17 сiчня, 2017. вівторок

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Дівчинка-відмінниця

30 червня, 2016
Пробуємо Nissan Qashqai

Qashqai з самого моменту своєї появи був маркетинговим тріумфом. Не інакше як божественне проведення підказало маркетологам Nissan, який набір характеристик за мінімальну в своєму класі ціну, зробить модель бестселером.

Цікаво, чи не підвело чуття японців і цього разу? На тесті НВ оновлений Nissan Qashqai.

Що це?

Нова інкарнація бестселера Nissan, який для багатьох став еталоном у своєму класі. У топовій комплектації - підключається повний привід, бензиновий двигун об'ємом 2 літра, варіатор, шкіряний салон, панорамний дах і максимальний електронний "фарш" (камери кругового огляду, система контролю сліпих зон).

За такий набір опцій просять зовсім не дитячі гроші - понад 860 тис. грн. Враховуючи, що базову комплектацію з таким же двигуном і варіатором можна взяти за 590 тис. грн (а найпростішу версію Qashqai з 1,2-літровим мотором, "механікою" і переднім приводом і зовсім за 490 тис. грн) виникає питання, чи варто доплачувати за преміальні "фішки" аж ніяк не преміальному авто?

Зараз дізнаємося.

Як їде?

Керується новий Qashqai добре. Немає тієї надмірної легкості "виляючого" керма, як у деяких інших японських брендів. Спортивною керованість Qashqai, звичайно, не назвеш, але машину відчуваєш завжди - і на тісній парковці, коли має значення кожен міліметр, і на великій швидкості.

2-літровий двигун потужністю 144 к. с. ніяких чудес, звичайно ж, не показує. Але звичайному водієві його вистачить позаочі. Варіатор і зовсім заслуговує лише добрих слів. Він досить оперативно реагує на роботу водія з педаллю. Знову ж таки, варіант аж ніяк не спортивний. Але і "овочем" Qashqai точно не назвеш.

Головне - пам'ятати, що варіатор "заточений" під економію палива. Любителі сильно тиснути на "гашетку" будуть неприємно здивовані. Варіатор неохоче заганяє обороти в "червону" зону, динаміка при цьому додається не охоче, а от витрата зростає відчутно.

Підвіска трохи жорсткувата. Проте, шанувальники Qashqai скоріше назвуть її "зібраною". Або "щільною". Суть від цього не змінюється. Чуйні до тряски пасажири будуть відчувати буквально кожна вада дороги. З іншого боку, є на ринку машини і жорсткіше.

До переваг машини можна віднести високий кліренс (200 мм). Любителі поскакати по флангах оцінять.

Ну і пара слів про повний привід. Багато хто воліє купувати молодші передньопривідні моделі, вважаючи, що переплачувати за 4х4 немає сенсу, якщо рідко буваєш на бездоріжжі. Однак, у нашій країні деколи складно зрозуміти, де є дороги, а де їх немає, тому повний привід із заблокованою міжосьовою муфтою у Qashqai зайвим не буде.

Як виглядає?

Новий Qashqai не те щоб красивий, але цілком симпатичний. Його зовнішність можна назвати скоріше технократичною. Першу скрипку в розробці, очевидно, грали маркетологи, які намагалися втиснути всі віяння сучасного автомобільного дизайну. Тут - і м'язистий капот, і випираючі ребра, і різко окреслені фари.

Але в цілому вийшло непогано. Машина виглядає збалансованою і гармонійною.

Складно сказати, чи часто Qashqai будуть обирати за приємну зовнішність, але кількість людей, які викреслять модель зі списку претендентів на покупку лише тому, що вона не подобається зовні, буде мінімальною.

Що всередині?

Салон не справляє враження надто просторого. Місця для ніг задніх пассажирова замало. Принаймні, якщо порівнювати з деякими конкуруючими кросоверами. Така корисна опція, як скляний дах в свою чергу краде місце над головою.

До плюсів можна віднести низьку віконну лінію, що вельми позитивно позначається на оглядовості. З місця водія відмінно відчуваються габарити машини. Якщо додати до цього ще й камери кругового огляду, то Qashqai і справді стає дуже комфортним авто для переміщення по місту, "штовханині" в заторах, парковці на вузьких вуличках.

Ще один плюс - великі кути відкриття дверей, це зручно, наприклад, коли садиш дитину в дитяче крісло.

Багажник до плюсів Qashqai віднести складно. Він є, але розміри його не видатні.

Зате до позитивних моментів абсолютно точно можна віднести якість матеріалів обробки салону і рівень шумоізоляції. Багато конкурентів, в першу чергу - японських, могли б позаздрити.

Що по грошам?

Топова комплектація Qashqai, подробиці якої ми смакували вище, обійдеться в 861 тис. грн.

Якщо хочеться трохи заощадити, то можна залишити зв'язку 2-літрового мотора і варіатора, але взяти комплектацію простіше. У такому випадку ви можете взяти майже "голу" машину за 590 тис., або вибрати з декількох варіантів комплектації серйозніше в межах 600-700 тис.

Є також досить цікава дизельна версія моделі, але за характером це інша машина. Про неї - якось іншим разом.

Ознайомитися з усіма варіантами комплектацій Qashqai можна тут.

Ще одне важливе фінансове питання - скільки буде обходитися їзда на Qashqai?

Зв'язка з 2-літрового мотора і варіатора досить економічна. Водії, схильні до нервового поводження з педаллю газу швидше за все будуть укладатися в 9-10 л на 100 км в місті. Спокійні водії - і зовсім в 8 л.

На трасі Qashqai не виходить за межі 7 л навіть за досить динамічної їзди.

Цілком гідні показники для авто цих габаритів.

Вердикт НВ:
7/10
Вердикт НВ:
Qashqai став ще краще ніж був. Це практичний і комфортний міський кросовер за відносно осудні гроші. В найбільш простих комплектаціях він б'є конкурентів ціною. В найдорожчій комплектації може похвалитися відмінним набором функцій знову ж таки за прийнятні гроші. Загалом, у Qashqai - "відмінно" з усіх предметів. Це хороший вибір для раціонального покупця. А для тих, хто вибирає машину серцем, питання тільки в тому, чи сподобається дещо агресивний технократичний дизайн моделі.
Технічні характеристики тестового автомобіля Nissan Qahsqai

Компактний кросовер

Габарити - 4377 мм в довжину, 1837 мм в ширину, 1595 мм у висоту, 2646 мм (колісна база)

Кліренс 200 мм

Двигун - Бензиновий, 4-циліндровий, робочий об'єм - 2 літри

Потужність - 144 к.с.

Крутний момент 200 Нм

Коробка передач - Варіатор Xtronic

Тип приводу - повний та такий, що підключається

Максимальна швидкість - 180 км/год

Розгін до 100 км/год - 10,5 сек

Заявлена витрата палива - 6 л на 100 км на трасі, 9,5 л на 100 км в місті

Обсяг багажника - 439 л

Вартість - від 500 тис грн.

    

.

.

ТЕКСТ І ФОТО: Олексій Бондарєв