Mercedes-Benz GLA-Class. Найменший представник позашляховика сімейства компанії, майстри якої свого часу побудували легендарний Гелендваген. Базова цена GLA в Україні становить близько 0,9 мільйона гривень.

Audi Q3. Ще один представник великої німецької трійки. Q3 з'явився на світ у тому ж році, що і Evoque, так що ці суперники добре знайомі. Мінімальна вартість Q3 складає 0,9 мільйона гривень.

BMW X1. Компактний "баварець", який тільки в минулому році перейшов у нове покоління і зовсім недавно побував на тесті НВ. Ціни на X1 починаються з позначки 0,9 мільйона гривень.

27 Лютого, 2016 07:00
Історія Evoque

2

008-й був для Land Rover дуже насиченим. В тому році бренд перекочував від концерну Ford до індійської компанії Tata. У тому ж році на автосалоні в Детройті був представлений концепт Land Rover LRX. Стильний і надзвичайно компактний (особливо за мірками виробника Range Rover Sport) автомобіль буквально порвав зал.

Так що британський автовиробник навіть не став вносити особливих змін в дизайн, надаючи моделі серійного вигляду. Зате підібрав йому більш звучне ім'я Evoque. Автомобіль дебютував у 2010 році на Паризькому автосалоні, а в 2011-му з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр. У 2013-му модель вперше оновили і оснастили 9-швидкісною автоматичною трансмісією. У 2015-му вона знову пройшла фейсліфтінг.

В даний час це найпопулярніший автомобіль в історії британської компанії. Кожен третій Land Rover, який продається в світі, носить ім'я Evoque. Зовсім недавно з конвеєра зійшов півмільйонний екземпляр моделі.

    

.

.

ТЕКСТ: Олексій Бондарєв, Ярослав Золотніков

ФОТО: Ярослав Золотніков

ВІДЕО: Тимофій Бонд

ОФОРМЛЕННЯ ЛОНГРІДА: Олександр Бежевець

Коментарі

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів