3 грудня, 2016. субота

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Бетмен для кошенят. 7 цікавих фактів про Peugeot 508

23 сiчня, 2016
Найбільш недооцінений седан на ринку пережив рестайлінг, який нарешті зробив його одним з найцікавіших пропозицій в своєму класі. Так чи варто купувати Peugeot 508?

Головна проблема французьких машин на нашому ринку в тому, що вони... французькі. В силу цілого ряду причин, які викладати складніше, ніж теорію еволюції, і довше, ніж Старий завіт, у нас до французів упереджене ставлення.

Народною любов'ю, і то не повсюдною, користуються хіба що «малюки» на кшталт Peugeot 208 або різного роду «пиріжки» на кшталт Citroen Berlingo.

А ось «французи» побільше у нас не в пошані. Особливо великі седани. Якщо Peugeot 407 ще продавався відносно непогано, то Peugeot 607 і Citroen C6 зустріти на українських дорогах складніше, ніж Yeti. І мова не про Skoda Yeti.

Нинішній флагманський седан Peugeot 508 на ринку вже 5 років. Але для українських доріг машина все ще дивовижна. Може, рестайлінг все змінить?

Що це?

Великий французький седан. Словосполучення, як правило, означає в принципі, непоганий, але рідкісний і мало кому цікавий автомобіль. Але у випадку з Peugeot 508 це ствердження є справедливим лише частково. Автомобіль і справді рідкісний, але дуже цікавий.

Чому ми про це пишемо?

Після рестайлінгу і без того непогана модель Peugeot 508 перетворилася на мрію любителя великих седанів. Комфортний, економічний та місткий автомобіль з прийнятним дизелем та відмінною підвіскою. Ну і кишенька для мобільного в салоні з'явилась. Тепер прискіпуватися немає до чого.

Плюси:
  • Симпатичний дизайн
  • Просторий салон
  • Місткий багажник
  • Відмінна керованість
  • Ідеальна шумоізоляція

Мінуси:
  • Енергоємна, але жорсткувата підвіска
  • Різка робота системи "Start-stop"
7 фактів, які потрібно знати про Peugeot 508

1

Тепер є куди покласти мобільний телефон

Смішно, але факт. У колишньому 508 найкращим місцем для телефону була... кишеняя власника. Для того, щоб це виправити, інженерам Peugeot довелося вчинити немислиме — перенести кнопки управління мультимедійною системою з консолі між передніми кріслами на центральну панель.

На звільненому майданчику розмістили невелику нішу. У неї власне і можна покласти нарешті мобільний телефон. Один влізе точно, перевірено.

2

Тепер не страшно дивитися йому в очі

У світі кіно існує байка про те, що кожен раз, коли з екрану хтось вимовляє ідіотську репліку, десь у світі помирає кошеня.

У світі автомобілів, можливо, існує інша закономірність - одне вмираюче кошеня за кожен кілометр пробігу на машині з невдалим дизайном.

Якщо це правда, то Peugeot 508 можна назвати котячим Бетменом, оскільки катаючись по дорогах, автомобіль рятує життя незліченної кількості кошенят.

Колишня фізіономія Peugeot 508, м'яко кажучи, не була втіленням дизайну та стилю. Рестайлінг пройшовся по 508-му безжальним скальпелем. Тепер спереду машина більше не схожа на насупленого борсука.

3

Філей не вдався

Парадоксально, але факт. Дизайнерам Peugeot 508 при створенні седанів корма завжди вдавалася краще, ніж ніс.

Згадайте Peugeot 607, у якого була, можливо, найкрасивіша «попа» в історії автомобілебудування. Але «передок» був більше схожий на морду здивованого бегемота.

Або Peugeot 407, філейна частина якого створювала виключно приємне враження, в той час, як передня частина кузова наводила на думку про іграшкового крокодила.

І рестайлінговий Peugeot 508 плює на стереотипи з високої дзвіниці. Агресивна і дуже добротно промальована «морда» явно переважує не запам'ятовуваний зад.

4

Без шуму та пилу

Одного разу ми ледь не заправили Peugeot 508 бензином просто забувши про те, що машина, власне, дизельна. З тієї простої причини, що в салоні не чутно дизельного тарахтіння.

