21 липня 2017, п'ятниця

Памела Андерсон в пальто. Що чекає новий Playboy

коментувати
Боси американської версії Playboy заявили, що в журналі більше не буде знімків дівчат без нижньої білизни. Так завершилася епоха трепетного ставлення до оголених журнальних красунь

Дев'яності. Дитинство. Школа. Перші відеомагнітофони Funai і JVC. 9½ тижнів, Грецька смоківниця, Гаряча жувальна гумка. Гральні карти з голими бабами. І польське видання Playboy у кіосках Союздрук. Як і решта підлітків, я купував Playboy з таким виглядом, ніби у мене в школі профільна мова польська і мені просто потрібно повправлятися в читанні. Не більше того.

За кілька років я перейшов на російську версію. Її очолив Артемій Троїцький: автори під його наглядом писали влучно і живо, а зірки першої величини моментально скидали з себе концертні костюми і прибирали неделікатних поз. Причому зірки були нашими, популярними, свіжими. Знятися в Playboy вважалося за честь. Ірина Салтикова, Наташа Корольова, Тіна Канделакі, Ліка Стар, Анна Сєдокова, Ксенія Собчак, Альона Свиридова — вони підморгували нам всім тілом зі сторінок знакового журналу. Всі, крім Ветлицької. Вона єдина, хто не дозволив себе роздягнути, а просто лежала в кадрі з млосним виглядом у чорній сукні.

Я так докладно згадую, бо тоді всі читали паперову пресу, купували Playboy в потягах у глухонімих або гортали його на шкіряних диванах в очікуванні перукаря або стоматолога. І хоча з часом я сам став працювати в чоловічих ЗМІ (спершу редактором FHM, потім шеф-редактором у Maxim), завжди з повагою ставився до жаданого журналу з дитинства. Журналу з історією. Playboy стало ім'ям прозивним. Перша асоціація — голі жінки. Друга — чоловік, який до них подався.

І ось днями великі боси американської версії заявили, що 2016 року стратегія розвитку видання зміниться. Стратегія непристойно проста: пожертвувати дівчатами без нижньої білизни. Замість них тепер прикушуватимуть губи та волого дивитимуться в камеру дівчата в білизні. Власне, отримуємо колись популярні каталоги OTTO або Quelle, які ми — хлопці з першим пушком під носом — пильно розглядали в пошуках сосків, які просвічувалися у моделей в купальниках.

У 90-ті всі купували Playboy в потягах у глухонімих або гортали його в очікуванні перукаря

Звісно, американці могли б зберегти колишній формат. Як класику. Зрештою, на планеті достатньо речей, які втратили колишню привабливість, але все ще живі. Наприклад, у Києві навіть діти в колясках лежать із мобільними телефонами. Але варто дитині захотіти, її піднесуть до таксофону, щоб подзвонити бабусі та замовити голубців. А батьки дітей замість того, щоб завантажити JPG із гвоздиками і надіслати мейлом, йдуть на пошту, купують листівку, лижуть марку та надсилають на село дідусеві. Бо традиція! Таксофони, телеграми, кіоски з DVD — все це досі з нами, хоча на дворі XXI століття, а 2023 року перші сміливці відлетять безповоротно на Марс.

Що там як, а землянин Х'ю Хефнер, легендарний 89‑річний засновник Playboy, підтримав нову редакційну ідею. Мій приятель цинічно пожартував, що у Хефнера проблеми з потенцією і йому вже все одно. Гадаю, що найрозкомплексованіший пенсіонер може дати фору багатьом молодим. Проте він, як і всі американці, дуже любить рахувати гроші. Попит на журнал впав з 5.600.000 копій до 800.000, а це, зрозуміло, відчутні збитки. Схоже, тепер американці публікуватимуть зображення, які потрапляють під категорію PG-13 (дозволено дивитися дітям молодше 13 років, але тільки з батьками). Я собі живо це уявляю: “Джонні, вставай з горщика і біжи до татка! Дивись, сину, як Памела Андерсон позує в красивому демісезонному пальті!"

Не можу сказати, що новина про зміну редакційної політики пролунала як грім серед ясного неба. Ні. От якби в новій Конституції дозволили чіпати жінок за груди в на знак привітання — це був би грім. Або авіакомпанії зобов'язали б стюардес обслуговувати топлес — це теж був би грім. Причому з блискавкою. А так...

Так, це кінець епохи. Епохи трепетного ставлення до оголених журнальних красунь. Зараз все простіше: знайшов Wi-Fi, зайшов безкоштовно на порносайт і дивись що хочеш. Відповідно, за такого розкладу мало хто купує чоловічий журнал заради дівчат з мурашками на сідницях. Це раніше формула видавничого щастя звучала так: три-чотири еротичні фотосесії плюс якісь там букви. Але за останні 8-10 років ваги набули тексти. А дівчата стали приємним бонусом, додатком. Власне, чоловічий глянець б'ється в передсмертних судомах став схожий на дівчину, яка лишилася без нічого.

Утім, розрадою для палких прихильників заячого силуету з вухами стане той факт, що українській і мексиканській версіям США не указ. Вони працюватимуть як завжди — із повністю оголеними моделями та співачками. До переможного кінця!

Текст опубліковано в журналі Новое время за 23 жовтня 2015 року

Републікування повної версії тексту заборонено

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.