20 лютого 2017, понеділок

Памела Андерсон в пальто. Що чекає новий Playboy

коментувати
Боси американської версії Playboy заявили, що в журналі більше не буде знімків дівчат без нижньої білизни. Так завершилася епоха трепетного ставлення до оголених журнальних красунь

Дев'яності. Дитинство. Школа. Перші відеомагнітофони Funai і JVC. 9½ тижнів, Грецька смоківниця, Гаряча жувальна гумка. Гральні карти з голими бабами. І польське видання Playboy у кіосках Союздрук. Як і решта підлітків, я купував Playboy з таким виглядом, ніби у мене в школі профільна мова польська і мені просто потрібно повправлятися в читанні. Не більше того.

За кілька років я перейшов на російську версію. Її очолив Артемій Троїцький: автори під його наглядом писали влучно і живо, а зірки першої величини моментально скидали з себе концертні костюми і прибирали неделікатних поз. Причому зірки були нашими, популярними, свіжими. Знятися в Playboy вважалося за честь. Ірина Салтикова, Наташа Корольова, Тіна Канделакі, Ліка Стар, Анна Сєдокова, Ксенія Собчак, Альона Свиридова — вони підморгували нам всім тілом зі сторінок знакового журналу. Всі, крім Ветлицької. Вона єдина, хто не дозволив себе роздягнути, а просто лежала в кадрі з млосним виглядом у чорній сукні.

Я так докладно згадую, бо тоді всі читали паперову пресу, купували Playboy в потягах у глухонімих або гортали його на шкіряних диванах в очікуванні перукаря або стоматолога. І хоча з часом я сам став працювати в чоловічих ЗМІ (спершу редактором FHM, потім шеф-редактором у Maxim), завжди з повагою ставився до жаданого журналу з дитинства. Журналу з історією. Playboy стало ім'ям прозивним. Перша асоціація — голі жінки. Друга — чоловік, який до них подався.

І ось днями великі боси американської версії заявили, що 2016 року стратегія розвитку видання зміниться. Стратегія непристойно проста: пожертвувати дівчатами без нижньої білизни. Замість них тепер прикушуватимуть губи та волого дивитимуться в камеру дівчата в білизні. Власне, отримуємо колись популярні каталоги OTTO або Quelle, які ми — хлопці з першим пушком під носом — пильно розглядали в пошуках сосків, які просвічувалися у моделей в купальниках.

У 90-ті всі купували Playboy в потягах у глухонімих або гортали його в очікуванні перукаря

Звісно, американці могли б зберегти колишній формат. Як класику. Зрештою, на планеті достатньо речей, які втратили колишню привабливість, але все ще живі. Наприклад, у Києві навіть діти в колясках лежать із мобільними телефонами. Але варто дитині захотіти, її піднесуть до таксофону, щоб подзвонити бабусі та замовити голубців. А батьки дітей замість того, щоб завантажити JPG із гвоздиками і надіслати мейлом, йдуть на пошту, купують листівку, лижуть марку та надсилають на село дідусеві. Бо традиція! Таксофони, телеграми, кіоски з DVD — все це досі з нами, хоча на дворі XXI століття, а 2023 року перші сміливці відлетять безповоротно на Марс.

Що там як, а землянин Х'ю Хефнер, легендарний 89‑річний засновник Playboy, підтримав нову редакційну ідею. Мій приятель цинічно пожартував, що у Хефнера проблеми з потенцією і йому вже все одно. Гадаю, що найрозкомплексованіший пенсіонер може дати фору багатьом молодим. Проте він, як і всі американці, дуже любить рахувати гроші. Попит на журнал впав з 5.600.000 копій до 800.000, а це, зрозуміло, відчутні збитки. Схоже, тепер американці публікуватимуть зображення, які потрапляють під категорію PG-13 (дозволено дивитися дітям молодше 13 років, але тільки з батьками). Я собі живо це уявляю: “Джонні, вставай з горщика і біжи до татка! Дивись, сину, як Памела Андерсон позує в красивому демісезонному пальті!"

Не можу сказати, що новина про зміну редакційної політики пролунала як грім серед ясного неба. Ні. От якби в новій Конституції дозволили чіпати жінок за груди в на знак привітання — це був би грім. Або авіакомпанії зобов'язали б стюардес обслуговувати топлес — це теж був би грім. Причому з блискавкою. А так...

Так, це кінець епохи. Епохи трепетного ставлення до оголених журнальних красунь. Зараз все простіше: знайшов Wi-Fi, зайшов безкоштовно на порносайт і дивись що хочеш. Відповідно, за такого розкладу мало хто купує чоловічий журнал заради дівчат з мурашками на сідницях. Це раніше формула видавничого щастя звучала так: три-чотири еротичні фотосесії плюс якісь там букви. Але за останні 8-10 років ваги набули тексти. А дівчата стали приємним бонусом, додатком. Власне, чоловічий глянець б'ється в передсмертних судомах став схожий на дівчину, яка лишилася без нічого.

Утім, розрадою для палких прихильників заячого силуету з вухами стане той факт, що українській і мексиканській версіям США не указ. Вони працюватимуть як завжди — із повністю оголеними моделями та співачками. До переможного кінця!

Текст опубліковано в журналі Новое время за 23 жовтня 2015 року

Републікування повної версії тексту заборонено

Читайте термінові новини та найцікавіші історії у Viber та Telegram Нового Времени.
ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ ПОГЛЯДIВ   Сергій Рибік   ТА ЧИТАЙТЕ ТЕКСТИ ОБРАНИХ АВТОРІВ КОЖНОГО ВЕЧОРА О 21:00
     
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її курсором та натисніть Ctrl+Enter

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.