9 грудня, 2016. п'ятниця

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Бюджетний термінатор

08 жовтня, 2016
Випробовуємо недорогий універсал Chevrolet Cruze

Багато автомобільних естетів не сприймають бренд Chevrolet всерйоз. Адже Camaro та Corvette – десь далеко за морями. А наші дороги забиті "народними" Aveo і Lacetti, дешевими і тривіальними. Але оновлений Chevrolet Cruze зовсім з іншої опери...

Олексій Бондарєв

Це симпатичний і в міру технологічний автомобіль, буквально закликає людей з прагматичним світоглядом.

У Chevrolet Cruze дуже багато конкурентів. І в "універсальної" версії - зокрема. Цей сегмент ринку набитий під зав'язку багаторічними бестселерами, включаючи Ford Focus, Opel Astra, Kia cee'd тощо.

Але Cruze є, що запропонувати. Як показало знайомство з машиною, її сильними сторонами є двигун і підвіска, а також просторий і практичний салон. Не обійшлося і без деяких недоліків. Один з них - ціна.

Але про все по порядку.

Розтяжка 1
Що це?

Взагалі Chevrolet Cruze SW – універсал, який прийшов на зміну "народному авто" – Lacetti. Рестайлінг моделі віддаляє її від попередника ще більше.

Передній привід, бензинові двигуни 1,6 л або 1.4 л (турбо), "механіка" або "автомат" на вибір.

У нас на тесті побувала комплектація LTZ – найбільш "нафарширована", з турбомотором (1,4 л, 140 л. с.) і автоматичною коробкою передач, з комбінованим салоном (шкіра-тканина), безключовим доступом і системою "старт-стоп".

Коштує така комплектація від 556 тис. грн – відчутно дорожче, ніж базова (409 тис.).

Розтяжка 2
Як їде?

У Chevrolet заявляють, що підвіску нового Cruze налаштовували після заїздів на легендарній трасі Нюрбургрінг у Німеччині. А 1,4-літровий бензиновий турбомотор і зовсім назвали революційним.

І знаєте що?

Я, як людина, що зазвичай відверто насміхається з маркетингових гасел, в цьому випадку готовий... ну якщо не повірити, то хоча б стримати сарказм.

Мотор чудово тягне і "знизу" і "зверху". З одного боку, 10,8 сек до "сотні" – не бозна що, з іншого – за такі гроші нічого не чекаєш в принципі. А тут досить бадьорий розгін. І машина не "гасне" після 120-130 км/год, як деякі "однокласники". Мотор дозволяє більше. Він еластичний, завжди присутній чіткий зв'язок між положенням педалі газу і прискоренням.

І найголовніше, "автомат" налаштований добре, "турбояма" не відчувається. Ну це знаєте, коли ви докладаєте до педалі газу радикальних зусиль, а коробка невпопад перемикає передачу і обороти падають до рівня, на якому турбіні ще не належить включатися.

І підвіска непогана. В міру збита. Вона транслює в салон забагато дорожніх "дрібниць", але дуже похвально поводиться на ямах і серйозних нерівностях. Деколи таке відчуття, що йдеш по битому склу, але на тобі товсті гумові чоботи. Неприємно, але не страшно.

Особливо добре поводиться Cruze на трасі. На швидкості машина не схильна до розгойдування, за підсумком після далекої поїздки не дуже втомлюєшся.

Розтяжка 3
Як виглядає?

Упорівнянні з вікопомним Lacetti, дизайн нового універсалу від Chevrolet здається революційним. У компанії називають його спортивним, але я б побоявся такого сміливого порівняння. Революція тут зовсім не в наданні моделі спортивного вигляду, а просто у відповідності духу часу.

Cruze не те що б особливо красивий, або хоча б чарівний. Ні, його дизайн досить утилітарний. Він чимось схожий на багато сучасних авто, особливо, корейських.

Але, повторюся, зовнішність у Cruze цілком сучасна. Стрімкі лінії кузова, лінія даху вигнута, нахилене лобове скло, загалом, це далеко не та свята простота, яка вирізняла Lacetti.

Для багатьох актуальний за теперішніх часів дизайн Cruze може стати одним з вирішальних чинників при покупці.

