23 липня, 2017. неділя

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Убивчий спокій

25 червня, 2016
Пробуємо Mercedes-Benz GLE

Mercedes примудрився наділити новий GLE деякими рисами одвічного конкурента BMW. І при цьому не втратити ані краплі класичного мерседесівського шику і стилю.

Парадокс? Так, ще й який!

Розтяжка 1

Що це?

Оновлений позашляховик від Mercedes-Benz. Для тих, хто насилу звикає до маркетингових ігор з назвами, скажемо, що це - нова інкарнація Mercedes ML. Але тепер всі позашляховики компанії мають в назві літери GL, до яких додається літера, що відповідає класу. Наприклад, GLA - найменший, потім йде GLC і так далі.

Нині ми говоримо про чималий GLE. Фактично це E-клас у позашляховому виконанні.

Як їде?

Кермо набагато гостріше, ніж у попередньої моделі ML, на якій мені доводилося їздити кілька років тому. Начебто їдеш не на "мерсі", а на звичайнісінькому собі "бмв".

Раніше контраст між непримиренними німецькими конкурентами був разючішим. А отже і вибір зробити було простіше.

Хочеш більше комфорту, але готовий пожертвувати "рулінням", бери Mercedes. Хочеш керувати так, ніби авто читає твої думки, бери більш спартанський, але азартний BMW.

І ось новий GLE. І класична схема летить до дідька.

GLE і справді відмінно кермується

Після першої ж поїздки хочеться вийти і перевірити, чи той шильдик на капоті?

Це просто пекельний парадокс. Наче запросив на побачення Кіру Найтлі, а вона раптом почала розмову про гравітаційні хвилі та інформаційний парадокс чорних дір.

До речі, про інтелект.

Невідомо, чи проходив 7-ступінчастий автомат тест на IQ, але якщо так, то його результати, мабуть, тримають у таємниці, щоб не шокувати науковий світ.

Автомат працює бездоганно незалежно від того, як водій поводиться з педаллю газу. І в режимі спокійної їзди, і в рваному стилі "я на мерсі, а ви всі лохи" автомат перебирає передачі впевнено і непомітно для водія.

Та найбільше вражає в GLE - його пневмопідвіска. Їдеш, а здається, ніби пливеш над дорогою на повітряній подушці. А колеса тут просто для краси.

Ось наприклад на київській вулиці Фрунзе, що веде з чарівного Подолу в невідомість Виноградаря, на GLE можна буквально пролетіти, так і не зрозумівши, чому інші туляться до краю дороги. Подумаєш, в центрі вулиці проходять роздовбані в мотлох трамвайні колії. У GLE вони не помітні.

При цьому крени в поворотах мінімальні. Загалом, їздити швидко на GLE приємно.

Але все одно не хочеться. Машинка налаштовує на ґрунтовність і непоспіх.

Про позашляхові якості GLE говорити не дуже хочеться. Хоча б тому, що власне думка про те, щоб заштовхати таку розкішну машину в бруд, не на жарт б'є по психіці.

Але суто для галочки можна сказати, що на бездоріжжі GLE здатний на багато що. Правда, тим, хто все-таки захоче іноді з'їжджати з асфальту або просто не виключає апокаліпсис, варто замовити позашляховий пакет опцій ("знижайка", блокування диференціалів, додатковий захист днища).

Як виглядає?

Mercedes вірний собі. Це авто для шанувальників класики. Для тих, хто все ще не проміняв свій швейцарський хронометр на модний "розумний годинник".

Спадкоємність з попередніми моделями максимальна.

Багато елементів екстер'єру стали круглими. Але це косметика. Загальний стиль залишився незмінним.

Колись у виробників мобільних телефонів (принаймні, преміальних) було правило - дизайн має бути впізнаваним за декілька кроків. Здається, Mercedes досі дотримується цього правила.

У новому GLE "мерседеса" стільки, що його можна розрізнити навіть, пролітаючи над машиною на трансатлантичному лайнері.

Що всередині?

Інтер'єр дихає розкішшю. З першого погляду видно, що компромісів тут немає. Матеріали якісні. Ергономіка прорахована.

У салоні просторо. Крісла зручні - сидиш як вдома на дивані. Діапазон регулювань величезний - зручно влаштуватися за кермом зможе як тендітна дівчина, так і справжній здоровань зі зростом Валуєва.

Чорт забирай, тут могла б давати прийоми королева Англії. Бракує лише чайного столика.

З іншого боку, при бажанні можна причепитися до надмірного "олдскулу". Інтер'єр, особливо, елементи центральної панелі не проектували заново, а просто освіжили.

Звідси контраст, що ріже око, між класичними кнопками керування клімат-контролем, підігрівом сидінь тощо та монітором мультимедійної системи, що стоїть окремо. Його, начебто, просто приліпили сюди в останній момент.

Зате панель приладів виглядає цілком сучасно.

Ну і, звісно, електроніка. GLE - цілком сучасний гаджет на колесах. Паркувальні камери з кутом 360 градусів і просто феєрична картинка "машинка, вигляд зверху", яка виникає на центральному моніторі, тішать око і надають впевненості. Навіть досвідченому водієві така допомога при паркуванні буде не зайвою. Адже машинка немаленька.

Вердикт НВ:
8/10
Вердикт НВ:

Деяка старообрядність, особливо в інтер'єрі, єдине, до чого можна причепитися. В іншому GLE - досконалий автомобіль для водія, який більше схильний до неспішної їзди, але при нагоді любить "притопити".

Конкуренти Mercedes-Benz GLE400

BMW X5

Родоначальник позашляхового сімейства BMW X і один з бестселерів баварського бренду, продажі якого перевалили за позначку в 1,3 мільйона примірників ще кілька років тому. В Україні ціна X5 з 3,0-літровим 306-сильним мотором починається від 1,4 млн грн.

Audi Q7

Audi розпочала боротьбу з конкурентами з BMW і Mercedes на ринку кросоверів тільки в 2005-му році, але за цей час встигла обзавестися чималою кількістю шанувальників. На початку минулого року німецька компанія представила модель другого покоління. Q7 з 3,0-літровим 333-сильним двигуном можна придбати в Україні за ціною від 67,7 тис євро (1,8 млн грн).

Volvo XC90

Два роки тому Volvo вивела у світ XC90 другого покоління. За цей час автомобіль встиг увійти до числа бестселерів бренду і відхопити престижну нагороду Позашляховик року в Північній Америці. Вартість авто з 2,0-літровим 320-сильним агрегатом в Україні стартує від 1,5 млн грн.

Технічні характеристики тестового автомобіля Mercedes-Benz GLE400

Повнопривідний кросовер

Габарити - 4819 мм в довжину, 2141 мм в ширину, 1796 мм у висоту, 2915 мм (колісна база)

Кліренс - 205 мм

Двигун - Бензиновий, 6-циліндровий, робочий об'єм 3 літри

Потужність - 333 к.с.

Обертовий момент - 480 Нм

Коробка передач - 7-ступінчастий "автомат"

Тип приводу - постійний повний

Максимальна швидкість - 250 км/год

Розгін до 100 км/год - 6,1 сек

Заявлена витрата бензину - 7,8 л на 100 км на трасі, 11,5 л на 100км у місті

Обсяг багажника - 690 л (2010 л при складених задніх сидіннях)

Вартість - від 2 млн грн.

    

.

.

ТЕКСТ І ФОТО: Олексій Бондарєв

ВІДЕО: Тимофій Бонд