5 грудня, 2016. понеділок

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Секс. Недорого

12 березня, 2016
5 пліток про Citroen C4 Cactus

Помітний, трохи епатажний дизайн. Незвичайний, але скромний інтер'єр. Економічні двигуни. Доступна ціна.

І загальне відчуття, що ти запросив Кіру Найтлі на побачення в недороге кафе. Причому їй, як не дивно, сподобалося.

Тож чи варто купувати Citroen C4 Cactus?

Cactus - фотка

Що це?

Хетчбек, що прикидається кросовером. Ексклюзивний дизайн і химерний інтер'єр нікого не залишать байдужим. Головна новинка Citroen на українському ринку в 2015-му році. І, схоже, бестселер 2016-го року.

Чому ми про це пишемо?

За такі гроші ви не зможете купити нічого і близько схожого за дизайном і рівнем емоційного заряду.

Плюси:

  • Помітна зовнішність
  • Цікавий інтер'єр
  • Економічні двигуни
  • Загальний емоційний заряд

Мінуси:

  • Задумливий "робот"


5 пліток про Citroen C4 Cactus

1

Ходять чутки, що інтер'єр Cactus створювався для декорацій 5-ї частини еротичного фільму Еммануель...

Колись вважалося, що для сексу ідеально підходять величезні американські авто - класичні "кадилаки" і "б'юїки". Але їх вже давно не виробляють.

Cactus відкриває нову еру автомобільного сексу. Чого варті хоча б передні сидіння, які, схоже, впровадять моду на "крісла-дивани". І диван цей, до речі, відкидається назад.

До речі, ви знаєте, як називається бардачок? Той, що праворуч на центральній консолі і більше нагадує скриньку?

Top Box. Шкода, що не Ле Бардак.

2

Кажуть, це не машина, а смартфон на колесах...

І це правда. І справа навіть не в тому, що за дизайном Cactus схожий на телефон, який засунули в захисний гумовий чохол (одні накладки на дверях чого варті).

Всі функції управління "втиснуті" в 7-дюймовий сенсорний екран на центральній консолі. Замість звичних приладів - теж футуристичний екранчик. На ньому, до речі, немає тахометра - французи вважають, що власника Cactus більше цікавитимуть параметри круїз-контролю.

Мультимедійна система дружить з сучасними смартфонами. Не вистачає хіба що штучного інтелекту.

3

Подейкують про нову прикмету - купив Cactus, плануй дату весілля...

По інтернету бродять посилання на французьке соціологічне дослідження, згідно з яким у другому півріччі минулого року французькі РАЦСи почали працювати в дві зміни. Справа в тому, що неодружені чоловіки стали масово купувати Cactus...

4

В інтернеті пишуть, що Cactus змінив уявлення про жіноче щастя...

Раніше вважалося, що дівчина, яка замітає від порога кімнати до центру, вийде заміж раніше, ніж та, яка обмітає себе по колу. Прикмета була перевірена багатьма поколіннями і працювала безпомилково. Як і та, що дівчина, яка погано вичавлює білизну, неодмінно вийде заміж за п'яницю. Чи та, що дівчина, яка вколола пальчик в новорічну ніч, в цьому році отримає пропозицію руки і серця.

Зусиллями Citroen жінки отримали цілий набір нових прикмет. Приміром, у дівчини, яку підвезли додому після побачення на Cactus, шанси на вагітність в цьому році на 78,91% вище, ніж у її подруг, які сиділи цього вечора вдома. Або - дівчина, яка зайшла в автосалон Citroen, посиділа в Cactus, але потім купила собі іншу машину, взагалі ніколи не вийде заміж.

5

Кажуть, секс не обов'язково коштує дорого...

Реальна витрата палива на Cactus дещо відрізняється від заявленої.

Що не дивно. В той день, коли виробники почнуть писати в технічних характеристках справжні цифри, а не маркетингові, Землю захоплять динозаври, які розмовляють, чесні митники і щирі політики.

У місті бензиновому Cactus вистачає 7-8 л на 100 км, а дизельний не виходить за межі 6 л на 100 км. На трасі, відповідно, 6 і 5 л. Вельми гідні показники.

Словом, звозити дівчину в Одесу на Cactus можна, не вдаривши по гаманцю.

Citroen C4 Cactus — досвід експлуатації

Зовні Cactus виглядає ексклюзивно і розкішно. Притягує до себе погляди. Немов ти сидиш в кафе з Кірою Найтлі. На тебе, звичайно, дивляться вже в другу чергу, але з повагою. І з заздрістю - треба ж, яку дівицю собі відхопив.

І ти сидиш, ледве знаходячи сили не пускати на фізіономію дурну щасливу посмішку.

Ось приблизно такі емоції охоплюють за кермом Cactus. Схвальні погляди водіїв відчутно більш дорогих машин тільки підбадьорюють.

Стільки сексу не було в жодній машині, яка була випущена за останні 10-15 років

До речі, покупець може вибрати практично будь-яке поєднання кольорів кузова та пластикових накладок на нього. Модниці мріяли про таку машинуі з моменту появи двигунів внутрішнього згоряння.

«Обличчя» у Cactus таке, що ні з ким не сплутаєш. За ступенем унікальності тут тільки один конкурент — звичайно ж, це Nissan Juke. Але якщо у японця такий дизайн, що можна маленьких дітей лякати, то французом можна підсолодити каву без всякого цукру.

Всередині — все те ж царство ексклюзивності і пафосу. Бардачок і дверні ручки — щось нечуване для світового автопрому. Форсунки омивача лобового скла вбудовані прямо в щітки склоочисника. Футуристично.

Той факт, що попереду не два роздільних крісла, а цілісний диван, теж потребує певного осмислення.