І ще один момент – з особистих вражень. Дизайн не дешевий. Немає відчуття, що їздиш на бюджетному авто. Це цілком собі презентабельна машина, на якій не соромно приїхати в пристойне місце.

У той же час, особливого враження з допомогою Cruze справити не вдасться. Навіть на тих, хто погано розбирається в машинах. З точки зору психології, Cruze підійде тим людям, які спокійно і з задоволенням користуються смартфонами таких брендів як LG, ASUS, TP-LINK. Тобто люблять, щоб було функціонально, але без претензій.

Розтяжка 4
Що всередині?

Всередині просторо й затишно. Нібито несумісні поняття, але насправді, так і є. Попереду зручно і водієві і пасажирові. Є тільки два зауваження. Кріслам не вистачає бічної підтримки, на віражах можна "сповзти" в бік. Правда, Cruze - не спортивне авто, тож більшість власників цієї проблеми не помітить.

Другий момент, швидше, з розряду курйозних. "Крутилки" кондиціонера розташовані по краях центральної частини передньої панелі. Сильно розвалившись у кріслі, водій і пасажир постійно крутять їх колінами.

Забавно, але деколи дратує.

В іншому ергономіка не підкачала. Всі органи управління під рукою, до всього звикаєш швидко. Нічого особливого в інтер'єрі та на передній панелі немає, все скромно і бюджетно. Але продумано і зручно.

Панель приладів, кажуть у компанії, навіяна спортивною моделлю Corvette. На Corvette останній раз їздив багато років тому, тож за достовірність порівняння не ручаюся. Але можу сказати, що в Cruze панель приладів очі не ріже.

У другому ряду теж просторо. В принципі, троє дорослих цілком можуть витримати далеку поїздку, не вбиваючи один одного. Місця достатньо і для ніг, і над головою. А вже якщо ззаду їдуть діти, то для них там взагалі роздолля.

Багажник досить великий. В далеку поїздку я взяв з собою дружину, двох дітей, кролика в здоровенній клітці, дві валізи і кілька дорожніх сумок. Вижили всі.

Господарникам сподобається можливість скласти спинки другого ряду і отримати багажник місткістю майже 1500 л.

Розтяжка 5
Що по грошах?

Базова комплектація Cruze LS стартує від 409 тис. грн. За ці гроші можна отримати досить тоскний старенький 1,6-літровий "атмосферник" (117 к. с.) зі ручною коробкою передач. Загалом, все як у Lacetti – не їде й "жере". У цій комплектації немає ні "старт-стоп", ні денних ходових вогнів, ні підігріву сидінь, ні камери заднього огляду, ні безключового доступу. І кондиціонер замість клімат-контролю.

За 488 тис. грн Cruze LT отримує турбомотор з "механікою". Це вже зовсім інша справа. Цей двигун набагато могутніший (140 л. с.) і економічніший. У цій комлектації вже є згадані вище "плюшки" (доступ без ключа, камера тощо). І навіть клімат-контроль. І мультимедійна система з 7-дюймовим екраном.

За чималі 556 тис. грн можна придбати топову комплектацію LTZ. Тут 1,4-літровий бензиновий турбомотор працює на пару з 6-ступінчастим "автоматом". Витрата палива цілком помірна – в умовах міста це 8-9 л на 100 км На трасі можна вкластися в 6 л.

У цій комплектації присутні всі зазначені вище "фішки", а також салон зі шкіряними вставками, підігрів сидінь, датчик дощу тощо. Загалом, для Cruze це – повний "фарш".

Але й ціна така, що назвати цю комплектацію бюджетною язик не повертається. І тут питання в тому, наскільки сильно ви схильні до впливу маркетингового лушпиння про "цінності бренду" і т. д.

Багато хто сприймає Chevrolet як недороге авто і платити за машину з таким шильдиком такі гроші не готові. А даремно. Новий Cruze ні в чому не поступається конкурентам з більш "цінними" брендами.

Вердикт НВ:
Вердикт НВ:
Симпатичний і практичний автомобіль, який здатний в цілому змінити ставлення до бренду Chevrolet. Хоча будь цінник Cruze трохи економнішим, успіх взагалі можна було б назвати неминучим.