Тест-драйв НВ

Всі жінки будуть твоїми

15 жовтня, 2016
Пробуємо преміальний седан BMW 750Li xDrive

"Сімка" BMW – це легенда. А нове покоління задирає планку ще вище. Це один з найбільш високотехнологічних автомобілів на планеті.

Олексій Бондарєв

Ця машина вміє паркуватися сама. Її фари світять як лазерні гармати крейсерів із Зоряних воєн. Її ключ-брелок легко сплутати зі смартфонами останнього покоління.

Вона з легкістю затикає за пояс багато спортивних авто. І управляється так, немов читає думки водія.

До машини додається дрон, який розганяє хмари, щоб на шляху "сімки" завжди світило сонце.

А найнеприступніші жінки, побачивши цю машину, викидають білий прапор і укладаються штабелями.

Добре, брешу.

У мене не було можливості перевірити тему з панянками за час тест-драйву, тому що дружина не відходила від мене ні на крок. Цікаво, чому...

Та й дрона я вигадав, хоча з урахуванням всієї електроніки, якою напхана "сімка", ніхто б не здивувався, якби це було правдою.

Але все інше – правда.

Подивимося, чи є у цього фантастичного автомобіля недоліки?

Розтяжка 1
Що це?

Один з найбільш наворочених преміальних седанів у світі.

У нас на тесті побувала подовжена версія з повним приводом. Довжина кузова – 5,2 м, колісна база – 3,2 м. Бензиновий двигун об'ємом 4,4 л з двома турбінами розвиває потужність 450 к. с. і працює в парі з 8-ступінчастим "автоматом". До 100 км/год авто розганяється за 4,5 сек. Максимальна швидкість – 250 км/год. Заявлений середня витрата палива - 8,5 л на 100 км.

Ціни стартують від 2,8 млн грн.

Як їде?

Словами про те, що авто відмінно рулится в тексті про BMW нікого не здивуєш. Але сказати це все ж доведеться. "Сімка" на диво слухняна, часом навіть не віриться, що їдеш на здоровенному 5,2-метровому седані, а не на азартному спортивному хетчбеку. Це заслуга вдало налаштованого рульового управління і активних стабілізаторів. Ну і звичайно, адаптивних пневмостійок.

Загалом, космоліт, а не машина.

Підвіска – це взагалі пісня. Тут вона пневматична. І відчуття просто божественні. З одного боку, ходова щільна і зібрана. Машина не крениться при перелаштуваннях. Взагалі не крениться. Навіть якщо різко сіпнути кермом на великій швидкості.

У той же час, підвіска м'яко ковтає будь-які нерівності й виявляє крайній ступінь турботи про п'яті точки пасажирів на ямах і вибоїнах.

Таке дивне поєднання м'якості, комфорту і керованості, окрім BMW, мабуть, зустрічається тільки у Porsche. Більше ця магія нікому не підвладна.

Виробник заявляє божевільний показник динаміки – розгін 4,5 с до "сотні". Скажу чесно, не заміряв не займався. За кермом BMW 750 взагалі не хочеться займатися арифметикою. Хочеться тільки проклинати українські дороги, які практично не дають можливості застосовувати фантастичні можливості мотора і підвіски на практиці.

Славне враження справляє і 8-ступінчастий автомат. Його перемикання плавні й зовсім непомітні. Навіть у дуже динамічному режимі їзди. І ще момент – за весь час їзди мені жодного разу не захотілося скористатися підрульовими "пелюстками" перемикання передач вручну. "Автомат" все робить вчасно, втручатися в його роботу немає потреби.

Електроніки тут вище даху. Немає сенсу перераховувати всі можливі режими і налаштування. Скажу лише, що навіть в Eco Pro - найбільш "ватному" режимі, BMW 750 – це справжній звір.

З цікавих деталей зазначу також функцію автопідрулювання для утримання в смузі. Вона працює чітко і без збоїв навіть на швидкості 200 км/год.

Розтяжка 2
Як виглядає?

Зовні BMW 750 – це спроба сплавити класичний дизайн BMW з новомодними трендами. І як і у випадку з оновленим BMW X5, який вже побував на тест-драйві НВ, спроба загалом вдала.

Ні, я як і раніше вважаю, що баварцям не вдалося перевершити власну удачу 1990-х – ту саму "сімку" в кузові E38. То була не лише найкрасивіша модель в історії BMW, але й, можливо, один з найкрасивіших автомобілів в історії.

Однак нова "сімка" гарна. Кузов підтягнутий, спортивний. Ніякої одутлості, як у деяких преміальних брендів, тут немає і в помині. Повітроводи в арках надають футуристичності (а заразом і покращують аеродинаміку). Респектабельності додає хромована обробка багатьох елементів кузова.

Дизайнерам якимось дивом вдалося зберегти пропорції навіть у подовженій версії. Вона вже точно виглядає гармонійніше попереднього покоління.

