8 грудня, 2016. четвер

Новое время

UA RU
Тест-драйв НВ

Панда Кунг-Фу повернувся

10 вересня, 2016
Пробуємо кросовер Chery Tiggo 5

Попереднє покоління Chery Tiggo дражнили "клоном Toyota RAV4" і вважали дорогою альтернативою радянській "Ниві". А ця машина виглядає самобутньо, і конкуренти у неї вже зовсім інші

Олексій Бондарєв

Китайці вірні собі. Tiggo 5 немов створений з думкою про те, щоб втілити в життя старе прислів'я "багато машини за маленькі гроші".

На ринку просто більше немає другого автомобіля з такими характеристиками за таку ціну.

Високий кліренс, просторий салон і великий багажник. І ціна стартує від 390 тис. грн. Де таке бачено?

Чудес не буває. Скоріше всього, це диво на колесах скрипить і торохтить, гримить, димить і "не їде"?

Насправді, зовсім ні.

Чергове творіння китайського автопрому нагадує головного героя мультфільму Кунг Фу Панда. Не в тому сенсі, що може здорово "наваляти" кривднику з добродушною усмішкою, закусивши потім варениками.

Просто Tiggo 5 виглядає набагато простіше, ніж є насправді.

Але прогрес у Tiggo 5 у порівнянні з попередньою моделлю настільки значний, що мимоволі напрошуються порівняння з китайськими смартфонами. Їх довго не сприймали всерйоз. Зате подивіться, де зараз всі ці Xiaomi і Meizu.

Розтяжка 1
Розтяжка 2
Що це?

Бюджетний кросовер з переднім приводом.

Доступний з 2-літровим бензиновим двигуном потужністю 139 к. с. Є три комплектації - одна з 5-ступінчастою "механікою" і дві з варіатором.

Ціни стартують від 390 тис. грн.

Як їде?

Пару років тому я був на Пекінському автосалоні, де представляли Chery Tiggo 5, і мав можливість спробувати версію з варіатором. Залишилося чітке відчуття - "не їде".

Тепер до мене потрапила версія на "механіці". Вона залишає інші враження.

Двигун, звичайно, володіє характером миролюбного ослика. Щоб відчути динаміку, його потрібно як слід штовхнути. Але ручна коробка хоча б дозволяє зробити це.

Вона, зрозуміло, не зробить Tiggo 5 гоночним болідом, але не бути інвалідом в міському потоці цілком дозволяє.

Підвіска жорстка. Водій і пасажири відчувають "п'ятою точкою" всі дорожні неприємності - нерівності, ями і стики.

Зате Tiggo 5 несподівано стійкий в поворотах. Так, машина схильна кренитися, як і більшість високих авто, але Tiggo 5 робить це в розумних межах. Деякі кросовери іменитих брендів, що коштують мало не вдвічі дорожче, в цьому плані помітно гірше.

Це приємний нюанс.Але це не все.

Жорстка підвіска Tiggo 5, яка є мінусом на асфальті, стає величезним плюсом на грунтовці. В цьому відношенні Tiggo 5 схожий на імениті Mitsubishi Pajero Sport і Suzuki Grand Vitara - чим швидше їдеш, тим менше ям помічаєш. Підвіска щільна, пробоїв на великих нерівностях немає. Тут же дуже до речі прийдеться і кліренс 190 мм.

Словом, для легкого бездоріжжя - краще не придумаєш.

Це робить Tiggo 5 в буквальному сенсі мрією економного дачника.

А ось в серйозне бездоріжжя краще не потикатися. Все ж таки, передній привід.

Як виглядає?

На RAV4 цей Tiggo 5 вже зовсім не схожий.

Дизайн самобутній і досить цікавий. Принаймні, при погляді спереду. Мордочка з примруженими фарами-оченятами буде виділятися в міському потоці. Не Porsche, звичайно, але своє обличчя у Tiggo 5 є. У буквальному сенсі слова.

При погляді ззаду, звичайно, машина виглядає звично, по-китайськи.

В цілому кузов виглядає високим і вузьким. Це незвично і теж додає машині індивідуальності. Особливо в порівнянні з деякими конкурентами, які, навпаки, намагаються виглядати широкими і приземкуватими.

Найголовніше - відчуття дешевизни при погляді на Tiggo 5 немає. Це нормальний сучасний кросовер.

Розтяжка 4
Що всередині?

Всередині - роздолля.

Через високий дах місця над головою - хоч відбавляй.

Так що, Tiggo 5 можна сміливо рекомендувати до купівлі баскетболістам.

Як втім, і тим, хто страждає від ожиріння - на ширину салону скаржитися не доводиться. Ззаду спокійно можна сісти втрьох.

Дуже сподобалася кількість місць "під дріб'язок". В підлокітнику - підстаканники. У дверях - ніші під пляшки і кишеньки для чеків або фантиків. А на центральній панелі - щось на зразок постаменту, на який, напевно, треба класти мобільний телефон. Хоча можна і горщик з квітами поставити.

Втім, і те й інше ризикує вилетіти в салон при різкому гальмуванні.

Але це вже причіпки. В цілому, ергономіка продумана.

З того, що не сподобалося - кермо не регулюється по вильоту. Ті самі баскетболісти, яким Tiggo 5 сподобається через високий дах, навряд чи зможуть комфортно влаштуватися за кермом.

Кнопки на кермі надто дрібні, тому управляти аудіосистемою все ж зручніше з центральної консолі.

А ще на дзеркальце, що ховається на звороті пасажирського сонцезахисного щитка немає кришечки. Простіше кажучи, опустивши щиток, пасажир буде весь час милуватися своїм відображенням. У водія в такому випадку з'являється ще одне "праве" дзеркало. У ньому світяться колеса машин, що рухаються в сусідньому ряду.

Забавно, але дратує.

Сподіваюся, це огріхи нашої тестової комлектації - найдешевшої з доступних для Tiggo 5 в Україні.

І декілька слів про багажник.

Обсяг - 370 к. Не дуже багато. Чесно кажучи, в багатьох седанах побільше буде. Зате можна скласти задній ряд сидінь, і вийде 972 л. Дачникам сподобається.

Розтяжка 5
Що по грошам?

Головний козир Tiggo 5 - ціна.

Наша тестова комплектація з "механікою" стартує від 391 тис. грн. У неї є ABS, кондиціонер, бортовий комп'ютер, кольоровий сенсорний дисплей діагоналлю 7 дюймів і навіть bluetooth.

Ніяка "Нива" і поруч не валялася. Це цілком серйозне оснащення.

У топовій комплектації з варіатором є шкіряний салон, система курсової стійкості ESP, бічні подушки безпеки водія і пасажира, двозонний клімат-контроль. За це просять 448 тис. грн.

Це дешевше конкурентів на сотні тисяч гривень! Для багатьох це стане приводом закрити очі на нюанси в їзді і комфорт.

Ознайомитися з усіма доступними комплектаціями можна тут.

Економічність в плюси Tiggo 5 записати складно. Навіть у спокійного водія, який вміє поводитися з "механікою", витрата бензину в місті нижче 10 л на 100 км навряд чи опуститься. З варіатором ця цифра зростає до 11-12 л.

На трасі можна укластися в 7 л.

Правда, машина досить велика і простора. Могло бути гірше. А ще, кажуть, Tiggo 5 можна заправляти 92-м бензином. Я, правда, не зважився спробувати.

Вердикт НВ:
Вердикт НВ:

До їздових характеристик та комфорту Tiggo 5 чіплятися можна і потрібно. Але за такі гроші ви не знайдете іншої машини з такими просторим салоном, високим кліренсом і приємною на грунтовці підвіскою. І дизайн в цілому не підкачав.