3 грудня 2016, субота

Мої пригоди з Apple

коментувати
Фірма в Бремені продала мені несправний комп'ютер, після чого довго вирішувала, чи визнати свою провину

Кілька років тому я вирішив перейти на дуже відому і страшенно дорогу комп'ютерну систему. Мій IT-фахівець запевняв, що я припускаюся великої помилки з далекосяжними наслідками. Довгий час я намагався слідувати його порадам, проте, зрештою, вчинив по-своєму.

Я ніколи не шкодував про це. Перехід давався нелегко, тому що все було по-новому, старих звичок важко було позбутися. Але з часом, адаптувавшись, я відчув себе щасливою людиною. Справа не тільки в тому, що все стало працювати швидко, гладко і без зайвих складнощів, але й ціна виявилася не такою вже великою проблемою: просто я відмовився від послуг свого IT-фахівця - він більше не потрібен. Система працювала безвідмовно, а якщо якісь проблеми й виникали, то вона, здається, виправляла їх і ремонтувалася сама по собі. Перший шок від появи чорного екрану повільно, але впевнено змінювався на впевненість у тому, що «моя дитинка» просто проводила якийсь внутрішній ремонт, щоб стати ще кращою і швидшою.

Це не означає, що проблем взагалі не було. Я багато подорожував: інші країни, континенти, зміна клімату і часових поясів – від цього страждає не тільки людське тіло. Час від часу мій комп'ютер здавався. Друзі та колеги вважають, що вся проблема в тому, що я друкую на клавіатурі так, ніби це стара довоєнна німецька друкарська машинка Adler. Хоч би там як, ноутбуку час від часу потрібен ремонт. Але оскільки я не можу обійтися без комп'ютера жодного дня, доводиться купувати новий, а відремонтований віддавати колегам.

І знову я був здивований, наскільки все просто виявилося з моїм новим ноутбуком. В ситуації зі старою системою мій IT-фахівець кілька днів переносив всі програми, файли, а потім я ще кілька днів вводив паролі та інші особисті дані. Але з цією системою ти просто «мігруєш» зі старого комп'ютера на новий - або через кабель, або за допомогою функції резервного копіювання. Кілька годин, і ти знову в роботі, ніби нічого не сталося. Просто дивовижно.

Виявилося, якщо комп'ютер відкриє хтось, крім співробітників фірми, гарантія анулюється

Але цього тижня все раптом пішло по-іншому.

«Моя дитинка», якій менше одного року, раптом відмовилася нормально працювати. Вона не могла знайти ані клавіатури, ані тачпад. Як це зазвичай буває, криза настала безпосередньо перед польотом, в аеропорту. Варіантів небагато: або сподіватися, що проблему можна буде розв'язати на місці, або повернутися та віддати ноутбук в ремонт. Бремен, Німеччина – самі ці слова є синонімами, надійності і професіоналізму, і я вирішив ризикнути, вибравши перший варіант.

Одразу ж після прибуття я помчав в сервісний центр, що представляє мою комп'ютерну фірму. Розуміючи терміновість питання, співробітники центру поставили перед собою завдання дати мені нову прекрасну «дитинку», повністю укомплектовану та готову до використання. Мені сказали, що я зможу забрати ноутбук вже ввечері, тому я спокійно пішов на конференцію: раптом у мене з'явилася реальна причина не відповідати на електронну пошту негайно. Старий ноутбук був на гарантії, тому ремонт буде безкоштовним. Після того я вирішу, кому його віддати.

Коли я повернувся в магазин, новий комп'ютер вже чекав на мене. Персонал до того часу змінився, і мені просто віддали ноутбук з запискою, на якій було написано, що у них виникли проблеми під час перенесення даних, тому вони просто поставили жорсткий диск з мого старого комп'ютера на новий. Вийшовши з сервісу, я попрямував в сусіднє кафе, щоб перевірити справність роботи ноутбука. Wi-Fi відключався, щойно я намагався скористатися ним, пізніше комп'ютер повністю заблокувався, і мені довелося перезапускати його вручну. Я повернувся в сервіс, пояснив проблему, і через 10 хвилин отримав комп'ютер назад з позначкою «проблема вирішена», на цьому все.

Звісно, вона не була вирішена: після офіційного обіду я кілька годин безуспішно намагався завантажити файли, але врешті здався і пішов спати. Всю ніч мені снилися кошмари, а наступного ранку я знову пішов у магазин, і через дві години вони визнали, що мій новий комп'ютер теж зламаний і його потрібно забрати назад. (Це, до речі, розв'язало ще одну проблему: справа в тому, що мені продали ноутбук з німецькомовною клавіатурою, яка істотно відрізняється від звичної англомовної. Так, я зглупив, але й вони теж).

Але що мені було робити? У магазині не було аналогічного комп'ютера. Найближчий був у голландському Гронінген. Я подзвонив у компанію, щоб зарезервувати собі комп'ютер, перш ніж вирушати в двогодинну поїздку. Додзвонитися я зміг тільки в центральний офіс, де мені сказали, що вони ніяк не можуть зв'язатися з магазином напряму і сказати їм відкласти для мене комп'ютер. Після тривалих і наполегливих дзвінків вони дали мені прямий внутрішній номер, але додзвонитися туди можна було тільки з Голландії. Зрештою, я знайшов людину в Голландії, яка погодилася зателефонувати в магазин, однак там не відповіли. Виявилося, що скористатися онлайн-резервуванням теж неможливо: треба було купити комп'ютер одразу, але всі кредитні картки були відхилені. Заплатити через звичайну голландську банківську систему також було неможливо: сайт стверджував, що «я не маю права здійснювати платежі».

Втомлений і знервований, я все-таки дістався до Гронінгена приблизно через 30 годин після того, як зламався мій комп'ютер. Дуже привітний персонал продав мені комп'ютер, який я хотів. Коли я запропонував поміняти місцями жорсткі диски, щоб спростити перенесення даних, вони подивилися на мене здивованим поглядом: «У жодному разі! Це найгірше, що можна зробити. Якщо комп'ютер відкриє хтось, крім співробітників фірми, гарантія анулюється».

Таким чином, фірма в Бремені продала мені несправний комп'ютер, після чого довго наважувалася визнати свою помилку і забрати ноутбук назад. Відкривши мій зламаний комп'ютер, вони анулювали мою гарантію і надію на безкоштовний ремонт. До речі, вони ще повинні віддати мені гроші за несправний комп'ютер, але я сподіваюся, що це лише питання часу.

Добра новина в тому, що я пишу це на своїй «новій повії» і вона працює без збоїв. Я знову закоханий. Немає нічого кращого, ніж цей шматочок чарівництва, і я радію від того, що кілька років тому перейшов на Apple.

Більше точок зору тут

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.