24 червня, 2017. субота

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Коли хіпстери дорослішають

09 квiтня, 2016
5 цікавих фактів про MINI Clubman Cooper D

Коли хіпстери дорослішають та обзаводяться маленькими хіпстерятами, звичайного MINI їм вже не вистачає. Слабкі духом вирішили б, що настав час зупинитися і пересісти на Volvo або Toyota. Але справжні любителі стилю і смаку на таке не здатні, чи не правда? Тим більше, що улюблений бренд вже подбав про них, випустивши досить хіпстерський, але цілком сімейний MINI Clubman

Пперед нами друге покоління Clubman. І це трохи інша машина. Clubman підріс в розмірах, ставши відчутно більше за своїх старих конкурентів Audi A1 Sportback або Fiat 500X. Тепер він безпосередньо протистоїть Audi A3 Sportback.

Це дозволило конструкторам оснастити Clubman "нормальними" задніми дверима, замість "дизайнерських" несиметричних у минулій моделі. Це, по суті, головна претензія, яку поціновувачі всього незвичайного висувають до Clubman другого покоління.

В іншому, приріст у розмірах пішов авто тільки на користь.

З'явився простір на задніх сидіннях, куди людині зростом вище 1,5 м тепер не потрібно буквально втискуватися, скорчившись в три погибелі. Та і місця для ніг на гальорці вистачає тепер не тільки безногим карликам.

У багажник Clubman поміститься не тільки середніх розмірів пакет з Le Silpo, але і пара дорожніх сумок.

Динаміка дозволить не відставати від молоді, віджигаючої на класичних 3-дверних MINI, а економічність дизельної версії пощадить сімейний бюджет.

Так що - MINI випустила ідеальне авто для парочки хіпстерів, які обзавелися дітьми? Подивимося, який Clubman на практиці.

Розтяжка 1

Що це?

Оновлений Clubman, 5-місний, дизельний (2 л, 150 к.с., 8-ступінчаста АКП) з переднім приводом. Нетривіальна зовнішність і пустотливий характер.

Чому ми про це пишемо?

Новинка являє собою один з найцікавіших преміальних авто С-класу. А можливо, і самий цікавий, враховуючи незвичайну і дуже харизматичну зовнішність та яскраві драйверські нахили.

Плюси:

  • Іміджева складова

  • Вражаюча динаміка

  • Справжня баварська керованість

  • Економічний дизель

Мінуси:

  • Поганий огляд назад з місця водія


5 цікавих фактів про MINI Clubman Cooper D
5 цікавих фактів про MINI Clubman Cooper D

1Зовнішність

Незважаючи на деяке змужніння, Clubman - це справжній MINI. Обриси кузова впізнавані, харизма все та ж. Як і у випадку з іншими моделями MINI, оновлення принесло Clubman більше преміуму, але від характерного вітерця в голові і присмаку вічної молодості не позбавило.

Задні двері тепер, звичайно, не оригінальні. Зате як відкривається багажник! А це підсвічування лого на асфальті, коли відкриваються передні двері... Словом, фішок тут вистачає.

2Інтер'єр

А всередині їх ще більше. Чого варта хоча б центральна консоль з круговим підсвічуванням. Колір якої, до речі, як і решту елементів підсвічування в салоні користувач може вибрати сам.

Підсвічування консолі, до речі, може жити своїм життям, ілюструючи, наприклад, обороти двигуна, реагуючи на рівень звуку стереосистеми або регулювання температури в салоні.

Причепитися можна тільки до оглядовості. Заднє скло розрізано навпіл (дверцята багажника відкриваються в сторони, а не вгору) тому з часом звикаєш в дзеркало заднього виду дивитися тільки зрідка.

Якісні матеріали обробки. Всі перемикачі зроблені в оригінальному, стімпанківському стилі. Тут все говорить про преміум. Причому, вельми оригінальний преміум.

