6 грудня, 2016. вівторок

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Реактивний бегемот

13 серпня, 2016
Пробуємо преміальний позашляховик Infiniti QX80


ТЕКСТ ТА ФОТО: Олексій Бондарєв

.

.

Якби хтось задався ціллю побудувати рейтинг автомобілів, на яких неможливо залишитися непоміченим на дорозі, то Infiniti QX80 неодмінно потрапив би в самий верх списку. Десь між бетмобілем та пофарбованим рожевою матовою (!) фарбою Porsche Cayenne, який частенько можна зустріти на київській окружній в районі Академмістечка.

При цьому абсолютно неважливо, якого кольору буде QX80. Ця машина спричиняє вбивчий ефект і в темному виконанні, і в світлому.

Але розміри це одне. А здатність цього дивовижного звіра буквально жбурляти свою тушу вперед, розганяючись до 100 км/год за 6,5 сек, це навіть не фантастика, а містика.

У цій дивній машині однаково приємно вальяжно котити в правому ряду і "вистрілювати" в лівому, лякаючи ревом мотора як інших учасників руху, так і фауну в радіусі декількох кілометрів. 

QX80 - машина, в якій всього по максимуму, немає ніяких компромісів і потаємних думок. Це величезний і дорогий автомобіль для тих, хто хоче отримувати від життя все і навіть трішки більше.


Як їде

Реактивний бегемот.

Інакше про QX80 не скажеш. Здатність цього тритонного монстра розганятися з легкістю спорткара, зберігаючи при цьому цілком осудну керованість, вражає.

Часом здається, що ця керованість порушує закони фізики. Є ж, зрештою, інерція, закони збереження енергії та інша нісенітниця, про яку розповідали ще в школі.

Але все це має мало відношення до QX80.

Потужний двигун та чутлива педаль газу в поєднанні з досить тямущим "автоматом" дозволяють їздити на QX80 в манері, яка здається фантастикою власникам багатьох менших позашляховиків.

Мотор гарчить знатно, але в салоні це помітити складно - шумоізоляція в QX80 на висоті. Зате зовні ефект вбивчий. На оборотах більше 3000 QX80 мчить зі звуком реактивного винищувача. Видовище незабутнє. Дорогою поступаються все, навіть лежачі поліцейські.

Дуже вдало підібрані настройки рульового управління. На малих швидкостях кермо легке як пушинка. Коли паркуєшся, викручуючи кермо гігантської машини буквально одним пальцем, здається, що граєш у відеогру.

На швидкості кермо стає важчим. При швидкісних обгонах контроль над машиною залишається в руках водія.

Ні, брехати не буду. При різких маневрах на швидкості інерція відчувається, машина все таки важкувата. І літати на QX80 як на, скажімо, BMW X5, все ж таки не хочеться.

Але це почуття казки, коли гігантський позашляховик можна пустити пограти в "п'ятнашки" на швидкісній трасі, дорогого коштує.

Хочете ще трохи казки? Поговоримо про позашляхові якості. Величезний кліренс - 257 мм, знижена передача і, звичайно ж, повний привід. Все це дозволяє спокійно залишати асфальт і відправлятися на простори бездоріжжя. QX80 дуже впевнено гребе по піску. І в цілому справляє враження автомобіля, який може заїхати в таку глушину, куди не кожен турист дійде пішки.

З іншого боку, не думаю, що багато хто з тих, хто витратився на таку дорогу машину, стануть місити на ній бруд.

Без ложки дьогтю, звичайно, не обійшлося. Підвіска QX80 трохи жорсткувата. Пару років тому я на тиждень брав тестовий Nissan Patrol, на основі якого, власне, і побудований QX80. Так ось, Patrol запам'ятався мені як набагато більш "м'яка" машина.

Здавалося б, казус - більш преміальна версія здається менш комфортною. Але пояснення виявилося дуже простим. Я згадав, що брав Patrol в грудні - на зимовій гумі. А липневий QX80 був, зрозуміло, на літній.

А оскільки все в цьому світі пізнається в порівнянні, то послужливій підсвідомості і стало свербіти про те, що Patrol був комфортніше. Упевнений, що, спробувавши QX80 на зимовій гумі, я знову згадаю ті радості, які дарував Patrol, в якому можна було не помічати ні ями, ні трамвайні рейки.

Як виглядає

Оновлення QX80 зовні майже непомітне.

Трохи змінилася решітка радіатора, передня оптика стала більш виразною. Загалом, якщо поставити поруч новий і старий QX80, різниця буде несуттєвою.

І це добре.

Нічого робити замах на святе.

Іконічний дизайн "бегемота" аніскільки не застарів. Завдяки йому QX80 виділяється на дорозі не тільки розмірами, а й примруженим поглядом. Побачивши це видовище в дзеркалі заднього виду, не кожен водій ризикне не поступитися дорогою. Перевірено на практиці.

Але і розміри, звичайно, теж грають свою роль.

Машина просто величезна. Сухі цифри характеристик не дають справжнього уявлення про розміри QX80. Людина зростом 190 см виглядає поряд з нею, як Фродо поруч з Гендальфом. Ну або як моя 5-річна дочка поруч з яким-небудь компактним міським автомобільчиком, кшталт Peugeot 208.

