11 грудня 2016, неділя

Хто б не підірвав літак, винен у цьому Путін

коментувати
Російський президент не повинен скасовувати повітряне сполучення з Єгиптом, Туреччиною і Тунісом. Але він хоче закрити росіянам виїзд з країни

У тому, що літак Airbus А321 був підірваний, винен особисто Путін.

Якщо літак підірвала ФСБ – це не тільки терористичний акт, але і жахливий злочин за всіма російськими законами. Виключати цього не можна, знаючи історію всієї екстремістської терористичної злочинної організації ВЧК-ОГПУ-НКВД-МГБ-КГБ, чиєю є правонаступницею ФСБ на чолі з КГБшником Путіним.

Якщо літак підірвала ІДІЛ – це терористичний акт відплати за вступ Росії у війну в Сирії, у війну, до якої Росія не повинна мати ніякого стосунку. Але має, завдяки Путіну.

Якщо літак підірвали радикально налаштовані суніти – це терористичний акт відплати за російські бомбардування опозиційно налаштованих сирійських сунітів, які не мають стосунку до ІДІЛ. Росія просто займається міжнародним тероризмом на території іноземної держави, з особливо тяжкими наслідками, у тому числі для мирного цивільного населення. Цим займається особисто Путін від імені російської держави.

Куди не плюнь, який сценарій не візьми – скрізь вуха Путіна, і скрізь він винен у цій трагедії.

Після цього виникає загроза терористичних атак проти всіх російських громадян в будь-якій точці світу.

Путін закриває повітряне сполучення з Єгиптом. На черзі – Туреччина і Туніс.

Якщо літак підірвала ІДІЛ – це терористичний акт відплати за вступ Росії у війну в Сирії

І ніхто й не пискнув.

Закрив він ці напрямки для того, щоб 90% російських туристів більше нікуди не поїхали, бо ці напрямки і складають приблизно 90% усього російського турпотоку через дешеві ціни. Адже російське населення зубожіло за останні кілька років «геніального» правління Путіна.

Але я розповім вам, чому не треба закривати ні на Єгипет, ні на Туреччину, ні на Туніс.

У середині серпня 2001 року я купив квиток Москва – Нью-Йорк на 12 вересня.

11 вересня я з жахом спостерігав по каналу CNN, як в прямому ефірі зруйновані вежі-близнюки в Нью-Йорку, стоячи в торговому/дилінговому залі банку «МДМ» в Москві разом з тодішнім генеральним директором банку Володимиром Рашевским. Коли впала одна вежа, Володя з кимось розмовляв по телефону, і не відразу зрозумів, що сталося, коли подивився назад на екран телевізора. Він сказав: «Якось багато диму, навіть не видно однієї башти». У цей час диктор CNN вже кричав: «Який жах, одна з башт впала, вона впала, це жахливо, адже в ній працювали і перебували тисячі людей!» Потім ми спостерігали, як впала і друга вежа.

В той день я бачив, як у Москві багато плакали люди.

На наступний день я нікуди не полетів: небо над США було закрито. Весь повітряний простір. Повітряне сполучення США з рештою світу було відновлено 18 або 19 вересня (зараз точно не пам'ятаю, плюс-мінус день), і я полетів з Шереметьєво в Нью-Йорк першим рейсом після того, як в Америці знову відкрили небо. І ось що було тоді і потім, протягом багатьох років.

Незалежно від місця вильоту весь пасажиропотік на рейс, що вилітає в США, був відділений від всіх інших рейсів в будівлі того ж аеропорту. Привезене з США спеціальне новітнє обладнання просвічувало багаж – той багаж, який прямував до США. Окрема черга, окреме обладнання. До стійки реєстрації, але вже після просвічування, всі валізи клали на столи, за якими працювали спеціально навчені люди. Вони вручну, у гумових рукавичках, ретельно перебирали весь вміст валіз. Сантиметр за сантиметром. Після цього пасажири з валізами йшли до стійки реєстрації прямо там, у якої були не тільки агенти авіалінії, але і психологи.

Огляд за таким принципом тривав кілька років поспіль, в будь-якій точці світу, на всі рейси, що прямують до США. В той період не відбулося жодного терористичного акту проти цих рейсів.

Ізраїльська авіакомпанія El Al практикує ще більш жорстку політику, та її літаки не підривають.

Путін не повинен скасовувати повітряне сполучення з Єгиптом, Туреччиною і Тунісом. Все, що він повинен зробити – те саме, що зробили американці після 11 вересня 2001 року. Або те, що роблять ізраїльтяни.

Але у нього інші цілі.

Текст публікується з дозволу автора.

Оригінал

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ ПОГЛЯДIВ   Слава Рабінович   ТА ЧИТАЙТЕ ТЕКСТИ ОБРАНИХ АВТОРІВ КОЖНОГО ВЕЧОРА О 21:00
     
Слава Рабінович
Слава Рабінович

Російський бізнесмен і економіст

Інші погляди автора
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її курсором та натисніть Ctrl+Enter

Коментарі

1000

Правила коментування
Показати більше коментарів
Якщо Ви бажаєте вести свій блог на сайті Новое время, напишіть, будь ласка, листа за адресою: nv-opinion@nv.ua

Погляди ТОП-10

Читайте на НВ style

Останні новини

Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Усі матеріали розділу Погляди є особистою думкою користувачів сайту, які визначені як автори опублікованих матеріалів. Усі матеріали згаданого розділу публікуються від імені відповідного автора, їх зміст, погляди, думки не означають згоди Редакції сайту з ними або, що Редакція поділяє і підтримує таку думку. Відповідальність за дотримання законодавства в матеріалах розділу Думки несуть автори матеріалів самостійно.