Кватирки на задніх дверях замість звичайних склопідйомників — це забавно. Не дуже практично, але додає шарму.

Втім, про практичність у французів свої уявлення ще з часів протистояння галлів і Юлія Цезаря.

До речі, про галлів. Кишені в задніх дверях таких розмірів, що Обеліксу у виконанні Жерара Депардьє точно підійшли б. Любителям возити в машині 1,5-літрові пляшки мінералки... або просто багато мотлоху, теж сподобається.

Якби вся ця дичина підкріплювалася б ще й дорогими матеріалами, було б зовсім шикарно, але тоді Cactus коштував би інших грошей. А так — все виглядає дорого тільки здалеку, а на дотик — звичайна французька машина.

Душа просить, щоб вся це витончена пишність їхала так само, як виглядає.

І тут декого може чекати розчарування. Деяких, але не всіх. Все залежить від того, який ви водій.

Тест може бути чисто умоглядним. Уявіть собі, що ви їдете в правому ряду, перед вами маршрутка, зліва вас обганяє таксі (у вигляді іржавого Опеля тієї епохи, коли Горбачов ще тільки задумував перебудову).

Ваші дії? 1-й варіант відповіді — все в порядку, їду далі. 2-й варіант відповіді — різко тисну на газ, підрізаю Опель. 3-й варіант — я в принципі не їжджу в правому ряду.

Cactus підійде тільки тим, хто в цьому тесті обирає перший варіант.

Трохи винен в цьому робот, який, схоже, дуже береже зчеплення і перемикає передачі досить задумливо.

Тим, хто любить динамічну їзду, краще придивитися до дизельної версії - двигун більш чутливий, а 6-ступінчастий робот трохи спритніший.

Керованість у Cactus - середня. Все налаштоване під комфорт, а не швидкість. "Гонщиків" буде дратувати аж ніяк не точний зворотний зв'язок між колесами і кермом. Але тим, хто їздить не поспішаючи і надає перевагу плавності, Cactus сподобається.

Підвіска могла б бути і більш м'якою - на ямах і вибоїнах в салон передається занадто багато вібрацій. Але жорсткою її не назвеш. За духом це все ж французьке авто, а не німецьке.

Вердикт НВ:
Вердикт НВ:

Ідеальний варіант для тих, хто хоче виділитися з натовпу, але ще не заробив на Maserati або хоча б на Lexus. Недорогий і відверто сексуальний автомобіль. А це вбивче поєднання.

Технічні характеристики:

  • Компактний кросовер (довжина - 4157 мм, ширина - 1729 мм, висота - 1480 мм)
  • Об'єм багажника - 348 л
  • Доступний з двома двигунами — 3-циліндровим бензиновим (1,2 літра, 82 к. с.) з 5-швидкісною роботизованою КПП і дизельним (1,6 літра, 92 к. с.) з 6-ступінчастим "роботом"
  • Заявлена витрата палива з бензиновим двигуном становить 4,3 л на 100 км в змішаному циклі, з дизельним - 3,5 л
  • Розгін до 100 км/год з бензиновим двигуном - 15 сек, з дизельним - 11,4 сек
  • Ціни стартують від 509 тисяч грн
Конкуренти Citroen C4 Cactus

Citroen С4 Cactus може привабити чимало зацікавлених поглядів, але на українському авторинку є стиляги, які здатні з ним позмагатися.

Nissan Juke. Японський кросовер, який поділив автолюбителів на два табори: тих, кому його вигляд радує око, і тих, хто не може дивитися на нього без жаху. Незалежно від того, до якого табору ви належите, ви, напевно, про нього чули. Juke в базовій комплектації з 1,6-літровим бензиновим двигуном (94 к. с.) і 5-швидкісною "механікою" оцінюється в 410 тисяч гривень.

Chevrolet Tracker. Маленький, але м'язистий американець виглядає не так химерно, але теж не загубиться в транспортному потоці. Ціни на Tracker стартують з позначки 367 тисяч гривень. За це споживач отримує бензиновий мотор об'ємом 1,6 літра (140 к. с.) і 5-швидкісну механічну КПП.

Kia Soul. Корейська модель, яка вже встигла перейти в друге покоління (у 2014 році). Soul з 1,6-літровим силовим агрегатом потужністю 124 конячки і 6-швидкісною "механікою" оцінюється в 399 тисяч гривень.

Історія Citroen C4 Cactus

Вперше ім'я Cactus прозвучало з вуст французького автовиробника в 2007-му. Тоді Citroen представив на автосалоні у Франкфурті автомобіль з такою назвою.

Концепт відрізнявся екстравагантною, навіть за мірками Citroen, зовнішністю і вельми химерним салоном. Завдяки цьому, C-Cactus запам'ятався публіці, і після прем'єри авто ходили розмови про його серійну долю. Однак французькому автовиробникові знадобилося кілька років, щоб прислухатися до них.

У 2013 Cactus з'явився з новим обличчям і знову у Франкфурті. Це теж був концепт, але цього разу Citroen не став баритися з наданням йому серійного вигляду. С4 Cactus, яким ми знаємо його зараз, дебютував уже через півроку в Женеві, а ще за кілька місяців модель почала підкорювати ринок.

З цим завданням кросовер впорався непогано. Минулого року французам довелося навіть підвищувати обсяги виробництва, щоб задовольнити попит на модель. Та й професіоналам він припав до душі. У 2015 Citroen С4 Cactus переміг у номінації "Дизайн" на конкурсі "Всесвітній автомобіль року" і посів друге місце в "Європейському автомобілі 2015 року".

    

.

.

ТЕКСТ: Олексій Бондарєв, Ярослав Золотников

Коментарі

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів