26 липня 2017, середа

Чому ми стали більше говорити та менше працювати

Чи можна назвати час, проведений за листуванням в Facebook і Skype, втраченим
Чи допомагають нам технології на зразок Skype, Slack і Yammer або навпаки - тільки заважають? Звичайно, завдяки їм стало набагато простіше спілкуватися, ділитися інформацією та вирішувати робочі питання з колегами, але що якщо це додаткове спілкування насправді заважає нам робити куди більш важливу роботу? У нещодавній статті В Harvard Business
коментувати
Чи можна назвати час, проведений за листуванням в Facebook і Skype, втраченим

Чи допомагають нам технології на зразок Skype, Slack і Yammer або навпаки - тільки заважають? Звичайно, завдяки їм стало набагато простіше спілкуватися, ділитися інформацією та вирішувати робочі питання з колегами, але що якщо це додаткове спілкування насправді заважає нам робити куди більш важливу роботу?

У нещодавній статті В Harvard Business Review партнер компанії Bain & Co Майкл Менкінс повідомляє, що в 1970-х керівник отримував на рік близько 1 000 повідомлень, а сьогодні це число зросло до понад 30 000; він стверджує, що ми, можливо, «досягли точки спадної дохідності».

Мені здається, це очевидно майже всім. Кількість зустрічей, листів та повідомлень, які ми отримуємо, стає надмірною, і знайти час на те, щоб відволіктися та сконцентруватися на справі стає все важче. Але чому ми більше спілкуємося? Справжня причина в тому, що це потрібно для ефективної співпраці з іншими.

Тепер за нас багато чого роблять машини

По-перше, згадайте, наскільки інакше виглядала робота 20 років тому, коли Microsoft тільки що випустила Windows 95 і такі програми, як Word, Excel і PowerPoint, використовували дуже небагато керівників. Ми в основному спілкувалися по телефону і за допомогою пам'яток, надрукованих секретарями. Аналіз отриманих даних проводився за допомогою олівця, паперу та настільного калькулятора.

Сьогодні ж, за словами Менкінса, алгоритм може зібрати набагато більше даних про рахунки,ніж людина буде коли-небудь в змозі осмислити.

Правда в тому, що ми все більше перекладаємо пізнавальну роботу на машини, і не дивно, що тепер нам потрібно більше часу на те, щоб обговорити цю роботу один з одним.

Ми вирішуємо набагато більш серйозні проблеми

Інша річ, яку слід взяти до уваги – це те, що робота, яку ми виконуємо, стала набагато складнішою. Чи зміг би Менкінс провести своє дослідження без "інструментів аналізу та видобування даних", доступних йому сьогодні? Можливо, але це було б складніше.

Важливо також зазначити, що тенденція до більш активної комунікації помітна не тільки у промисловості, але й у наукових колах – адже ми звикли вважати, що дослідники потребують можливості, працювати спокійно та без перерви. Тим не менш, вони все частіше віддають перевагу праці в командах – і за результатами такі команди випереджають сольних виконавців.

Кількість зустрічей, листів та повідомлень, які ми отримуємо, стає надмірною

Журнал Nature нещодавно зазначив, що сьогодні у середньостатистичної наукової роботи в чотири рази більше авторів, ніж у 1950 році, і роботи є більш масштабними та міждисциплінарними. Це було б неможливо без поліпшених комунікаційних технологій, якими ми користуємося сьогодні.

Очевидно, що технологія дозволяє нам вирішувати проблеми, з якими ми навіть не мріяли впоратися ще покоління тому. Для того, щоб вирішити існуючі проблеми, ми все частіше працюємо в командах, і наша робота стає більш соціальною – але менш пізнавальною.

Важливість обміну інформацією

У минулому спілкування часто було просто балаканиною. Цінна інформація зберігалася у картотеках та, щоб знайти її або поділитися отриманими даними, потрібно було робити друковану копію. Сьогодні навіть підліток зі смартфоном має більший доступ до інформації, ніж висококваліфікований фахівець ще покоління тому.

Тому не варто дивуватися, коли ми обговорюємо всю інформацію, до якої тепер маємо доступ. Ми можемо здобувати нові ідеї, ділитися ними з іншими людьми, а вони можуть розповідати нам про свої ідеї.

Це не здається мені марною тратою часу. Правда в тому, що змінюється характер роботи. Офіс більше не є місцем, де ми отримуємо доступ до інформації – тепер ми можемо отримувати її звідки завгодно; тепер офіс став місцем, де ми отримуємо доступ до людей. Тут ми можемо зустрітися з колегами лицем до лиця, поспілкуватися, налагодити більш міцні робочі стосунки і як результат - співпрацювати більш ефективно.

Переклад НВ

Новое время володіє ексклюзивним правом на переклад і публікацію колонок Грега Сателла. Републікування повної версії тексту заборонене.

Оригінал опублікований на Digital Tonto

Більше думок тут

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.