І знову таки, баварці на відміну від деяких інших преміальних брендів примудряються зберегти абсолютну індивідуальність. Навіть з відстані в кілометр силует "сімки" пізнаваний. Ви ні за що не сплутаєте машину з яким-небудь "корейцем".

Це важливий момент. Ви платите зовсім немалі гроші, хіба вам не хотілося б, щоб це було видно здалеку?

Що всередині?

Салон дуже просторий. Зручно як спереду, так і ззаду.

Спілкування з машиною спрощує система управління жестами. В стелі закріплена камера, яка націлена на простір перед мультимедійним екраном на центральній панелі. Досить витягнути руку і покрутити в повітрі пальцем, як тут же зміниться гучність. Жест двома пальцями дозволяє виконати заздалегідь запрограмовану дію, наприклад, викликати телефонну книгу. Помахи рукою, щоб відхилити вхідний дзвінок або відповісти по гучномовному зв'язку.

Все це передбачає, звичайно ж, підключення до мультимедійної системи смартфона через bluetooth.

Під час руху заднім ходом на екрані виникає зображення з камер огляду. Перемикатися між камерами можна також за допомогою помахів руки.

Система працює добре, але не бездоганно. Потрібно пристосуватися махати рукою на певній відстані від екрана, інакше система не зреагує. Я якось здорово потішив сусідів у заторі, намагаючись відрегулювати гучність радіо помахами не в той бік.

Для прихильників менш екзотичних способів управління мультимедійною системою є класична "шайба"-крутилка. Ну і сам екран сенсорний, так що можна просто потикати в нього пальцем.

У підлокітнику на задньому сидінні вбудована док-станція для планшета Samsung. Можна управляти ним прямо в підлокітнику, а можна вийняти і тримати в руках. По суті, це звичайний Android-планшет, але в ньому встановлено додаток, який дозволяє управляти мультимедійною системою і клімат-контролем в машині. І навіть контролювати маршрут, що пркладається навігаційною системою авто. Рідкісний випадок, коли у задніх пасажирів не менше прав, ніж у тих, хто сидить попереду.

До речі, через цей самий підлокітник, що переходить у цілу консоль, ззаду не три, а два місця. Зате вони повноцінні. Літали коли-небудь в бізнес-класі? Ну ось. Це воно.

До речі, задній пасажир може до упору відсунути вперед переднє праве сидіння. На його спинці – маленький відкидний упор для ніг. Чи стільчик. У всякому разі, якщо ви схильні до гумору в стилі поручика Ржевського, то жарти про п'яте сидіння для асистентки вас точно не минуть.

Окремої згадки заслуговує ключ. Тут він оснащений сенсорним екраном. На ньому відображається статус центрального замка і сигналізації, кількість палива в баку. Ключ треба заряджати окремо, як смартфон. Виглядає він теж вельми футуристично.

Ну і кілька слів про шумоізоляцію. Вона тут є. І дозволяє ледь не пошепки перемовлятися навіть на швидкості 200 км/год, Думаю, інші коментарі не потрібні.

Розтяжка 3
Що по грошах?

Повнопривідна і подовжена версія стартує від 2,8 млн грн. Деякими опціями цю суму можна запросто "перекинути" за 3 млн.

Дуже серйозні гроші, погодьтеся.

На цьому тлі розмова про економію палива виглядає якось недоречно. Зрештою, людині, яка заплатила більше $100 тис (явно не останніх) за преміальне авто, не так вже важливо, скільки йде в місяць на бензин – $300 чи $400?

Але для допитливих все ж таки скажу. Ні, я так і не побачив заявлені виробником 8,5 л на 100 км. Але на трасі "сімка" при спокійній їзді вкладається в 12 л. В місті – в 14-15 л.

Ну а божевілля з педаллю газу, на які BMW завжди провокує, звичайно, дозволяють збільшити витрату мало не вдвічі. Отже, власник цієї машини на заправках буде частим і бажаним гостем.

Вердикт НВ:
9/10
Вердикт НВ:

На відміну від багатьох інших пафосних і дорогих авто, "сімка" BMW – це не тільки спосіб підкреслити свій статус і наявність грошей. Це драйвовий автомобіль зі спортивними нотками, напханий електронікою як натівський винищувач. М'яка підвіска і салон бізнес-класу роблять машину ідеальним сімейним авто. Навіть складно сказати, чи є у авто з такими характеристиками гідні конкуренти.

Недоліків у машини, мабуть, тільки два. І обидва умовні. Перший – витрата пального (хоча чого ще чекати від 4,4-літрового двигуна), другий – вона коштує страшенно дорого. За шик і технологічні інновації доводиться платити.

Автори

   

Текст: Олексій Бондарєв

Фото і відео: Наталія Кравчук

Відеомонтаж і кольорокорекція: Дмитро Васильєв