У Peugeot 508, можливо, найкраща шумоізоляція в історії автомобілебудування. Гучне ствердження, безумовне. Але посперечатися з ним зможуть лише щасливі володарі деяких автомобілів преміум-класу, які коштують у рази більше, ніж французький седан.

Зрозуміти, що під капотом дизельний двигун, можна тільки перебуваючи зовні. У салоні «трактор» не чути. Ні на холостих обертах, ні на швидкості.

5

Кавоманам тут не місце

Купивши Peugeot 508, ви зовсім забудете про McDonalds. Дві куці підставки для склянок, які висуваються з центральної консолі розташовані так незручно, що після першої ж спроби поставити туди склянку з кавою або колою, ви проклянете те століття, коли Юлій Цезар відправився завойовувати галлів, поклавши початок майбутній Франції.

А звичайну «велику» колу з McDonalds в Peugeot 508 і зовсім нікуди поставити. Так само як і пакетик з картоплею фрі.

Загалом, Peugeot 508 — це просто дієтолог на колесах. Вдома треба жерти, або в ресторані, постійно нагадує авто. А в машині потрібно насолоджуватися дорогою.

6

Драйвер буде задоволений

Деякі речі в цьому світі ніколи не змінюються. Як вираз обличчя Джейсона Стетхема у всіх його фільмах. Або керованість великих седанів Peugeot.

Ті, хто їздить повільно та спокійно, оцінять дійсно «легке» кермо. Тим, хто не уявляє їзди без швидкісних перестроювань, автомобіль сподобається. Ну а тим, хто любить важке кермо, як у BMW... краще купити BMW.

Якщо ви не просто водій, а самий справжній драйвер, який рахує частки секунд при розгоні до сотні, то Peugeot 508 вас теж порадує.

Ні, це ні разу не гоночна машина. Але топова дизельна версія (2 л, 180 к.с., 400 НМ) показує цілком пристойні 8,5 с до «сотні».

7

Економія в наявності

До речі, про економію. Peugeot 508 є втіленням французької мрії — і дурі вистачає, і апетит цілком помірний.

У міському циклі при цілком агресивній манері їзди середня витрата палива не перевищує 8 л на 100 км. Для такого великого седана з таким жвавим характером — це вражаючий показник.

На трасі Peugeot 508 радує ще більше. При русі з пенсіонерськими швидкостями, на яких ви не маєте шансів привернути увагу українських даішників, цілком реально утримувати витрату в межах 5,5 л на 100 км. Пересуваючись на швидкості 120-130 км/год, можна побачити на панелі показник приблизно 6,5 л. Теж непогано.

Справжній Пежо - досвід експлуатації

Безусловно, дизайн — це питання смаку, а на кожен смак, як відомо, фломастери різні.

Але у випадку з такими машинами, як Peugeot 508, не помилишся. Погляди, які кидають оточуючі, коли проїжджаєш повз, чи виходиш з машини біля пристойного закладу, рідко обманюють.

Peugeot 508 — не те, що б гарна машина. Вона швидше стильна.

Навіть ті, кому не сподобається та сама «китайська морда», не будуть до автомобіля байдужими.

Таке ж тиху, приховану повагу проявлять до Peugeot 508 і ті, хто любить хороший драйв. Підвіска здається трохи жорсткою. Але це, якщо пересідаєш в Peugeot 508 з попередніх «французів». Після якогось дітища сучасного німецького автопрому Peugeot 508 здасться цілком м'яким автомобілем.

Модель побудована на тій же платформі, на якій будувався Peugeot 407, який славився плавністю ходу та відмінною керованістю. У Peugeot 508 все це залишилося.

У такій машині не втомлюєшся, навіть проїхавши 500 км за один присід.

Радують чіткий зворотній зв'язок на кермі і ненав'язлива, але чітка робота електроніки, зокрема, системи курсової стабілізації. А гальма навіть занадто чутливі. З незвички сильно натиснувши на педаль, отримуєш цілу гаму відчуттів так, ніби наїхав на щось.

Салон просторий і зручний. Горезвісна проблема з кишеньками і підстаканниками нікуди не поділася. Але якщо ви інопланетянин, якому все одно на улюблені напої землян, або святоша, який п'є рідину раз на день — вранці біля святого джерела, всередині Peugeot 508 вас ніщо не буде дратувати.

Бо крім підстаканників, інших проблем немає. Всі органи управління під рукою і інтуїтивно зрозумілі. Клімат-контроль (роздільний на «перед» і «зад» навіть у базовій комплектації) працює відмінно. Оглядовість з місця водія ідеальна. Розмір бічних дзеркал — в самий раз.

Шумоізоляція гідна окремої поеми.

Не у всякому Range Rover можна відчути таку ж натхненну тишу навіть на пристойній швидкості.

Великий седан — частий вибір в якості сімейного авто. Peugeot 508 тут не підкачає. Крісла комфортні. Попереду просторо, ззаду — теж цілком терпимо. Багажник великий (545 л), хоча специфічна форма отвору може доставити неприємності при спробах заштовхати габаритні речі.

Вердикт НВ:

Рестайлінг Peugeot 508 вдався. Модель неабияк покращала. Новий дизель радує приємістістю і економічністю. Дива французької підвісочної школи нікуди не поділися. Ну і тепер є куди покласти мобільний.

Якщо за наступного покоління великого седана французи знайдуть в салоні місце для пристойних підстаканників, то Passat і Mondeo точно кришка.

Технічні характеристики

- Передньопривідний седан E-класу довжиною 4830 мм, шириною 2068 мм (з дзеркалами), висотою 1456 мм і багажником об'ємом 473 літра.

- На вибір пропонується два дизельних і бензиновий двигун. Обсяг дизельних моторів становить 1,6 (120 к.с.) і 2,0 літра (180 к.с.), а бензинового – 1,6 літра (156 к.с.). Всі три працюють в парі з 6-швидкісною АКПП.

- Витрата палива на 100 км в змішаному циклі у дизельних моторів становить 3,9 (1,6-літровий) і 4,3 літра (2,0-літровий). Бензиновий двигун витрачає 7,1 літра на 100 км шляху. Розгін від 0 до 100 км/год займає відповідно 12,1, 8,5 і 9,2 секунди.

- Ціни на Peugeot 508 в Україні стартують з позначки 703 500 грн і досягають 829 500 грн.

Конкуренти

Нудьгувати в Україні французькому автомобілю не доводиться. У нього є досить імениті конкуренти, які давно заслужили авторитет серед споживачів.


Фольксваген Пассат
Volkswagen Passat


Volkswagen Passat. Одна з найпопулярніших моделей німецького бренду нині перебуває у 8-му поколінні. В Україні мінімальна вартість Passat становить 717 тисяч гривень за версію з 1,4-літровим бензиновим мотором (150 к.с.) і 6-швидкісною "механікою".


Форд Мондео
Ford Mondeo


Ford Mondeo. Це один з заклятих конкурентів 508-го на Заході, який може потягатися з ним і в Україні. Mondeo з 1,6-літровим дизельним двигуном (115 к.с.) і 6-швидкісною механічною трансмісією оцінюється в 864 тисячі гривень.


Шкода Суперб
Skoda Superb


Skoda Superb. Суперник з Чехії зі зв'язками в Німеччині, який тільки в минулому році перейшов в нове покоління. Мінімальна вартість Superb на українському ринку становить 689 тисяч гривень за модель з 1,8-літровим 180-силовим бензиновим двигуном та 6-ступінчастою "механікою".

Історія появи Peugeot 508

Як правило, у нових моделей є один попередник, але Peugeot 508 – виняток. У нього їх аж два. У 2009-му році Філіп Варін, який тоді очолював французьку компанію, оголосив про те, що Peugeot 607 і Peugeot 407 покинуть лінійку бренду, а на зміну їм прийде тільки одна нова модель. Прем'єра 508-го відбулася в 2010-му році на автосалоні в Парижі.

У 2014 році французький автовиробник провів рестайлінг моделі, освіживши її зовнішність. Автомобіль отримав новий капот, інші бампера, нові фари і радіаторну решітку з фірмовим лого бренду (раніше вона прикрашала капот). В цілому дизайн став більш хитромудрими, але додав солідності.

Поява моделі наступного покоління намічена на наступний рік. У свій час французький автовиробник обмірковував можливість випуску двох наступників 508. Один повинен був стати більш комфортабельним і розкішним, а другий – динамічним. Але, схоже, ці плани були забуті. На Шанхайському автосалоні 2015 глава PSA Peugeot-Citroen Карлос Таварес пообіцяв одного наступника, озброєного елементами системи автономного управління.

.

.

ТЕКСТ: Олексій Бондарєв, Ярослав Золотніков