Прилаштувати цю махіну на паркувальному місці стандартного розміру, скажімо, поряд з супермаркетом, буває непросто. Навіть незважаючи на вищезгадані камери кругового огляду.

Що всередині)

Всередині просторо, як в автобусі.

Хоча ні. Швидше доречно порівнювати салон QX80 з бізнес-класом якоїсь пристойної авіакомпанії.

На передніх сидіннях хочеться розвалитися і плавно котитися вперед, перетинати простір і час, поглядаючи у вікно на дивних людей, які кудись поспішають замість того, щоб радіти життю.

Якісні матеріали і приємний дизайн доповнюють позитивні враження від автомобіля. Хіба що, дивно бачити в такому дорогому автомобілі 2016 року такий маленький і тьмяний екран мультимедійної системи. Їй богу, душа просить щось на зразок "айпаду" на центральній консолі, як в Tesla Model S.

У нашому тестовому екземплярі був повноцінний третій ряд сидінь. Якщо його розкласти, то від багажника залишиться зовсім небагато. Але це за мірками QX80.

Судіть самі, з розкладеним третім рядом обсяг багажника становить 470 л. Багато міських хетчбеків би позаздрили. Якщо скласти третій ряд, виходить багажник об'ємом 1400 л. Для сімейного автомобіля більше, ніж достатньо. Якщо ж скласти і другий ряд сидінь, то виходить 2700 л. Наступного разу, коли будете купувати холодильник, можете заощадити на доставці.

Хоча власники QX80 - не з тих, хто звик економити.

Що по грошах

Долучитися до вузького кола тих, хто "вже все встиг", можна за скромні 2,3 млн грн. Саме в стільки обійдеться найдоступніша версія QX80. Топова версія Hi-tech з камерами кругового огляду і системою інтелектуальної парковки (саме така була у нас на тесті) обійдеться в 2,5 млн. грн.

Ознайомитися з варіантами комплектацій можна тут.

Ще одне фінансове питання – в скільки буде обходитися поїздка на Infiniti QX80 - здається зайвим.

Люди, здатні викласти $100 тис. за гігантський позашляховик, навряд чи помічають такі дрібні витрати як пара-трійка тисяч гривень на черговий заправці.

Атмосферний двигун об'ємом 5,6 л.

Потужність 405 к.с.

6,5 сек до "сотні".

Який ідіот буде намагатися економити на паливі, витративши гроші на такого монстра?

Якщо їздити на QX80, так би мовити, "на усі гроші", то бортовий комп'ютер буде регулярно тішити вас цифрами витрат палива, які довели б до інфаркту власників звичайних авто.

Скажу, що 20 л - це далеко не межа. Але можна, звісно, знизити витрати і до цілком прийнятних 11-12 л на 100 км. На трасі. На круїз-контролі. Зі швидкістю 110 км/год. Під свист та улюлюкання "жигулів" та фур з молочною продукцією, що обганятимуть вас.

Тільки навіщо тоді купувати QX80? Ні, це авто не для тих, хто не звик економити.

Вердикт НВ
Вердикт НВ
QX80 - це той рідкісний випадок, коли автомобіль повністю потрапляє в певну цільову аудиторію і просто не має прямих конкурентів. Велика потужна машина з неймовірним іміджевим зарядом. Коштує нечувано дорого. І при цьому вартує кожної копійки, яку за неї просять.
Конкуренти Infiniti QX80

Lexus LX

Тиранозавр Lex лінійки японського бренду і головний конкурент QX80. В Україні вартість моделі з 5,6-літровим бензиновим мотором (LX570) потужністю 367 кінських сил і 8-швидкісний АКП становить 3,6 млн грн.

Toyota Land Cruiser

Побратим Lexus LX з табору Toyota, ім'я якого знайоме вітчизняному автомобілісту настількм, щоб переробити його на прізвисько. Ціна Land Cruiser 200 з 4,6-літровим бензиновим двигуном на 309 конячок і 6-ступінчастою АКП стартує з позначки близько 2 млн грн.

Range Rover Sport

Одне з найбільш іменитих творінь легендарної позашляхової компанії Land Rover. Вартість Range Rover Sport з 5,0-літровим 510-сильним бензиновим мотором і 8-швидкісний АКП стартує з позначки в 3,2 млн грн.

Характеристики Infiniti QX80

Повнопривідний позашляховик

Габарити - 5290 мм в довжину, 2030 мм в ширину, 1925 мм у висоту. Довжина колісної бази - 3075 мм

Дорожній просвіт - 257 мм

Двигун - бензиновий V8, робочий об'єм 5,6 літра

Потужність - 405 к.с.

Крутний момент - 560 Нм

Коробка передач - 7-ступінчаста АКП з функцією ручного перемикання

Тип приводу - повний

Максимальна швидкість - 210 км/год

Розгін від 0 до 100 км/год - 6,5 секунди

Заявлена витрата палива - 20,6 літра на 100 км шляху в міському циклі і 11 літрів - в заміському

Обсяг багажника - 470 літрів (2693 літра при складених сидіннях 2 і 3 ряду)

Вартість - 2,5 млн грн.