3Простір

Clubman цілком згодиться на роль невеликого сімейного авто для пари з маленькою дитиною і без дачі. Попереду комфортно, сидіння цілком спортивні, в поворотах з них не випадаєш.

Ззаду буде затісно людям високого зросту і довгоногим красуням. Але якщо більшість ваших друзів хоббіти, або ж ви в принципі обмежуєтеся перевезенням дітей, домашніх тварин і низькорослих друзів, то Clubman цілком згодиться.

Для перевезення на задньому сидінні Валуєва або розсади з дачі існують інші авто. А це - справжній сімейний MINI.


4Динаміка

Це, звичайно, не BMW M3 і не Nissan GT-R, але 8 сек до 100 км/год це зовсім не погано. Особливо яскраві враження залишає прискорення в русі, коли двигун на малих обертах - до 1500. Плавно натискаєте на газ і відчуваєте паровозну тягу, що надає Clubman швидке і впевнене прискорення.

Вражає спортивний режим, який можна обрати в налаштуваннях. Кермо стає більш жорстким, а реакції мотора - більш гострими.

Всі родові ознаки MINI в наявності - для динамічних "п'ятнашок" в міському потоці Clubman відмінно підходить.


5Економічність

Якщо вам хочеться знати одну загальну цифру, що характеризує витрати Clubman в місті, то це приблизно 8 л на 100 км. Це в динамічного водія.

Спокій і неспішність за кермом, та ще й у поєднанні з вибором економічного режиму в налаштуваннях ще більше порадує любителів економити на заправках. На Clubman цілком реально їздити з витратою близько 6-6,5 л на 100 км.

Розтяжка 2
MINI Clubman Cooper D - досвід експлуатації

Керованість - головний коник MINI.

І Clubman - гідний представник свого роду.

Кермо настільки гостре і точне (так і хочеться сказати "чітке"), що часом здається, ніби повертаєш не кермо, а безпосередньо колеса.

Їхати прямо навіть якось нудно. На Clubman так і тягне на подвиги - обігнати, перебудуватися. Справжній MINI.

Якщо б ще й повний привід... Наш Clubman - передньопривідний і при різких стартах це дуже відчутно. Повнопривідна версія в Україні з'явиться, але пізніше.

2-літровий дизель відрізняється завзятим характером, хоча любителів "поганяти", звичайно, будуть більше цікавити бензинові версії. У дизеля запал дуже швидко закінчується, на високих оборотах він лише натужно виє.

Але в міському потоці його можливостей цілком вистачає для того, щоб з легкістю "карати" власників значних седанів.

Підвіска Clubman заслуговує окремої похвали. Машина дуже щільно притискається до дороги, зберігаючи прекрасну керованість навіть на великих швидкостях.

Але, що ще важливіше, Clubman сприймається як набагато більш м'яке авто, ніж більш "дрібні" MINI. На плавність ходу, без сумніву, позитивно впливає подовжена колісна база.

На нерівностях підвіска проявляє себе з найкращого боку. Сильна тряска і різкі поштовхи виникають тільки на зовсім вже огидній дорозі. А щоб по-справжньому "почути" підвіску, треба наїхати на зовсім вже велику яму.

Крен і розгойдування для Clubman теж не типові.

На звичайних українських дорогах Clubman - цілком комфортне авто.

Це дивно, враховуючи пустотливий характер Clubman. Більшість "жвавих" авто, як правило, вимагають в якості розплати за динаміку пожертвувати комфортом. Але MINI вдалося досягти балансу між комфортом і динамічністю.

Вердикт НВ:
8/10
Вердикт НВ:
Унікальний автомобіль, який можна порівнювати з конкурентами тільки на папері. В житті Clubman виглядає настільки незвично і їде настільки добре, що у моделі, по суті, просто немає конкурентів. Принаймні, у своєму класі. І для заможних та дорослих хіпстерів.
відео - ютуб
9 Квiтня, 2016 06:53
Коментарі

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів